Easy living in natur!

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και η ζέστη καλά κρατεί. Με μεγάλη διάθεση ξεκίνησα τις προεργασίες και εργασίες για την ανανέωση των επίπλων της βεράντας.Φέτος σκέφτηκα ν'ανανεώσω τον χώρο μου ,θέλοντας να πλησιάσω τα υπέροχα γαλάζια χρώματα του ουρανού και της θάλασσας.Κύματα δροσιάς και γαλήνης σ'ένα ήσυχο περιβάλλον που πραγματικά άλλαξε εντελώς το σκηνικό απο την περυσινή  εδω Βεράντα.
Η επεξεργασία  που έκανα για τους περισσότερους απο εσας είναι γνωστή.Θα αναφέρω όμως ακόμα μια φορά την διαδικασία.Ξεκίνησα με το τριβείο χειρός για να φύγει το παλιό χρώμα και στη συνέχεια αφού το καθάρισα απο τις σκόνες,άρχισα να περνάω το πρώτο χέρι βαφής με μπογιά νερού.Αφού το άφησα να στεγνώσει 2-3 ώρες το πέρασα άλλη μια φορά ακόμα.Το τρίτο και τελευταίο χέρι το έκανα αμέσως μετά απο 6 ώρες.Έτσι πολύ απλά και με εύκολα βήματα έφτασα στο τελικό στάδιο.Με ένα γυαλόχαρτο το έτριψα απαλά για να το φέρω στο στυλ cottage,που λατρεύω να έχω μέσα στον χώρο μου.Τα χρώματα είναι το λευκό και το πουδρέ σιέλ που ταίριαξε με το σκηνικό της φύσης.
Στην βάση του ξύλινου καναπέ έφτιαξα μαξιλάρια με φερμουάρ απο καραβόπανο λεπτό στο λευκό χρώμα και στην πλάτη του καναπέ πρόσθεσα μαξιλαράκια πλάτης στο απαλό μπεζ της άμμου.
Τα υφάσματα που χρησιμοποίησα για να  φτιάξω τα μαξιλαράκια  είναι στέρεα και ανθεκτικά .....
....λίγα στάχυα στο τραπέζι για το καλοκαιρινό καλοσόρισμα....
Η βεράντα με θέα την φύση και με τα μεγάλα ανοίγματα που επιτρέπουν στο φώς του ήλιου να περνάει ανεμπόδιστα λειτουργεί ως ταμπλό βιβάντ με θέμα το φυσικό περιβάλλον....
Το φυσικό περιβάλλον είναι μια πηγή έμπνευσης για μένα και κάθε φορά προσπαθώ να προσαρμόζω τις ιδέες μου μου λαμβάνοντας υπόψη το συγκεκριμένο πλαίσιο και τις δικές μου ανάγκες στον χώρο.




















Σχόλια

  1. Μα τι όμορφα πράγματα έκανες? Τι χρυσοχέρα που είσαι? Τι κήπος? Τι διακόσμηση? Μα τι να πρωτο πω πες μου. Το γούστο σου? Την εκτέλεση την επαγγελματική σε ότι κάνεις? Τέλεια επιλογή χρώματος! Υπέροχα μαξιλάρια και αυτό το πράσινο γύρω είναι ο παράδεισος...
    Μπράβο κορίτσι μου. Να τα χαρείς μέσα απότ ην καρδιά μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε ευλογημένη γη στην Ελλάδα και στα νησιά, ακόμα περισσότερο Λίλια μου...είναι παράδεισος η φύση αρκεί να ξέρεις να την χαρείς.Τα μαξιλαράκια τα έφτιαξα σε αργούς ρυθμούς,μιας και είχα με άλλα θέματα να ασχοληθώ.Σ'ευχαριστώ για το πολύ καλά σου λόγια και καταλαβαίνω ότι τα βγάζεις μέσα απο την καρδιά σου...την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου η βεράντα σου είναι πανέμορφη!!! Τη λουζει το φως και το χρώμα!!!Μου άρεσε πολύ το φωτεινό σιελ στα έπιπλα... τους έδωσε άλλον αέρα.., !!! Είδα και τις περσινές φωτογραφίες και μου άρεσαν εξίσου!!! Παντού φαίνεται το καλό σου γούστο!!!Εύχομαι να απολαμβάνετε με ηρεμία τον μικρό σας παράδεισο!!!!! Φιλάκια πολλά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχετικά με την περσινή φωτο τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ και αυτό οφείλεται στο ότι μου αρέσουν οι ανανεώσεις στον δικό μου χώρο.Ευτυχώς γνωρίζω κάποια πράγματα και αυτο με ωφελεί στις δικές μου δημιουργίες.Σ'ευχαριστώ Ίρις μου και σου στέλνω μια καλημέρα απο την Κρήτη,που έχει ωραία ηλιόλουστη μέρα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη μετατροπή!!!! Και πολύ ωραία βεράντα!!!!! Καλημέρα Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Χριστίνα μου...ότι μπόρεσα το έκανα για φέτος με τις ανανεώσεις...ας ευχαριστηθούμε το καλοκαιράκι που έρχεται...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι ζήλεψααααα.....Αυτό το πουδρέ σιέλ, αυτά τα μαξιλάρια, αυτή η βεράντα!!!!Πανέμορφη, καλοκαιρινή, με μια νότα ταξιδιάρικη!!!Απίστευτη!!!Καλημέρα!!!ΦΙλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήθελα να επιτύχω,μια νότα ταξιδιάρικη στην βεράντα μου,που όταν κάθομαι εκεί έξω να με "ταξιδεύει".Το σιέλ πουδρέ είναι ακόμα πιο ανοιχτό απο τις φωτο Ντίνα μου...σ'ευχαριστώ και να έχεις μια καλημέρα ωραία!

      Διαγραφή
  5. Μαράκι μου, είσαι απίθανη!!!
    Πόσο τέλεια και επαγγελματική δουλειά έκανες με τα έπιπλα!! Λάτρεψα το υπέροχο χρώμα που επέλεξες και την τόλμη σου βεβαίως να τα αλλάξεις, γιατί εδώ που τα λέμε, είναι ρίσκο σε τόσο όμορφα έπιπλα η αλλαγή...Όμως εσύ τα απογείωσες!!!
    Τα μαξιλαράκια σου είναι εξίσου όμορφα (χρυσοχέρα και λίγα λέω), το εξαιρετικό σου γούστο φαίνεται παντού σε όλο το καλοκαιρινό σκηνικό που ετοίμασες!!!
    Το περιβάλλον, οι γλάστρες σου, τα στάχυα στο τραπέζι, όλα δένουν αρμονικά και μας προσκαλούν για αναψυκτικό και κουβεντούλα!! ;)
    Να τα χαρείς με τους αγαπημένους σου και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!!!

    Καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σίγουρα φαίνεται ότι έχουμε κάποια κοινά στοιχεία στο θέμα της διακόσμησης.Για μένα δεν ήταν ρίσκο στα επιπλα της βεράντας ,γιατί πραγματικά τα είχα βαρεθεί.Το σκούρο χρώμα πια δεν με ενθουσιάζει τόσο πολύ και φυσικά εννοώ στον δικό μου χώρο.ήθελα απο καιρό να τα αλλάξω όλα,αλλά όπως καταλαβαίνεις τα κάνω όλα μόνη μου και αυτό μου παίρνει χρόνο και κόπο σταδιακά.Σ,ευχαριστώ πολύ μα πάρα πολύ για αυτά που μου γράφεις και να έχεις μια σούπερ καλημέρα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. ο καναπες εγινε υπεροχος! και πολυ μου αρεσαν και τα μαξιλαρια σου μαρακι! φοβερη ανακαινιση! με το καλο να χαρειτε τη βεραντα σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα χρωματα της γαλήνης και χαράς αυτό τουλαχιστον αντιπροσωπεύει εμένα το γαλάζιο. Τώρα θέλω στη ζωή μου λιγα και καλά πραγματα Ζήνα μου...σ'ευχαριστω και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτική μεταμόρφωση Μαρία μου!!!! Δεν έχω λόγια πραγματικά!! Το μπλε χρώμα που τα έβαψες είναι υπέροχο και τόσο καλοκαιρινό και η διχρωμία στα μαξιλάρια τέλεια!!! Η όμορφη που έγινε και φέτος η αυλή σου!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανειστικα τα χρώματα της παραλίας το απέραντο γαλάζιο απο την θάλασσα και το χρυσαφενιο απαλό χρωμα της άμμου στα μαξιλαρια .Ένας φυσικός συνδυασμος που βοηθάει στην ηρεμία του περιβάλλοντος...φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Γεια στα χέρια σου Μαρία μου!!! Υπέροχη μεταμόρφωση και τι καταπληκτικό χρώμα είναι αυτό;;; Ό,τι πρέπει για στιγμές χαλάρωσης από δω και στο εξής στην βεράντα!!! Καλά να είσαι να την χαρείς όσο επιθυμείς!!! Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ'αρεσει η ισορροπία χρωμάτων και μάλιστα όχι πανω απο τρια χρωματα σε συνδυασμούς μεταξύ τους Δήμητρα μου.Νομιζω οτι έφερα ενα μικρό μέρος απο την παραλία στη βεράντα μου....Κάλο σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είπαν τόσα πολλά οι προλαλήσασες που τι να συμπληρώσω εγώ! Εξαιρετική επαγγελματική δουλειά βαψίματος και το στήσιμο του σκηνικού για περιοδικό. Για τα μαξιλάρια σου έχω μιλήσει κι άλλες φορές και θεωρώ πως τα υφάσματα που χρησιμοποιείς και τα χρώματα είναι υπέροχα. Ευγε Μαρία μου και εύχομαι να περάσετε όμορφες στιγμές στον Παράδεισο που δημιούργησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστίνα μου ο κάθε λόγος μετράει και είναι διαφορετικός και εγω είμαι αυτή που δέχομαι όλα τα "σχόλια"καλοπροέραιτα και με σεβασμό απέναντι στους φίλους blogers.Σ'ευχαριστώ πολύ γιατί καταλαβάινω την στήριξη σου όπως και άλλα άτομα...νάσαι καλά και πάντα παραδεισένιες στιγμές για όλους μας....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουάου!!, τα έπιπλα που έβαψες έγιναν εξαιρετικά! Μου άρεσε πάρα πολύ και η διακόσμηση με τα στάχυα και τη λινάτσα!! Υπέροχος συνδυασμός Μαρία!!
    Εύχομαι να τον χαρείς την βεράντα όσο περισσότερο μπορείς και επιθυμείς!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα χρώματα που ήθελα απο καιρό Αλεξάνδρα μου ,να κάνω σ'αυτά τα έπιπλα βεράντας.Με ωφέλησε πολύ που είχαμε καλοκαιρία και έτσι τα έφτιαξα γρηγορότερα.Σέυχαριστώ, και λέω να περνάμε όλοι καλά όπου και αν είμαστε...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Μα είναι δυνατόν να μην αρέσει σε κάποιον η υπέροχη βεράντα σου???
    Τα έπιπλα τα έκανες αγνώριστα!!
    Στα ανοιχτά χρώματα έχω πάντα αδυναμία!
    Να την χαρείς και να την ευχαριστηθείς την όμορφη βεράντα σου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!
    ΕΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα σταγόνες δροσιΆς απο το αγαπημένο θαλασινό ανοιχτό γαλάζιο...Έλενα,να δώσουμε ένα πιο φρέσκο αεράκι στο χώρο...φιλάκια πολλά και σέυχαριστώ!

      Διαγραφή
  14. Τι καταπληκτική δουλειά και πόσο υπέροχο χρώμα επέλεξες!!! Με γεια, καλύτερα κι από καινούργια!!! Καλή εβδομάδα, Μαρία! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε μια προσεκτική επιλογή του χρώματος γιατί αυτό ήταν και το ζητούμενο ευτυχώς τα κατάφερα την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικά χρώματα,υπέροχη δουλειά!Ξετρελάθηκα με τα μαξιλαράκια που είναι μπροστά από τα μπεζ.Εσύ τα έφτιαξες,χρυσοχέρα μου;Μπράβο,όπως και να'χει.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω το θαυματουργό μηχάνημα της ραπτικής μηχανής που με βοηθάει να τα κάνω γρήγορα και με βαθμό δυσκολίας στο 3 απο το 5.Στο mary...gr θα αναρτήσω θέμα με τα μαξιλαράκια μου...φιλιά πολλά Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφα που έγιναν όλα! Εντάξει τις μεταμορφώσεις επίπλων τις έχεις τρελά!!! Και τα μαξιλαράκια υπέροχα! Μπράβο Μαράκι έγιναν όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου γεια στα χέρια σου! Έγιναν πανέμορφα και το μπαλκόνι σου υπέροχο δεν το συζητάω! Μου άρεσαν φοβερά και τα μαξιλάρια στο χρώμα τις άμμου! Υπέροχος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου είσαι χρυσοχέρα!! Τι όμορφα πράγματα που έφτιαξες!! Τι υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα!! Και πριν η βεράντα σου ήταν φανταστική αλλά τώρα είναι πιο ονειρική, πιο ρομαντική, ότι πρέπει για χαλάρωση και ηρεμία!! Μπράβο!! Με γειά, να τη χαρείτε και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απίστευτη βεράντα, απίστευτη! πολύ ζήλεψα τώρα! τα έπιπλα μεταμορφώθηκαν! αλλά και η φυση που τα περιστοιχίζει πόσο όμορφη! καφέ κερνάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου