Άσπρα αυγά με χρυσές πινελιές!

Η παράδοση θέλει τα αυγά του Πάσχα να είναι κόκκινα βαμμένα,όσες όμως απο εσας ψάχνετε κάτι διαφορετικό και πιο ντιζαινάτο ,με εναλλακτικά σχέδια και μοτίβα δείτε τι έφτιαξα εγω με την χρήση μόνο  ένός χρυσού μαρκαδόρου...Φυσικά τα αυγά απο  μόνα τους είναι στο άσπρο χρώμα,που όλως τυχαίως τα βρήκα τελευταία στιγμή στο Σ.Μ .

Κάνετε λοιπόν τα αυγά σας διαφορετικά και  στιλάτα.

Εύχομαι απο καρδιάς σ'όλους σας να περάσετε
 Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! 
....το καινούργιο με το παλιό, το πατροπαράδοτο με το καλό  design και κάνουν θαύματα....





Σχόλια

  1. Μαρία μου ξετρελάθηκα με τα αυγουλάκια με το χρυσό!! Πραγματικά κάτι τελείως διαφορετικό από τα συνηθισμένα και τόσο όμορφο αποτέλεσμα!! Καλό Πάσχα να έχεις με τους αγαπημένους σου και καλή Ανάσταση!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βοήθησε πολύ στο ότι είχα τα αυγά στο άσπρο τους χρώμα,οπότε ότι και αν έκανα θα έβγαινε,κάτι νέο ή διαφορετικό, Θάλεια μου...σ'ευχαριστώ και Χριστός Ανέστη...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα Μαρία!!! Καταπληκτική ιδέα και πολύ κομψό αποτέλεσμα!!! Και του χρόνου, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με όσους αγαπάς και σ' αγαπάνε, καλή μας φίλη!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι είστε ένα δυναμικό site,με πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις,και χαίρομαι που μπαίνετε και στο δικό μου.Σας εύχομαι τα καλύτερα και Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα καί προτότυπα Μαρία μου τά Πασχαλινά αυγά σου!!!!
    Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!Καλά νά περάσεις μέ τήν οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια ιδέα της στιγμής Ντίμι μου....μέσα σε 10 λεπτά τα είχα φτιάξει...χαχαχαχα,μόνο το μαρκαδοράκι χρησιμοποίησα και λίγη φαντασία στο σχέδιο....Να περάσετε και εσεις καλά και Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα, κομψά και πρωτότυπα !!! Μπράβο Μαρία μου !!! Έγιναν τέλεια !!! Pin- άρονται άμεσα !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ιωάννα μου,και για την pin προώθηση....εύχομαι τα καλύτερα αυτό το Πάσχα και Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  5. Μαράκι μου, τι υπέροχα ζωγραφιστά αβγουλάκια είναι αυτά;;;!!!!
    Και του χρόνου κοριτσάκι μου να είσαι καλά, για να έχεις τόσο γλυκιές Πασχαλινές ιδέες!!!!!

    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι με υγεία & χαρούμενο, ευτυχισμένο, ανοιξιάτικο Πάσχα!!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά Μαράκι!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ο καιρός είναι πλέον σύμμαχος μας μιας και ο ήλιος κάνει την λαμπερή του εμφάνιση εδω στην Κρήτη(Ηράκλειο),Σου εύχομαι να περάσετε ένα καλό πάσχα με τους αγαπημένους σου και να έχετε μια καλή Λαμπρή....Χριστός Ανέστη Ελένη μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα!! Κομψά και διαφορετικά! Μπράβο σου Μαρία ειλικρινά!Πολλές ευχές για ένα Καλό Πάσχα με υγεία!! Σε φιλώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λίλια μου,και εσείς να περάσετε καλό και ευλογημένο Πάσχα και το Άγιο φως να φέρει ευημερία και φώτιση σ'όλους μας....Χριστός Ανέστη....φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πο πο ,φανταστικά τα αυγά σου,Μαρία!!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριλένη μου....να περάσετε καλά το άγιο Πάσχα.Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  8. Τα ανέβασα ήδη στο pinterest! Χριστός Ανέστη Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου να έχετε ένα ωραίο και φωτεινό Πάσχα στην Ωραία μας Θεσσαλονίκη,και σου εύχομαι τα καλύτερα με τους δικούς σου...Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη Μαρία μου, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία στο σπίτι σας!!! Τα αυγά είναι τόσο κομψά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ίρις μου,και Χριστός Ανέστη στις καρδιές όλων μας....νάσαι καλά,και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά Μαρία μου!!! Και του χρόνου με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου ,εύχομαι πάντα υγεία και να περνάτε καλά...φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα Μαρία μου! Δεν έχω λόγια! Τι καλά που βρήκες άσπρα αυγουλάκια τελικά!
    Και του χρόνου να είσαι καλά! Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε επιτέλους Κατερίνα μου και αυτά τα βρήκα στην τύχη τα αυγουλάκια τα άσπρα...Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη και του χρόνου να είμαστε πάλι καλά!

      Διαγραφή
  12. Από τα πιο όμορφα πασχαλινά αυγά που έχω δει! Γεια στα χέρια σου Μαρία μου!!! Χρόνια Πολλά και του Χρόνου. Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζοντας τις επιδόσεις σου σ'αυτά που κάνεις θα ήθελα να σ'ευχαριστήσω πολύ για το σχόλιο σου,γιατί σ'έχω μέτρο σύγκρισης στην διακόσμηση αλλά και στις κατασκευές...Χρόνια πολλά Δήμητρα μου και Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  13. μα τι ομορφα αυγουλακια! και η επιλογη του χρωματος, απλα υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παρα πολύ κομψά!
    Χρονια πολλά!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ετεροχρονισμένο το σχόλιο μου Μαρία μου, βλέπεις έχασα πολλές αναρτήσεις κατά την διάρκεια των γιορτών, αλλά δεν μπορούσα να μη σχολιάσω τα υπέροχα αβγά που έφτιαξες. Τα ωραιότερα που έχω δει ever!!!! Χριστός Ανέστη κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ κομψή διακόσμηση αλλά κι εξίσου γιορτινή.Μπράβο για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου