Γαλάζιες πινελιές!

Blue,blue light φωτεινό, απαλό αλλά και τόσο γαλήνιο,αγκαλιάζει τους χώρους της διακόσμησης και προσδίδει μια εξαιρετική όπτική αισθητικής.
Αντικείμενα αλλά και υφάσματα στο γαλάζιο και λευκό.Κυριαρχεί στον χώρο αλλά και συμπληρώνει άλλα χρώματα,δίνοντας την δική του πινελιά.Το πρώτο mood board είναι μέσα απο τον δικό μου χώρο.Να είστε σίγουροι πως αν επιλέξετε το χρώμα αυτό θα εντυπωσιάζετε τους καλεσμένους σας, βλέποντας ακόμα και ένα βάζο μόνο στολισμένο στο χρώμα αυτό....
Το γαλάζιο ,μπορεί να μας ταξιδέψει,και να μας κάνει να αισθανόμαστε μια άνεση στους χώρους μας.Μπορείτε να διακοσμήσετε κάθε δωμάτιο του σπιτιού σας.Το καθιστικό την κουζίνα τραπεζαρία αλλά και άλλα σημεία του σπιτιού σας.
Οι αποχρώσεις του είναι άλλοτε πιο έντονες και άλλοτε πιο διακριτικές...δείτε πόσο ωραία συνδυάζεται με γήινα χρώματα,όπως αυτός ο δίσκος με τα λευκά λουλούδια και το μπλέ βάζο.
...και μην ξεχάσετε το υπνοδωμάτιο, που είναι σημαντικό να έχει χρώματα απαλά για καλύτερο ύπνο και ξεκούραση!


Σχόλια

  1. Πόσο γαλήνιο και αέρινο χρώμα!! Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Μαρία μου! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαλάζιες πινελιές φωτεινότητας ,επηρεασμένη απο το απέραντο γαλανό χρώμα του ουρανού Δήμητρα μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. ανεπαναληπτο χρωμα! το λατρευω όχι μονο μεσα στη διακοσμηση, αλλα και στα ρουχα και τα αξεσουαρ! υεπροχες επιλογες Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το χρώμα που μπορεί να συνδυαστεί πολύ ωραία και μ'άλλα χρώματα Ζήνα μου και να δώσει ένα κομψό αποτέλεσμα....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Θέλω αυτή την πουά γαλάζια κούπα μπορώ? Πολύ όμορφες είναι όλες οι προτάσεις σου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ παιχνιδιάρικη αυτή η κούπα Μαρία μου με το ωραίο γαλάζιο χρώμα και τα πουά της...ναι μπορώ να σου την δώσω....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Καλοκαιρινό και χρώμα που σου θυμίζει θάλασσα και καλοκαίρι!! Λάτρεψα τα μαξιλαράκια!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι Αθηνά μου να μπορεί να μας ταξιδέψει αυτό το χρώμα σε καλοκαιρινά τοπία...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Μαρία κάνεις τόσο ωραίες επιλογές που με κάνεις συχνά να αναθεωρώ τις προτιμήσεις σε χρώματα και όχι μόνο! Αυτό είναι χάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου οι επιλογές χρωμάτων είναι ατελείωτες ακόμα και οι αναμεταξύ τους συνδυασμοί....το ίδιο παθαίνω και εγω κάθε φορά....χαχαχαχα....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο χρώμα Μαρία, τόσο φωτεινό και ξεκούραστο! Πολύ όμορφες και κομψές οι ιδέες που μας προτείνεις!...
    Την καλημέρα μας... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκούραστο φωτεινό χαλαρωτικό όλα τα έχει αυτό το χρώμα....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Γλυκό χρώμα που με ηρεμεί...με τα λευκά αλλά και με τα γηινα,(όπως πολύ καλά είπες), ταιριάζει απίστευτα! Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παστέλ αποχρώσεις του γαλάζιου δημιουργούν μια πολύ ωραία αντίθεση με τα επίσης απαλά γήινα χρώματα Λίλια μου.Πάντως αν σ'αρέσουν όλα εεεε όλα δικά σου τότε.

      Διαγραφή
  8. Εμένα πάντως με εντυπωσίασες!!!!!!!
    Τι καταπληκτικός ο χώρος σου Μαράκι μου!! Τι τέλειο γούστο!! Με πόσο όμορφες φωτογραφίες τον παρουσιάζεις...ειδικά αυτή με την κουρτίνα και την γαλάζια ορτανσία!!!...Λατρεύω τις ορτανσίες!!!
    Πολύ σικ όλα!!!!

    Τα φιλιά μου κορίτσι μου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα σημείο απο το χώρο του σπιτιού μου που έχει αυτό το απαλό γαλάζιο χρώμα το προτιμώ ιδιαίτερα στις κουρτίνες και στα διακοσμητικά στοιχεία Ελένη μου...σ'ευχαριστώ και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Γαλήνιο και εκλεκτικό το θαλασσί!Λάτρεψα το χώρο σου από τις φωτογραφίες αυτές.Αποτελεί κεντρικό χρώμα στο σαλόνι του εξοχικού σπιτιού μου και με ηρεμεί με την καθαρότητά του.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα ένα χαρακτηριστικό αυτού του χρώματος,εκτός του ότι είναι φωτεινό διαθέτει και αυτήν την καθαρότητα όπως το λές Αλέκα μου....μ'αρέσει και εμένα σε εξοχικές κατοικίες...την καλημέρα μου...και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένο χρώμα!!! Αδυναμία οι πορσελάνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάζα διακοσμητικά αντικείμενα όλα συνθέτουν ένα ωραίο και κομψό στυλ μ'αυτο το γαλάζιο χρώμα Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  11. Παλιά δεν μου άρεσε καθόλου αυτό το χρώμα Μαρία μου αλλά αρέσει πολύ στην κόρη μου, είναι το αγαπημένο της, οπότε το αποδέχτηκα. Με τις φωτογραφίες σου όμως το είδα με άλλο μάτι και κατάλαβα επιτέλους γιατί το λατρεύει η κόρη μου.Υπέροχες οι επιλογές σου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα ποικίλουν και πολλές φορές προτιμούμε αυτά που μας αρέσουν περισσότερο Θάλεια μου.Καλό είναι όμως να αλλάζουμε απόψεις δίνοντας καινούργια αισθητικη οπτική στη διακόσμηση του χώρου μας.Φιλακια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Τόσο όμορφο και αριστοκρατικο χρώμα!!!! Εξαιρετική επιλογή φωτογραφιών Μαρία μου... Σε φιλώ ♡ ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γαλάζιο και οι αποχρώσεις του έχουν πολλές δυνατότητες διακόσμησης στο χώρο μας Ίριδα μου....σ'ευχαριστω και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Μου θυμίζει εξοχή αυτό το απαλό γαλάζιο και σίγουρα είναι ένα χρώμα που σε ηρεμεί. Αν άλλαζα την διακόσμηση του σπιτιού μου θα το επέλεγα σίγουρα για την κρεβατοκάμαρα, μου άρεσε ιδιαίτερα αυτή στην τελευταία φωτογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ηδη εκανα μια μικρή αλλαγή στις κουρτίνες του υπνοδωμάτιο μου στο απαλό σιελ Ελευθερία μου.Είναι πολύ ήρεμο και χαλαρωτικο χρωμα....φιλακια!

      Διαγραφή
  14. Μέχρι τώρα το προτιμούσα μόνο στα ρούχα μου, τελευταία όμως είμαι σε φαση μπλε γαλάζιο και σε πολλά αλλα πράγματα. Ανάλογα με το πως το συνδυάζεις μπορεί να δώσει ενα πολύ κομψό αποτέλεσμα και έχεις και μία αίσθηση φρεσκάδας!! Ο χώρος σου δείχνει εκπληκτικός!! Το σετ τσαγιού πανέμορφο!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου το γαλανό χρωμα και οι αποχρώσεις του συνδυαζονται πολύ ωραία με χρωματα της γης.Είναι αντιθέσεις που δίνουν μια ισορροπημενη και αρμονική εικόνα στο σπίτι.Εξαρτάται βέβαια που θα διακόσμησης και τι χρωματα έχει το υπολοιπο σπίτι....τα φιλια μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο αυτό το γαλάζιο της πούδρας! Και συνδυάζεται και άψογα με το γκρι που είναι η αδυναμία μου! Ευχαριστούμε για τις όμορφες προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπω το μπλε... πανεμορφες ιδεες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου