Φτιάξτε με ξύλινες παλέτες την βάση για το στρώμα σας!

Τις παλέτες τις γνωρίζετε βέβαια και ίσως κάποιοι απο εσας να τις έχετε χρησιμοποιήσει για ντεκορ στο σπίτι σας μετά απο κάποια επεξεργασία που θα κάνατε.Αυτό είναι το θέμα της ανάρτησης μου μιας και είναι γνωστές οι ξύλινες παλέτες που χρησιμοποιούνται για την μεταφορά εμπορευμάτων.
Μπορούν έυκολα να μετατραπούν σε χρήσιμα έπιπλα στο δικό σας χώρο.Είναι σχεδιασμένες  για να αντέχουν σε πολλά βάρη,οπότε μια ωραία και χρηστική ιδέα είναι να τις μετατρέψετε βάση για το στρώμα του κρεβατιού σας.Φυσικά παίζουν κύριο ρόλο οι διαστάσεις του στρώματος,για να μπορέσετε να υπολογίσετε πόσες παλέτες θα χρειαστείτε.Σας δίνω κάποιες ιδέες που βρήκα,για κρεβάτια στο χώρο του υπνοδωματίου σας,με βάση τις ξύλινες παλέτες...δείτε τις εικόνες! 





Σχόλια

  1. Μαρία μου το είδα κάποτε σε φίλους το στρώμα πάνω σε μια τάβλα και ήταν φοβερό το όλο σκηνικό παρόλο που η διακόσμηση ήταν λιτή και μόνο με τα βασικά έπιπλα. Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Νομιζω οτι νεο απλό και συνάμα ωραίο προσθέτει μια αλλη οπτική στη διακόσμηση του χώρου...ποσο μάλιστα στο υπνοδωμάτιο μας Ελεάνα μου...την καλημέρα μου και φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ιδιαίτερα και ανέξοδα μια και μπορούν να κατασκευαστούν πολύ εύκολα και γρήγορα.Για τις παλέτες που πρέπει να χρησιμοποιούμε ας ρίξουν μια ματιά οι φίλες bloggers εδώ:http://www.funkyjunkinteriors.net/2011/04/all-you-ever-wanted-to-know-about.html
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζισου Αλέκα μου,περιορίζοντας το κοστος και βάζοντας ,προσωπική εργασία τα πραγματα γίνονται καλυτερα και ομορφότερα...φιλακια!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου!!! Φοβερή ανάρτηση. Μα αρέσουν πολύ αυτές οι πατέντες. Απλά πράματα και όμορφα. Τι να σου ευχηθώ πέρα από Καλή μέρα και δύναμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ανάρτηση πολύ χρηστική για αυτούς που αγαπούν αυτό το free style ,στο χώρο τους...σ'ευχαριστω Χριστίνα μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Γενικά λατρεύω οτιδήποτε μπορούμε να φτιάξουμε μέσα στο σπίτι με τα χεράκια μας. Εκπληκτική ιδέα Μαρία!! Κι αυτό το άσπρο χαρίζει τόσο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πιστεύω και εγω Χριστινα οτι είναι φτιαγμένο απο τα δικά μας χεριά και μπορούμε φυσικά να το υλοποιήσουμε έχει άλλη αξία...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες ιδέες Μαρία μου για τα ανάλογα βέβαια υπνοδωμάτια και με το αντίστοιχο ντεκόρ. Πολύ μου άρεσε η αέρινη αίσθηση της πρώτης φωτογραφίας. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα παιζει ρολο το ανάλογο ντεκόρ του σπιτιού ή του υπνοδωματιου...όσοι όμως ενδιαφέρονται κάτι πιο αναλφρο βολικό και ανεξοδο είναι μια υλοποιησημη μη ιδέα Δήμητρα μου...φιλακια και καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Χρησιμοποιώ παλέτες τον χειμώνα για να στοιβάζω τα ξύλα στο μπαλκόνι.
    Πολλές φορές όμως, έχω σκεφτεί πως θα 'θελα να είχα 5-6 σπίτια, μόνο & μόνο για να τα διακοσμώ, αφού μου αρέσουν πολλά στυλ, όπως αυτά που δείχνεις!!!!
    Η τέταρτη φωτογραφία με εκφράζει περισσότερο, τόσο για το στήσιμο του κρεβατιού, όσο και για το ιδιαίτερο δωμάτιο!!!!!!
    Όχι πες μου, δεν σου θυμίζει καλοκαίρι , έξω να σκάει ο τζίτζικας και 'συ αραχτή να διαβάζεις ένα βιβλίο σε αυτή την τόσο δροσερή ατμόσφαιρα;
    ...και μετά ξύπνησα!!!!!χαχαχαχα

    Καλημέρα Μαράκι!!!
    Φοβερή ανάρτηση!!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τερτατη φωτο με την λευκή βάση παλέτας είναι το ιδανικό σκηνικό για μια κρεβατοκάμαρα αερινη σε παραλιακό μέρος και όχι μονο...θα ήθελα και εγώ με την σειρα μου να διακοσμω η να λέω κάποιες βασικές Ιδέες στην όλη διακόσμηση του χώρου...Ελενη μου...κρυφός πόθος...βλέπεις ταιριαζουμε...την καλημέρα μου και φιλακια!

      Διαγραφή
  7. Κάπως έτσι εχω κάνει τη βάση του κρεβατιου μου ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα είναι πολύ ωραία θα σε επισκεφθω. Φιλακια!

      Διαγραφή
  8. Η παλετομάνια έχει πιάσει και εμένα Μαράκι! Έχω φτιάξει 2 παλέτες με ροδάκια που βάζω πάνω γλαστράκια και βότανα στο κήπο μου! Η τελευταία φωτογραφία γενικά είναι μια φωτεινή και όμορφη κρεβατοκάμαρα! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια νέα τάση που αγαπήθηκε περισσότερο απο νέα παιδιά ΛΙλια μου,έχω δει ξύλινες παλέτες σε βεράντα και ξετρελαθηκα ΛΙλια μου...φιλακια πόλλα και καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Οι παλέτες είναι μεγάλη μούρλα Μαράκι! Ωραία ιδέα ειδικά για φοιτητικό σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοιτητικό ή όχι είναι σουπερ ιδεα Σοφία μου,για όσους αγαπούν αυτό το στυλ...καλημέρα!ξ

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου μου αρέσουν πολύ οι παλέτες και χρησιμοποιώ μερικές στη σοφίτα που είναι χώρος παιχνιδιού για την κόρη μου, βάζοντας ένα στρώμα επάνω. Επίσης χρησιμοποιώ παλέτες για να τοποθετήσω επάνω μια τηλεόραση στο σαλόνι. Ζήλεψα όμως τις λευκές παλέτες στις φωτογραφίες που δείχνεις! Φαίνονται πολύ όμορφες! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι οπώς μου λες οτι εχεις παλέτες στη σοφίτα Θάλεια μου καταλαβαίνω ποσο ωραίος χώρος θα είναι...επίσης το βρίσκω πολύ καλη ιδέα για τραπέζι καθιστικου και όχι μονο...φιλακια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. υπεροχες επιλογες!!! λατρευω τις κατασκευες με παλλετες και μακαρι να ειχα χωρο και στο σπιτι μου για μια τετοια! πολυ ομορφα τα κρεββατια μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το στυλ είναι πολύ ανάλαφρο και χαρούμενο σ'ενα χώρο,όπως το υπνοδωμάτιο Ζήνα μου.Το προτείνω σε νέα παιδιά που έχουν την διάθεση της άνεσης και χαλαροτητας ....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Φοβερή ιδέα, πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές που βλέπω!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Έλενα...μια καλημέρα απο την Κρήτη!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία ιδέα για φοιτητικό δωμάτιο και όχι μόνο. Η οικονομική κρίση νομίζω άλλαξε ριζικά την φιλοσοφία της διακόσμησης, όπου η απλότητα και οι λιτές γραμμές έχουν πάρει τα σκήπτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανόν να είναι έτσι οπώς ταλες Ελευθέρια μου,αλλά να μην ξεχνάμε οτι ανα δεκαετία το στυλ διακόσμησης και γενικότερα αλλάζει μορφές... Εμένα προσωπικά μ'αρεσει οτι έχει να κανει με την άνεση και πρακτικότητα σ'ενα χώρο....την καλημέρα μου και φιλακια!

      Διαγραφή
  14. Οι παλέτες είναι χρήσιμες γιαυτό ποτέ δεν τις πετάμε ή μαζεύουμε όποιες βρούμε. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι παλέτες είναι χρήσιμες γιαυτό ποτέ δεν τις πετάμε ή μαζεύουμε όποιες βρούμε. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλες μας αγαπάμε τις παλετες!!!Η ιδέα να τις κάνω κρεβάτι μου άρεσε πολύ και μάλλον σύντομα θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου Μαρία γιατί θα χρειαστώ νέο κρεβάτι στο εξοχικό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλες μας αγαπάμε τις παλετες!!!Η ιδέα να τις κάνω κρεβάτι μου άρεσε πολύ και μάλλον σύντομα θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου Μαρία γιατί θα χρειαστώ νέο κρεβάτι στο εξοχικό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμ το λέω εγώ στον Mr να φτιάξουμε ένα τέτοιο κρεβάτι για το σπίτι στη Μάνη αλλά δεν με ακούει! Θα του δείξω τις φωτό Μαρία μου... εγώ πάντως τις λάτρεψα όλες! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφες προτάσεις Μαρία μου! Ξεχώρισα ιδιαίτερα τα υφάσματα που έντυναν τη διακόσμηση τις φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου