Καλοκαιρινή αύρα στην διακόσμηση του χώρου σας!

Βαδίζοντας πρός το καλοκαίρι ήρθε η ώρα της ανακαίνισης του σπιτιού,με καλοκαιρινή διάθεση στη διακόσμηση των χώρων σας.
Για όσους μένουν στην πόλη και θέλουν μια εποχιακή καλοκαιρινή διακόσμηση,μπορούν να το επιτύχουν με διάφορες και ποικίλες ιδέες.Η καλοκαιρινή διακόσμηση μας βοηθά να δημιουργήσουμε ένα δροσερό περιβάλλον,προσθέτοντας την δική μας δημιουργικότητα.
Τα κοχύλια οι αστερίες είναι σε πρωταγωνιστικό ρόλο,μιας και είναι εύκολο κάποιος να τα μαζέψει ανέξοδα απο την παραλίες.Μπορείτε να τα διακοσμήσετε σε όποιο σημείο του σπιτιού σας ακόμα και να τα κάνετε καδράκι όπως δείχνει και η φωτογραφία.Επιλέξτε φωτεινά χρώματα και δροσερά υφάσματα, που θα αγκαλιάσουν τον χώρο σας δίνοντας, την καλοκαιρινή αύρα στο εσωτερικό του σπιτιού σας.
Στολίστε τους χώρους σας με φυσικά λουλούδια,που δίνουν απλόχερα το ωραίο τους άρωμα αλλά και την φρεσκάδα τους.Επιλέξτε  απαλά χρώματα όπως είναι το ρόζ,το γαλάζιο υπέροχο χρώμα του ουρανού,το πράσινο της θάλασσας και σκορπίστε ουδέτερα χρώματα όπως αυτό της άμμου διακοσμητικά αντικείμενα.
Καλύψετε το καθιστικό σας με ριχτάρια σε απαλούς χρωματισμούς και ρίξτε τους μαξιλάρια σε έντονους καλοκαιρινούς τόνους του μπλέ.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν φυσικά υλικά,για την διακόσμηση των χώρων.Μικρές παρεμβάσεις που θ'αλλάξουν το σκηνικό αλλά και την διάθεση σας για εσας που θα παραμείνετε στο σπίτι σας.Σίγουρα θα νοιώσετε πιο άνετα βλέποντας το σπίτι σας να" ντύνεται"
στα καλοκαιρινά του.Μια γωνία στο δάπεδο με κοχύλια και βότσαλα,θα δώσει ένα διαφορετικό υφος στο χώρο σας Χαρείτε λοιπόν με δημιουργική φαντασία το καλοκαίρι!




Σχόλια

  1. Καλημέρα Μαράκι με τις όμορφες προτάσεις σου! Αυτό το απαλό baby blue και τα κοχύλια είναι αδυναμία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλοκαιρινές προτάσεις διακόσμησης Λίλια μου, για όσους θέλουν να "ταξιδέψουν" νοερά στο απέραντο γαλάζιο της θάλασσας.Τα κοχύλια είναι και εμένα η αδυναμία μου...την καλημέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες προτάσεις !! Τα χρώματα σε ηρεμούν και σε ταξιδεύουν ταυτόχρονα! Πραγματικά όλα θα ήθελα να τα έχω σπίτι μου! Καλημέρα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται και πάρα πολλά Ντίνα μου με λίγα φυσικά υλικά όπως ένα θαλασσόξυλο και κάποια κοχύλια απο την θάλασσα και το καλοκαιρινό σκηνικό είναι έτοιμο....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Ποσο ομορφο και καλοκαιρινο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ....είναι ταξιδιάρικο ντεκόρ,με χρώματα και δροσερό ύφος....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου μας είχες λείψει! Μας είχαν λείψει οι καλόγουστες επιλογές σου όπως η σημερινή σου που η καλοκαιρινή αύρα κατέκλυσε την οθόνη του υπολογιστή. Είναι όλα πανέμορφα, άλλωστε είναι γνωστή η λατρεία μου για το καλοκαίρι και οτιδήποτε το θυμίζει. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια μικρή ανάπαυλα βοήθησε να κάνω κάποιες καινούργιες δημιουργίες Χριστίνα μου.Μου λειψατε και εσείς και πολλές φορές εριχνα τις ματιές μου χωρίς όμως να έχω την δυνατότητα να ασχοληθω πολύ. Είμαι σίγουρη ότι έχετε πολύ ωραίες αναρτήσεις και θα τις δω το συντομότερο.Ή καλοκαιρινή αύρα ανεβάζει την διάθεση μιας και το χρειαζόμαστε όλοι...την καλησπέρα μου,και καλή εβδομάδα...φιλακια πολλα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ευχάριστο κολύμπι στο γαλαζο-λευκό Μαρία μου!!! Πανέμορφες διακοσμητικές προτάσεις... χαζεύω εδώ και 10 λεπτά τις φωτογραφίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφος χαρακτηρισμός Ίριδα μου,πραγματικά αυτά τα χρώματα είναι αερινα με πολύ δόση αισιοδοξίας και ταξιδιαρικα....σ'ευχαριστω και πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες, όπως πάντα, οι προτάσεις σου Μαρία! Με μεγάλη αίσθηση γαλήνης και ανεμελιάς. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η γαλήνη και η ηρεμία σ'ενα χώρο τον κάνει πιο ποθητό και ειδικά τώρα το καλοκαίρι Δήμητρα μου....φιλάκια πολλά και χαρούμενη εβδομάδα...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Αυτή την γαλήνη και την ανεμελιά την αποζητούμε όλοι και ειδικά τώρα το καλοκαίρι Δήμητρα μου, στον χώρο διακόσμησης...καλή εβδομάδα και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαίρη μου!! Ακριβώς έτσι θα έφτιαχνα ένα beach house!! Πολύ μου άρεσαν οι επιλογές σου!! Ανεμελιά και χαλάρωση μου ήρθαν και εμένα στο μυαλό! Φιλιά καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλαρότητα απλότητα και χαρούμενα χρώματα της φύσης συνθέτουν ένα ωραίο περιβάλλον για τους καλοκαιρινούς μήνες Αθηνά μου...την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. μα ειναι ενα υπεροχο χρωμα! και η διακοσμηση τοσο αναλαφρη και καλοκαιρινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζητούμενο το καλοκαίρι είναι να αισθάνεσαι την χαλαρότητα και με καλή διάθεση για όμορφες στιγμές,σ'ένα ωραίο περιβάλλον Ζήνα μου!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα γαλήνια χρώματα στις προτάσεις σου.Το ξύλινο σκαμπώ της 1ης φωτό έχει μπει σε σειρά για μελλοντικό diy.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν το είδα Αλέκα μου ειλικρινά σε σκέφτηκα αμέσως,γνωρίζοντας πόσο καλή είσαι στο πλέξιμο...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η διακόσμηση έχει τη δύναμη να σε χαλαρώνει και να σε ηρεμεί, ιδίως με τέτοια απαλά χρώματα. Το γαλάζιο είναι τόσο αγαπημένο, έχουμε καποιες πινελιές στο σπίτι, αλλά ποτέ δεν το χορταίνω. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός δεν θέλει να ζεί σ'ένα ήρεμο και φωτεινό περιβάλλον Ελευθερία μου;...τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ζωή μας....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες προτάσεις μ' αυτό το δροσερό κι απαλό γαλάζιο, που φέρνει μια νότα θαλασσινής αύρας...
    Μαρία, μας μάγεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θάλάσα-καλοκαίρι,ανεμελιά και όλα παίζουν....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτά τα χρώματα που διαλέγεις Μαρία μου βγάζουν μια απέραντη ηρεμία και γαλήνη! Το καλύτερο μου θα ήταν να βρεθώ σε έναν αντίστοιχα διακοσμημένο χώρο και να απολαύσω τις καλοκαιρινές μου διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειες διακοσμητικές προτάσεις Μαρία μου!! Υπέροχα, δροσερά, γαλήνια, καλοκαιρινά χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου