Πολύχρωμες συνθέσεις!

Μήπως ήρθε ο καιρός να ανεβάσετε την διάθεση σας με χρώματα; Χρώματα που θα σας γεμίσουν με αισιοδοξία και πολύ ΣΤΥΛ.
Προσοχή όμως στην επιλογή των χρωμάτων αλλά και στον συνδυασμό τους,γιατί είναι εύκολο να ξεφύγει κανείς και να φλερτάρει με την υπερβολή και το "κιτς".Επιλέξτε χρώματα που ταιριάζουν με την υπόλοιπη διακόσμηση του σπιτιού σας και δημιουργείστε πολύχρωμες μικρές γωνίες,είτε με την προσθήκη ενός βάζου πάνω σ'ένα τραπεζάκι ή μαξιλαράκια σκόρπια στο καθιστικό σας.Ενα φωτιστικό πολύχρωμο θ'αλλάξει αμέσως το περιβάλλον,μαζί με καδράκια και λουλούδια της εποχής.Έτσι θα επιτύχετε ένα ζωηρό αλλά εκλεπτυσμένο στυλ διακόσμησης που θα το χαρείτε απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης και απόλαυσης.
Τολμήστε και παίξτε με τα χρώματα που εσείς αγαπάτε!


Σχόλια

  1. τα μαξιλαρακια που επελεξες ειναι ενα και ενα! επιτελους χρωμα!

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φωτεινά χρώματα δημιουργούν ένα ευχάριστο περιβάλλον Ζήνα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μ΄άρεσαν τόσο πολύ οι φωτογραφίες που τις έκανα και πιν! Χρώμα ίσον χαρούμενος διακοσμος ίσον χαρούμενη διάθεση!!! Καλημέρα Μαρία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά είναι όπως λές Χριστίνα μου γιατί μας νοιάζει το περιβάλλον μας να είναι προσαρμοσμένο έτσι ώστε να έχουμε καλή διάθεση...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Εκρήξεις χρώματος και χαράς Μαρία μου! Πολύ μού άρεσε η λευκή λάμπα με το ροζουλί καπέλο. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καπέλο της λάμπας με το σχέδιο και το χρώμα αυτό είναι πραγματικά πολύ όμορφο...το φαντάζεσαι και σ'αλλο χρώμα Δήμητρα;...την καλημέρα μου και καλό τριήμερο...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα χρώματα Μαίρη μου!! Μου άρεσαν και εμένα τα πορτοκοκαλογαλαζιαγκρι μαξιλαράκια !! Καλό μεσημέρι εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα πορτοκοκαλογαλαζιαγκρι...τι ωραία που το έγραψες Αθηνά μου...πλάκα έχει...φιλάκια και καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  5. Πορτοκαλί-φούξια είναι τέλειος συνδυασμός!! Θα pin-άρω και εγώ λέμε!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μια έκφραση "πινάρω" που μου αρέσει, Λίλια μου....φιλάκια και καλό τριήμερο...ααα σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Το φωτιστικό και τα βαζάκια τα λάτρεψα! Πολύ ωραία η επιλογή των χρωμάτων! Χρώμα και πάλι χρώμα!! Καλησπέρα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώματα και διάθεση πάνε μαζί Νατάσα μου...μια πολύ όμορφη καλημέρα και καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  7. Εμένα μου αρέσουν όλα όσα επέλεξες.Εκρήξεις χρωμάτων έχω κι εγώ στο δικό μου σπίτι.
    Τα μαξιλαράκι είναι όλα τους ξεχωριστά.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαξιλαράκια είναι οι πινελιές για ένα τόσο χαρούμενο και φωτεινό ντεκόρ Αλέκα μου...καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  8. Τέλειοι συνδυασμοί του λευκού με τα χαρούμενα χρώματα!! Σου φτιάχνουν τη διάθεση!! Καλό σου βράδυ Μαίρη μου, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λευκός καμβάς τα χωράει όλα Θάλεια μου....καλό τριήμερο και πολλά φιλάκια στην μαμά και κόρη!

      Διαγραφή
  9. Τέλειοι συνδυασμοί του λευκού με τα χαρούμενα χρώματα!! Σου φτιάχνουν τη διάθεση!! Καλό σου βράδυ Μαίρη μου, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικές ιδέες και προτάσεις Μαρία μου. Φέτος είμαι κι εγώ του πολύχρωμου και μου αρέσουν όλα! Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι θέλει το χρώμα του Χριστίνα μου...έτσι για αλλαγή...φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  11. nice post as always :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ θα ήθελα να επισκεπτόμουν έναν τέτοιο χώρο και να έμενα για διακοπές!!
    Μου θυμίζει πολύ τα σπίτια στο Miami, που τόσο λατρεύω!!
    Ωστόσο με θα με κούραζαν τόσα χρώματα για πολύ καιρό τριγύρω μου!!!

    Καλό τριήμερο κούκλα μου!!
    Φιλιά πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι είναι προτάσεις για κατοικίες που είναι παραλιακές ή σε εξοχικά μέρη Ελένη μου .... μια καλοκαιρινή αύρα με πολύ διάθεση για διακοπές...την καλημέρα μου και καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  13. Εκρήξεις χρωμάτων στις κατάλληλες δόσεις!!!! Υπέροχα και τα δύο board!!!!Ο λευκός καναπές βέβαια είναι όνειρο που δεν τολμώ Κλαψ!!!! Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο Μαρία μου! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και για μένα μια επιθυμία ο λευκός καναπές και (κλαψ) γιατί υπάρχουν παιδάκια και είναι δύσκολο....την καλημέρα μου και καλό τριήμερο ίριδα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μα τι φρεσκαδολυρα χρωματων ειναι αυτη!

    Καλό μηνα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι ένας χρωματικός συνδυασμός για όσους αγαπούν και προτιμούν πολλά χρωματα στο χώρο τους....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφα χρώματα που αποπνέουν μια ανάσα δροσιάς στο ζεστό μεσογειακό καλοκαίρι! Πολύ ωραίος ο λευκός καναπές, αναδυκνύει τα άλλα χρώματα, αλλά από προσωπική πείρα γνωρίζω ότι λεκάζει πολύ εύκολα και θέλει προσοχή! Ειδικά όταν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι. Δίνει όμως μια ωραία στο καθηστικό!
    Καλό Ιούνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνει ωραία εικόνα στο καθιστικό, ήθελα να πω! Και πάλι καλημέρα!!

      Διαγραφή
  17. Ειρηνη μου καλώς ορισες στο μπλογκοσπιτακι μου και σ'ευχαριστω για το σχόλιο σου.Πραγματικα ο λευκός στο χρωμα καναπές είναι ενα πρόβλημα στο σπίτι αν υπαρχουν μικρά παιδιά.Καταλαβαίνω αλλά για όσους έναι ακόμα στην φάση ελεύθεροι η έχουν μεγαλα παιδιά είναι μια πολύ ωραία ιδέα αυτοι οι συνδυασμοί χρωμάτων...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου