Τουλίπες στη διακόσμηση!

Μέσα στο ωραίο κλίμα της άνοιξης,που μας προδιαθέτει για το καλοκαίρι και φέρνει την αίσθηση της φρεσκάδας και της ανάλαφρης διάθεση,μπορείτε να στολίσετε στα βάζα σας, τουλίπες.Είναι λουλούδια που θα προσθέσουν στον χώρο με τα τόσο ωραία χρώματα τους την αναζωογόνηση και την ελπίδα.Τα ανθισμένα λουλούδια είναι η πιο συνηθέστερη απόδειξης καλοκαιρίας που ακολουθεί και είναι μια πολύ καλή επιλογή για την διακόσμηση.
Δώστε λοιπόν τα χρώμα και άρωμα για όμορφα και απλά συναισθήματα.Στολίστε το σπίτι σας με τουλίπες..Υπάρχουν τόσα ωραία είδη τουλίπας που πραγματικά θα αλλάξει ο χώρος σας!

Είναι τα ιδανικά λουλούδια για μια εαρινή διακόσμηση.
















Σχόλια

  1. Τουλίπες κι ανεμώνες είναι τ'αγαπημένα μου.Ένα στεφάνι ανοιξιάτικο με τουλίπες θα ήθελα πολύ για την πρωτομαγιά που μας έρχεται.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου τουλίπες Αλέκα μου,μπερδεμένες με ανεμώνες μια πολύ καλή σκέψη...για την πρωτομαγιά...τέλεια η ιδέα σου...φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτές οι τουλίπες!!! Σε ταξιδεύουν σε ρομαντικούς κόσμους,.. Έχω τρελαθεί αυτές τις μέρες γιατί είναι η ξαδέρφη μου στη Χάγη και όλο υπέροχες φωτογραφίες από "δαση" με τουλίπες στέλνει... και μετά βλέπεις την Αθήνα και το μπαλκόνι σου και απογοητευεσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ Ίριδα μου, και εμείς έχουμε τα υπέροχα λουλούδια του αγρου που είναι ασυναγώνιστα στην ομορφιά και την απλότητα τους.Βέβαια οι τουλίπες θέλουν τον τόπο τους για να ανθίσουν και καταλαβαίνω ότι λίγο πολύ όλοι θα θελαμε αυτό το λουλουδι στον τόπο μας...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Τα μεγάλα πνεύματα Μαράκι συναντιούνται!! Οι τουλίπες είναι από τα ομορφοτερα λουλούδια για μένα ... και από ότι διαβάζω δεν είμαι η μόνη! Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ Μαρία μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρέσουν σε πάρα πολούς γιατί είναι υπέροχα στο σχήμα τους στα χρώματα αλλά και στην μοναδική τους κομψότητα Λίλια μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Έχω την αίσθηση πως oi ροζ, άσπρες και φούξια τουλίπες δείχνουν τόσο σικ στην διακόσμηση και τόσο ρομαντικές!!! Πόσο μου έχουν λείψει τα λουλούδια στην διακόσμηση!! Καλό βράδυ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου είμαι λάτρης των λουλουδιών,δίνουν αυτή την φρεσκάδα στο χώρο και ανα έχουν και άρωμα ακόμα καλύτερα....ένα βάζο με λουλούδια αλλάζει όλο το περιβάλλον.Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Είναι όλες οι εικόνες και οι προτάσεις σου τέλειες! Τα πολλά χρώματα στις τουλίπες, η λινάτσα που είδα πόσο τους πάει αλλά και αυτό στο στρογγυλό βάζω που τις έχεις κουρνιασμένες με ενθουσίασαν! Αλλάζει όλος ο χώρος με τα λουλούδια τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το βάζο που έχουν μπεί μ'αυτο τον τρόπο οι τουλίπες και εμένα με ενθουσίασε,κάτι διαφορετικό και συγχρόνως κομψό Νατάσα μου...πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφες που είναι!!! Ό,τι χρώμα κι αν έχουν είναι εντυπωσιακές και ξεχωριστές, το στρογγυλό βάζο όμως, μας έκλεψε την καρδιά, Μαρία!!!
    Καλημέρα σου! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα είναι εντυπωσιακά λουλούδια και μέσα σ'αυτό το στρογγυλό βάζο είναι ακόμα πιο ωραίες....την καλημέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Από τα πιο όμορφα λουλούδια. Ήταν τα αγαπημένα της μητέρας μου και θυμάμαι μικρή που πάντα μαγευόμουν από το γεγονός που έκλειναν κάθε βράδυ για να ανοίξουν και πάλι το πρωί. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα πιο όμορφα και "ιδιαίτερα" λουλούδια, το κατ΄εξοχήν "σύμβολο της αγάπης",που πολλοί απο εμας τις ξεχωρίζουμε και τις προτιμούμε Δήμητρα μου.Οπότε σίγουρα αγαπήθηκαν και απο την μητέρα σου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. υπεροχο φυτο, με εκπληκτικα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τις ροζ και λευκές τουλίπες!!!!!
    Κάθε άνοιξη γεμίζω τα βάζα και χαίρομαι την ντελικάτη ομορφιά τους!!!!!

    Να έχεις μια όμορφη λουλουδάτη μέρα Μαράκι μου!!!!:)*****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε χρώμα σ'αυτό το λουλούδι έχει την μοναδικότητα του Ελένη μου,λουλουδιασμένη να είναι και εσένα η μέρα σου μιας και σε λίγες μέρες θα ξεχυθούμε στους αγρόυς για το στεφάνι του Μάη...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Τι υπέροχες φωτογραφίες βρε Μαράκι! Την τελευταία την έβαλα στο Pinterest Home decor board μου. Λατρεύω τις τουλίπες και φέτος είπα να φυτέψω βολβούς σε γλάστρες που μεγαλώνουν νωχελικά και περιμένω πως και πως να ανθίσουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου ,πράγματι σε προδιαθέτουν για κάτι καλό με τα ωραία τους τα άνθη οι τουλίπες,σε γεμίζουν αισιοδοξία και ομορφιά.Υπάρχουν είδη τουλίπας που μπορούν να φυτευτούν και να καρποφορήσουν στο δικό μας χώμα,ακόμα και σε γλάστρες...την καλημέρα μου και σ'ευχαριστώ για το pin!

      Διαγραφή
  11. Πανεμορφα μπουκέτα & χρώματα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη διακόσμηση λουλουδιών στο σπίτι οι τουλίπες κρατάνε τα πρωτεία...είναι τόσο όμορφες!

      Διαγραφή
  12. Τι υπέροχες φωτογραφίες!!!!! Έτσι είναι τα λουλούδια. Ομορφαίνουν τα πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φρεσκάρουν και ευωδιάζουν το περιβάλλον Χριστίνα μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες φωτογραφίες!!Πανεμορφα μπουκέτα & χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τουλίπες έχουν πολλά χρώματα και διακοσμούν υπέροχα τους χώρους...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου τις τουλίπες τις λατρεύω!! Ίσως γιατί μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια και τον κήπο της γιαγιάς μου που ήταν γεμάτος κόκκινες τουλίπες. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!! Λίγες τουλίπες κατορθώνουν να αλλάξουν το χώρο και τη διάθεσή μας με τα υπέροχα χρώματά τους. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Θάλεια μου,λίγα λουλούδια σ'ένα βάζο ή σε κάποια κατασκευή και ο χώρος αλλάζει...φαντάζομαι τις τουλίπες της γιαγιά σου....θα ήταν όνειρο,γι'αυτό έμειναν χαραγμένες στην μνήμη σου...την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφη η ανάρτησή σου Μαρία μου !!! Οι τουλίπες είναι από τα πιο αγαπημένα μου λουλούδια σε όλα τα χρώματα είτε διακοσμούν το σπίτι είτε τον κήπο μας !!! Και οι κίτρινες που διάλεξες φανταστικές !!! Καλή σου μέρα και από εδώ !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα την ευκαιρία να αναρτήσω αυτές τις φωτο γιατί πραγματικά λατρεύω το άνθος της τουλίπας....και τις προτιμώ στην διακόσμηση του σπιτιού μου...την καλησπέρα μου και καλό μήνα Ιωάννα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου