Τρείς προτάσεις στο χρώμα του lime και το Turquoise!

Τρείς διαφορετικές προτάσεις στα χρώματα του lime και του τυρκουάζ,θα δώσουν στη διακόσμηση του χώρου σας μια εξωτική και δροσερή αύρα.
Είναι απο τις πιο φλουο επιλογές της εποχής που θα γεμίσει  φώς και αισιοδοξία στο περιβάλλον σας και ιδιαίτερα σε εξοχική κατοικία, αν το προτιμήσετε .Το φρέσκο μοσχολέμονο σαν χρώμα συνδυάζεται με τις αποχρώσεις του τυρκουάζ και πινελιές στο απαλό ρόζ.Είναι ένα αρκετά εύκολο χρώμα αλλά δεν χρειάζεται υπερβολή .

Ακόμα μια ωραία επιλογή χρώματος είναι το δροσερό τυρκουάζ,σε συνδυασμό με το φρέσκο lime,που σας δίνει την αίσθηση του νερού όπου και το τοποθετήσετε.Είναι το σούπερ καλοκαιρινό χρώμα με πολλές νότες αισιοδοξίας αλλά και αρμονίας στην διακόσμηση του χώρου σας.Ταιριάζει με τα πάντα αλλά περισσότερο δένει με το  χρώμα του μοσχολέμονου,που το κάνει μονοδικό .Επίσης ενας ακόμα συνδυασμός που το απογειώνει είναι στο λευκό του χρώμα. 

Τα δύο αυτά χρώματα,μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους,για ένα πολύ δυναμικό και πρωτότυπο αποτέλεσμα.

Σχόλια

  1. Για άλλη μια φορά σου λέω πως οι προτάσεις σου είναι εκπληκτικές!!
    Εντάξει, λατρεύω και τα συγκεκριμένα χρώματα εδώ που τα λέμε!!:)
    Τους καλοκαιρινούς μήνες "παίζει" πολύ το τυρκουάζ στο σπίτι και μακάρι να είχα κι αυτό το φανταστικό καλάθι της τρίτης φωτογραφίας!!!!!!!!!!

    Ελπίζω να τα ξαναπούμε Μαράκι μου!!!!
    Αν όχι, σου εύχομαι μέσα απ' την ψυχή μου Καλή Ανάσταση & χαρούμενο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!!!
    Φιλιά πολλά κούκλα μου:)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχωρισα αυτά τα στοιχεια με αυτους τους χρωματισμούς,ακριβως για να δείξω ποσο ωραία συνδυάζονται μετάξυ τους και ποσο αρμονικά διακοσμούν ενα χώρο και περισσότερο όπως το λες και ΕΣΥ Ελενη μου τους καλοκαιρινούς μηνες...είναι οτι πρεπει για καλοκαιρινή κατοικία.Σου εύχομαι και εγώ καλό και φωτισμένο το Αγιο Πάσχα για όλη σου την οικογένεια και σ'ευχαριστω παντα για τα σχόλια σου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια όλα, ειδικά η κουτσομπόλα στην πρώτη φωτογραφία, (εννοώ το παγκάκι με το γαλάζιο κάλυμμα) το λέτε εσείς κουτσομπόλα; Ήταν το κάθισμα δίπλα από το τηλέφωνο κι από εκεί πήρε το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το έπιπλο που σε προδιαθέτει για πολύ κους κους Χριστίνα μου εεε; Εξακολουθεί να είναι επίκαιρο και ιδιαίτερο οπου και αν το τοποθετήσεις... Φιλακια πολλα και καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  3. Έχεις διαλέξει την αγαπημένη μου απόχρωση του κίτρινου!! Γλυκιά και φωτεινή απόχρωση το lime που μου θυμίζει ποτάκι σε παραλία!! Το τυρκουάζ φυσικά είναι απίθανο! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Μαράκι μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ΛΙλια μου είναι χρωματα ακόμα και για δροσερά ποτά για το καλοκαίρι....κοντά σε παραλία και όχι μονο...είναι αισιόδοξα φωτεινά και δημιουργούν,ενα πολύ ευχάριστο περιβαλλον...φιλακια και καλό Πάσχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φουλ Άνοιξη & Καλοκαίρι οι προτάσεις σου Μαρία μου. Υπέροχοι οι συνδυασμοί που μάς δείχνεις, γεμάτη ζωντάνια, χαρά και δροσιά!
    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα εύχομαι. Πολλά φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φούλ άνοιξη με χιόνια χαχαχα Δήμητρα μου ,μας ξεγελάει η διάθεση του καιρού...σου εύχομαι καλή Ανάσταση και πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Τα θέλω όλα!!!! Μπουχού μπουχού (κλαίω τώρα)! Μας ξελογιάζεις με τις υπέροχες προτάσεις σου Μαράκι! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου,όλη η παλέτα των χρωμάτων δικιά σου.....καλή και χαρούμενη Ανάσταση!

      Διαγραφή
  7. Τελικά μου αρέσει ο συνδυασμός Μαρία μου! Υπέροχες προτάσεις όπως πάντα άλλωστε!
    Καλή Ανάσταση εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει φρεσκάδα και ανοιξιάτικη διάθεση Κατερίνα μου...καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες προτάσεις Μαρία μου!! Τέλειος και ο συνδυασμός των δυο χρωμάτων, δροσερός, ανοιξιάτικος αλλά και καλοκαιρινός, φτιάχνει την διάθεση!! Όσο για τα αντικείμενα δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Θα τα ήθελα όλα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου