Ένας καινούργιος τοίχος με ράφια!

Ακόμα μια νέα κατασκευή ραφιών στον τοίχο ήρθε και προστέθηκε αυτές τις ημέρες.Γιατί όπως είπαμε κάθε ανανέωση στον χώρο, μας δημιουργεί καινούργια διάθεση και φρεσκάδα.Εγώ θα σας μιλήσω για τον δικό μου τοίχο σε μια πλευρά του σπιτιού μου (ξέχασα να βγάλω φωτο,όπως ήταν πρίν)αλλά θα σας το περιγράψω.Το χρώμα του τοίχου ήταν στο καφέ πολύ ανοιχτό και είχε πάλι μια βιβλιοθήκη έπιπλο.Το πρώτο που έκανα ήταν να αγοράσω ράφια 1,20 στο μήκος και 30 πόντους στο πλάτος.
Στο σύνολο 4 και θα έρθουν και άλλα.Φυσικά μόνη μου δεν θα μπορούσα να κάνω όλη αυτή την διαδικασία και έτσι ζήτησα βοήθεια απο τον γαμπρό μου Κώστα που με πολλή καλή διάθεση ξεκίνησε την τοποθέτηση,αφού πρώτα έβαψε τον τοίχο στο λευκό του χρώμα....




Τα ράφια τοποθετήθηκαν και αμέσως μετά φιλοξένησαν ορισμένα βιβλία και αντικείμενα που είχα στην διάθεση μου....
Αν έχετε πολλά βιβλία και θέλετε να ξεφύγετε,απο τις συμβατικότητες,τότε μπορείτε με ελάχιστα χρήματα να στολίσετε ένα τοίχο ή ένα δωμάτιο με ράφια τοίχου. Είναι σπουδαίο να υπάρχει,αισθητική στο χώρο που ζούμε και να μας αρέσει.Το κάνουμε ακριβώς όπως εμείς το θέλουμε.Δώστε και εσείς χρόνο και αποκτήστε τα ράφια που θα τοποθετήσετε αγαπημένα  βιβλία και αντικείμενα.
Σάυτό το ράφι είναι vintage στοιχεία απο την εποχή του Γιάννη(σύζυγος)....Κάποιοι απο εσας ίσως να θυμούνται τα view-master,είναι ταινιοθήκες 3D,που ήταν η είσοδος 'ένα παραμυθένιο κόσμο...κοιτάζοντας ταινίες..Θα δείτε και άλλα αντικείμενα vintage μιας και είμαστε συλλέκτες...Πάρτε ιδέες και δείτε τις προτάσεις μου για ράφια στον τοίχο....
...το φωτιστικό μπάλες βρήκε την θέση του,αν και οι μισές λείπουν,(τις μάσησε το σκυλάκι μου η Μπέλλα η σκανδαλιάρα)


















Σχόλια

  1. Εξαιρετική ανανέωση!!!!! Τόσο φωτεινός έγινε ο χώρος και με όλα αυτά τα χρωματιστά αντικείμενα δείχνει υπέροχος! Ε άμα έχει γούστο ο άνθρωπος δεν θέλει και πολλά για να φανεί! Μπράβο Μαράκι μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένας ολόκληρος τοίχος μετατράπηκε σε ράφια για να μπορέσω να τοποθετήσω τα βιβλία που είναι τόσα πολλά Χριστίνα μου.Ευτυχώς είχα βοήθεια και το χάρηκα φιλάκια και μια ωραία καλησπέρα!

      Διαγραφή
  2. Το έχω πει πολλές φορές πως είμαι υπερ της αλλαγής και της ανανέωσης, ειδικά όταν είναι και καλόγουστη! Μπράβο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αλλαγές αν είναι να γίνουν για το καλύτερο συμφωνώ και εγω Λίλια μου.Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Μαρακι επαθα πλακα!!! τι καταπληκτικα πραγματα εχεις! polaroid??? και φωτ μηχανη και κουτι sante και...ολα υπεροχα!!!! η ιδεα να βαψεις το τοιχο λευκο, ειναι υπεροχη, γιατι γεμισε ομορφα με τοσο χρωματιστα πραγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις λευκό καμβά ότι και αν τοποθετήσεις στη διακόσμηση μετά Ζήνα μου φαίνεται ωραίο...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο το λευκό στους τοίχους,ωραία και τα ανοιχτά ράφια ,αλλά νομίζω δεν λένε τίποτα από μόνα τους αν δεν έχεις ,Μαρία μου,τα όμορφα(ζήλεψα πολύ) πράγματα που έχεις συλλέξει .Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι συλλεκτικά κομμάτια απο την παιδική ηλικία του Γιάννη,έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να τα αξιοποιήσω Αλέκα μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετική επιλογή το λευκό Μαρία!!! Δείνει έμφαση στο πολύχρωμο των βιβλίων και των αντικειμένων και δημιουργεί ένα πολύ όμορφο και κομψό αποτέλεσμα!!! Μπράβο σου!... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το είχα στη σκέψη μου να γίνει και πραγματοποιήθηκε.Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  6. Αυτό που μου αρέσει στο χώρο σου και έχω προσέξει και από άλλες φωτό είναι η φωτεινότητα!!!! Πολλύ όμορφη ανανέωση!!!!! Καλημέρα Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα απο τα πλεονεκτήματα του σπιτιού μας αυτό Χριστίνα μου.έχει μεγάλα ανοίγματα και το φως του ήλιου μπαίνει ανεμπόδιστα απο παντού....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. πολυ μου αρέσει ο καινούριος σου τοίχος! ο τρόπος που έχεις βάλει όλα τα πράγματα στο χωρο ειναι καταπληκτικός και όλα αυτα τα χρωματα δένουν τόσο πολυ! μπράβο Μαρία! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου τα είχα σκόρπια ορισμένα αντικείμενα ,έτσι με την ανανέωση και την τοποθέτηση των ραφιών φάνηκαν επιτέλους...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Ο χώρος έγινε χαρούμενος και φωτεινός!
    Εφτιαξες μια πολύ καλόγουστη γωνιά!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!
    ΕΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτεινότητα για μένα είναι το σημείο αναφοράς σ'ένα χώρο που πρόκειται να διακοσμηθεί Έλενα μου...πολύ σημαντικό...φιλάκια και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Θελω και εγω να φτιαξω εναν τετοιο τοίχο... ολο το αναβάλω :(
    Πολύ ομορφη δουλεια κάνατε!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υπάρχει διάθεση απο εσένα δεν είναι και τόσο δύσκολο να ξεκινήσεις....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Έγινε τέλειο Μαίρη μου!! Μπράβο ! Και εξαιρετικές και φωτεινές οι φωτογραφίες σου!! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ...φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ωραία η ιδέα σου αλλά πιστεύω οτι τα πράγματα σου που είναι ένα προς ένα ανέδειξαν τον τοίχο!! Ζήλεψα την κασετίνα σαντέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν ' αυτή την κασετίνα είναι αφίσες με παλιές διαφημήσεις τσιγάρων...είναι συλλεκτική Νατάσα μου,πάνε 15 χρόνια που την έχει ο Γιάννης....σ'ευχαριστώ και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Έγινε πάρα πολύ ωραίος ο τοίχος με τα ράφια και τα συλλεκτικά αντικείμενα μην σου πω πόσα ζήλεψα... και πρώτα και καλύτερα τα λαμπάκια-μπάλες!! Έχω την αίσθηση (από τις φωτογραφίες) πως όλος αυτός ο χώρος είναι ιδιαίτερος, ζεστός και με εξαιρετικό γούστο!!
    Πολλά φιλιά Μαρία μου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Ελεάνα μου δεν ξέρω αν το διάβασες, αλλά απο τις λάμπες οι μισές λείπουν....τις μάσησε η Μπέλα μου....πάντως νάσαι καλά κορίτσι μου...και απο εμένα πολλά φιλάκια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Το διάβασα για τις μπάλες Μαρία μου, αλλά εγώ και έτσι της ζήλευω!! :)))

      Διαγραφή
  13. Καλορίζικος ο καινούργιος σου χώρος Μαρία μου!!
    Πάρα πολύ ωραία εικόνα, φωτεινή αλλά ταυτόχρονα ζεστή και οικογενειακή με όλους αυτούς τους θησαυρούς του παρελθόντος!!!!
    Καλά έκανες και ανανέωσες το σπιτικό σου!...και είναι η καταλληλότερη εποχή για αλλαγές!!:))
    Το φτερό να υποθέσω είναι "DA"?? ;)...είναι υπέροχο!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά κούκλα μου και πάντα καινούργια!!!!! :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν μια απόφαση που πήρα και σ'αυτο με βοήθησε ο καλός καιρός και κάποια άτομα της οικογενείας μου Ελένη μου.έτσι τέλείωσα σύντομα και δεν έγινε και μπάχαλο το σπίτι....ξέρεις τώρα μια καρέκλα μετακινείς και είναι σαν να ξεσηκώνεσαι να πας αλλού....χαχαχαχα το φτερό είναι απο το "DA"της Δήμητρας που κατά καιρούς το μεταφέρω για να το βλέπω....την καλημέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Με γεια η νέα και τόσο φωτεινή αλλαγή Μάρια μου, Τα λευκά ράφια έδωσαν άλλον αέρα στον τοίχο σας και το κυριότερο φροντίζουν στην αγκαλιά τους τόσο όμορφα αντικείμενα!!!! Είχα ένα περίπου ίδιο view master και μου το έσπασε η αδερφή μου όταν ήμουν 5 και εκείνη περίπου 1 έτους.... ΔΕΝ το ξέχασα ποτέ κι ας πέρασαν 24 χρόνια.... ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς είχαμε 2 το ένα το δώρισα στον Σταύρο μου και το άλλο το κράτησα σαν ενθύμιο έχω και πολλές ταινίες που πραγματικά είναι απίθανες σαν να βλέπεις 3D φοβερό ίρις μου...την καλημέρα μου και σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  15. Τι πανέμορφο αποτέλεσμα !!! Μου αρέσουν τόσο τα ράφια τοίχου ειδικά στο λευκό χρώμα που διάλεξες γιατί δεν "κλείνουν" καθόλου τον χώρο !!! Και τα διακόσμησες υπέροχα !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα Μαρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία αλλαγή Μαράκι! Μου αρέσουν πολύ τα ράφια γιατί μπορείς με μικρές κινήσεις να ανανεώνεις όλη τη διάθεση του χώρου οποια στιγμή το θελήσεις. Καλά το view master μου ξύπνησε τρελές αναμνήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λογος που έβαλα τα ράφια στον τοίχο είναι ότι έχω αρκετά βιβλια και θέλω να τα τοποθετησω εν καιρώ Σοφία μου.Προς το παρών έβαλα διάφορα διακοσμητικά για να καλυψω το κενό τους.Το θέμα είναι οτι με εξυπηρετεί πολύ στον υπολοιπο χώρο του σπιτιού...φιλακια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Τέλειο, τέλειο, τέλειο! Ό,τι πιο όμορφο μάς έχεις δείξει από τον χώρο σου Μαρία!!! Τελικά σαν τους λευκούς τοίχους δεν υπάρχει. Αναδεικνύονται τόσο όμορφα όλα τα αντικείμενα που με τόση επιμέλεια διακόσμησες! Πάει για Pin! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνώριζα απο την αρχή οτι ο λευκός καμβάς στον τοίχο θα είχε ενα τέτοιο αποτέλεσμα και ευτυχώς τα κατάφερα Δήμητρα μου...σ'ευχαριστω για το pin σου...εγώ πολλές φορες το ξεχναω...φιλακια!

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφο και φωτεινό! Και βλέπω μια αγάπη για τις αντίκες!

    Γεια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα παλιά κομματια έχουν κάποια συναισθηματικη αξία για μένα...σ'ευχαριστω και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφος έγινε ο τοίχος Μαρία μου με τα ραφάκια και τα διακοσμητικά και βιβλία που έβαλες!! Και το λευκό, διαχρονικότατο, αναδεικνύει πάρα πολύ όλα τα αντικείμενα!! Τις αντίκες τις λατρεύω κι εγώ!! View master είχε η μαμά μου στο πατρικό της και πάντα το λαχταρούσα, έτσι βρήκα και πήρα ένα στην κόρη μου πριν λίγα χρόνια, καινούριο όμως. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη ανανέωση Μαρία μου! Έπαθα πλάκα με το view-master! Είχα ένα πολύ μικρή και χάζευα με τις ώρες! Η υδρόγειος σφαίρα που έχεις επίσης πανέμορφη! Ψάχνω εδώ και πολύ καιρό μία που να μου αρέσει ώστε να την εντάξω στη διακόσμηση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου