Διακοσμητικά κουτιά!

Εντυπωσιακά αλλά και μ'ένα φίνο  διακοσμητικό ύφος,που μπορεί να κληροδοτηθούν στην επόμενη γενιά είναι αυτά τα κουτιά αποθήκευσης και διακόσμησης στον χώρο σας. Γυάλινα κουτιά  ή απο ξύλο,είναι η νεο  αισθητική για ένα μοντέρνο και μινιμαλιστικό χώρο.Επίσης πετρώματα επεξεργασμένα διακοσμούν το επάνω μέρος, σε χρώματα του καλοκαιριού.
Είναι ένα σκηνικό διακόσμησης μ'αυτά τα αντικείμενα που συνδυάζουν την διαφάνεια αλλά και την καθαρότητα σε μια εύπλαστη φόρμα.Είναι μαγικό το πως μπορεί κάποιος να μεταμορφώνει τον χώρο του ,με δημιουργικές ιδέες και με το δικό του προσωπικό στυλ....
via 




Σχόλια

  1. poly omorfew protaseiw. kai oi axatew telika einai ypeoxoi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μπλέ γαλάζιο χρώμα τους είναι της εποχής Ζήνα μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα κουτιά είναι απίθανα! Μου αρέσουν πολύ και τα θεωρώ πολύ χρήσιμα πέρα από διακοσμητικά! Οι αχάτες πανέμορφοι και εδώ!!
    Καλό απόγευμα Μαράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα του ότι είναι χρηστικά ,εχουν και την αισθητική τους πλευρά σ'ένα χώρο Λίλια μου...καλό σ/κο Λίλια μου!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα και καλοκαιρινά!! Μυρίζουν καλοκαιράκι! Φιλιά πολλά Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιρινή διακόσμηση στο σπίτι Αθηνά μου....πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Μα είναι φανταστικά αυτά τα κουτιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα φανταστικά!! Λατρεύω τον αχάτη και δείχνει υπέροχος ως μέρος της διακόσμησης!! Φιλάκια πολλά Μαρία μου και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στα χρώματα του καλοκαιριού,που φέρνει την αύρα της θάλασσας στη διακόσμηση Θάλεια μου...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Αχ σε μπελάδες θα με βάλεις πάλι! 'Αντε κι άλλα κουτιά για κατασκευή στα υπ όψιν. Θεϊκές προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να είναι οι μπελάδες μόνο αυτοί στη ΖΩΗ μας Χριστίνα μου....γιατί αυτόν τον καιρόν έχουμε πήξει...φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αυτά τα κουτιά εκτός από αέρα καλοκαιριού μου δίνουν και μια αίσθηση αίγλης! Υπέροχα χρώματα Μαρία! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ολα μαζί Νατάσα μου,με διάθεση και καλοκαιρινή διακόσμηση όλα είναι ωραία...φιλάκια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Ωραίες επιλογές σε σχέδιο και χρώμα Μαρία μου!!! Το γυαλί μαζί με τους αχατες ταίριαξε υπέροχα... οπότε έρχονται τα κουτιά να συμπληρώσουν μια όμορφη διακόσμηση.!!!! Πολλά φιλιά ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έτσι θα το διατύπωνα και εγω Ίριδα μου,τα χρώματα παίζουν τον κύριο ρόλο στην διακόσμηση του χώρου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πόσο όμορφα!Δεν έχω λόγια...και τα χρώματα μαγευτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου