Παστέλ αποχρώσεις για την πασχαλινή σας διακόσμηση!

Άλλη μια ανοιξιάτικη πασχαλινή διακόσμηση σε παστέλ αποχρώσεις για τον χώρο σας.
Τα χρώματα αυτά είναι μια ιδανική επιλογή για όσους αγαπούν τις απαλές  αποχρώσεις. Τραπεζομάντηλα,σερβίτσια,πετσέτες και διακοσμητικά θα φωτίσουν και θα δώσουν αυτό το υπέροχο και μοναδικό ύφος του ρομαντισμού.Δώστε πινελιές απο το ρομαντικό ρόζ,το απαλό σιέλ,το νοσταλγικό κίτρινο,το ιδιαίτερο σομόν και το ανοιχτό και φωτεινό πράσινο....όλα πάλλονται σε μια νότα ξεγνοιασιάς και εορταστικής ατμόσφαιρας.Δείτε τις εικόνες  που επέλεξα για εσας.
Οι αποχρώσεις του γαλάζιου,παστέλ και ρόζ,το πρασινομέντα,λιλά και κίτρινο είναι τα κύρια χρώματα για όσους θέλουν να διακοσμήσουν τον χώρο τους,απο την παλέτα των παστέλ χρωμάτων.... 
Αυτές οι εικόνες είναι μέσα απο τον χώρο του σπιτιού μου....απαλά και αισιόδοξα χρώματα παρμένα απο την παλέτα των παστέλ χρωμάτων....










Σχόλια

  1. Τι όμορφες φωτογραφίες! Νομίζω είναι υπέροχα να πίνεις τον πρωινό σου καφέ δίπλα σε τόσο χαλαρωτικά χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν υπάρχει φώς στο χώρο του σπιτιού τα πράγματα φαίνονται καλύτερα και ωραιότερα Ίρις μου την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι παστέλ προτάσεις σου αλλά και οι δικές σου παστέλ πινελιές στον χώρο σου Μαρία μου. Και του χρόνου. Καλά να είσαι να τις απολαμβάνεις με τους ανθρώπους σου :)
    Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παστέλ δίνουν μια χαλαρότητα ισιρροπημένη στο χώρο και μια αισιοδοξία θα έλεγα Δήμητρα μου...την καλημέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχα αυτά τα χρώματα. Δεν ξέρω για τους άλλους αλλά εμένα με ηρεμούν απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσοι τα προτιμούν στην διακοσμηση τους την εισπράτουν αυτή την ηρεμία Μαρία μου...καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες φωτογραφίες. Πανέμορφη και η διακόσμησή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Τα παστέλ είναι όνειρο!Μου βγάζουν κάτι παιδικό και χαρούμενο και έτσι όπως τα παρουσιάζεις είναι πανέμορφα !! Και του χρόνου Μαρία μου!Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούμενο περιβάλλον με στοιχεία απο παστέλ αποχρώσεις μπορείς να διακοσμήσης παντού,αρκεί ο καμβάς του χώρου να είναι ανοιχτόχρωμος,έτσι επιτυγχάνεται ένα ωραίο περιβάλλον Λίλια μου...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Μού αρέσουν πολύ τά παστέλ χρώματα Μαρία μου!!!
    Ωραίες διακοσμητικές ιδέες!!!Καλό μήνα!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμι μου μια φωτεινή καλημέρα καλό μήνα και σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτές οι ροζ τουλίπες, πόσο σπάνιες είναι...
    Υπέροχες φωτογραφίες που αγαλλιάζουν την ψυχή σου!!!
    Κουκλίστικες και οι γωνιές που δημιούργησες Μαράκι!!
    Σου πάνε πολύ τα παστέλ !! :))

    Τα φιλιά μου και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω όλη την γκάμα των χρωμάτων αλλά επιμένω λίγο περισσότερο στα ανοιχτόχρωμα γιατί μεγαλώνουν τον χώρο και τον φωτίζουν Ελένη μου...καλό μήνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικές όλες οι επιλογές σου Μαρία μου!!! Προσφέρουν πολλές ιδέες και έμπνευση!!!! Και η πασχαλινή διακόσμηση στο σπίτι με τα χρωματιστά κρεμασμένα αυγά και τις υπόλοιπες παστέλ λεπτομέρειες είναι πραγματικά υπέροχα!!! Καλό σου βράδυ και καλό μήνα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις το φωτογραφικό "μάτι" Ιωάννα μου,τα βλέπεις με τις όλες τους λεπτομέρειες...χαχαχα...καλό μήνα και μια καλημέρα ..πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου πώς τα λένε αυτά τα λουλούδια που έβαλες στο βάζο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν αυτά είναι μαργαριτούλες και υπάρχουν σε πολλά χρώματα τα έχω έξω στην είσοδο του σπιτιού μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν ενώ δεν είμαι των παστέλ, φέτος κι εγώ τα αποζητάω και δεν ξέρω τι μου συμβαίνει. Οι επιλογές σου Μαρία για άλλη μια φορά εξαιρετικές και σικάτες αλλά και ο χώρος σου με τόσο φυσικό φως να τον λούζει δείχνει μαγικός. Τίποτα η άνοιξη θέλει παστέλ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου δημιούργησες ονειρεμένες γωνίες με υπέροχα χρώματα και πανέμορφες λεπτομέρειες!! Εξαιρετικές όλες οι επιλογές σου και καταπληκτικές οι φωτογραφίες!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου