Τα δικά μου καδράκια!

Κάνοντας αλλαγές στις μεγάλες ή ακόμα και στις μικρές επιφάνειες τοίχων,είναι απο τις πιο εύκολες διακοσμητικές παρεμβάσεις που θα μπορούσατε να κάνετε με ζητούμενο να αλλάξετε συνολικά την εικόνα οποιαδήποτε δωματίου στο χώρο σας.Δεν είναι απαραίτητο να είναι ακριβά έργα τέχνης,αρκεί να έχετε εσεις την διάθεση αλλά και  φαντασία.Με αυτά τα δύο πολύ προσωπικά "υλικά" θα κάνατε απίστευτα πράγματα.Τα υλικά σας είναι απλά και εύκολα. Μπορείτε να προσθέσετε στους τοίχους σας, χρώμα και φυσικά την προσωπική σας αισθητική φτιάχνοντας τα δικά σας"χειροποίητα" κάδρα.

Προσθέστε χρώμα και ύφος,στους τοίχους σας,σε πολύ γρήγορο χρόνο,με σχεδόν μηδενικό κόστος.Δεν θα χρεισατείτε παρά μερικές ξύλινες κορνίζες,ή ακόμα και κόντρα πλακέ και βάψτε τις στο χρώμα που σας αρέσει με σπρεύ.Τόσο απλά και εύκολα.
Διαλέξτε ε΄να αγαπημένο θέμα και αφιερώστε του μια μικρή ή μια μεγάλη επιφάνεια στον τοίχο αναλόγως το δωμάτιο....και ναι αυτό είναι όλο. Εγω προσωπικά είχα τα φτερά και έτσι αποφάσισα να διακοσμήσω τα καδράκια.
Στο δεύτερο καδράκι,τοποθέτησα φόντο "FLORAL"και τρια διαφορετικού χρώματος φτερά στο κέντρο.Θα τονίσω ότι το background,της κορνίζας είναι απο μια χαρτοπετσέτα η οποία μοιάζει περισσότερο με ύφασμα στην υφή της παρά με χαρτί.
Όταν τις ετοιμάσετε,τοποθετείστε τις συγκεντρωμένες στον τοίχο,όχι στοιχισμένες αυστηρά σε ευθείες θέσεις,αλλά με τρόπο που συνολικά η σύνθεση να έχει μια οπτική συμμετρια...Δείτε τις παρακάτω εικόνες!





























Σχόλια

  1. Όμορφη & έξυπνη ιδέα δίνει τόσο χρώμα στην γωνιά που έχεις φτιάξει Μαρία μου. Φέτος κι εγώ έχω πολύχρωμη διάθεση... Καλημέρα & φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Χριστίνα μου να ξεκινήσουμε με εκρηκτικά χρώματα τον ερχομό της άνοιξης...καλημέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα και τα δύο και πολύ πρωτότυπα Μαίρη μου !!! Ζωνταψαν με χρώματα τον χώρο!!! Και οι κορνίζες που επέλεξες είναι τέλειες!!! Καλό σου απόγευμα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κορνίζες δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο,σαν ποιότητα εννοώ Ιωάννα μου,αλλά αυτό που ήθελα να κάνω τελικά πιστεύω ότι το πέτυχα....την καλημέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αμέσως τα έντονα χρώματα σε γεμίζουν!!! Μαρία συγχαρητηρια πολύ εύκολη και γρηγορη κατασκευή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως τα έντονα χρώματα γεμίζουν ένα χώρο ίρις μου,έτσι να ξεφύγουμε λιγάκι απο την χειμερινή περίοδο...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Αυτο με τα πούπουλα... τι ομορφα & φωτεινα χρώματα!
    Και η παπαρούνες, όμως, ζωντανευουν τον χώρο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω όλα τα λουλούδια του αγρού,είναι η αδυναμία μου,έτσι σε κάθε κατασκευή που κάνω προσθέτω αναλόγως της εποχής και το λουλούδι...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ομορφα τα καδράκια σου Μαρία μου!!
    Υπέροχη ιδέα αυτή μέ τά φτερά!!
    Λάτρεψα τίς πολύχρωμες ανεμώνες σου!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι ανεμώνες...Ντίμι μου είναι που λένε το "κερασάκι στην τούρτα"δηλδ έκαναν την διαφορά και βοήθησαν για ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην φωτογράφιση...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πόσο μου αρέσει να βλέπω χρώμα και ένταση!!Δίνει χαρά στο σπίτι Μαρία μου. Πολύ έξυπνη η λύση σου!Μου αρέσει πολύ η "καλλιτεχνική" σου διάθεση!Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή της αναγέννησης και φυσικά γίνομαι και εγω ένα μικρό μέλος της φύσης Λίλια μου....καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Είχα πάρει κι εγώ κάποια φτεράκια και δεν ήξερα πώς να τα αξιοποιήσω! Να σαι καλά Μαρία μου! Θα το τολμήσω κι εγώ το εγχείρημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Χριστινούλα μου γεμίσαμε φτερά,άντε να δούμε τι άλλο θα τα κάνουμε......την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα Μαρία!! Χίλια μπράβο για την όμορφη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου χαίρομαι που σου αρέσει το αποτέλεσμα της κορνίζας και σ'ευχαριστώ....φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου είναι πάρα πολύ όμορφα, έξυπνος τρόπος να διακοσμήσεις ένα σκέτο άσπρο τοίχο!! Αυτό με την χαρτοπετσέτα ούτε που φαίνεται!! Είχα και εγώ κάπου κάτι φτερά... ούτε και ξέρω που τα έχω κρύψει.
    Μου έδωσες ιδέα πάντως για κάτι που ψάχνω καιρό τώρα!! :))
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε καιρός να βρείς τα φτερά και να κάνεις κάτι ανάλογο ή κάτι που θα σε ενθουσιάσει περισσότερο Ελεάνα μου την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. με απλα πραγματα κανεις αριστουργηματα! και μικρη επαιζα με αυτα τα φτερα...που τα ξεθαψες! υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Πάντα η απλότητα συμβαδίζει με την ομορφιά Ζήνα μου είναι ένας κανόνας απαράβατος...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Εύκολα & άκρως παιχνιδιάρικα τα φτεροκαδράκια σου Μαρία μου!! Ό,τι πρέπει για δόσεις χρώματος. Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που το έγραψες Δήμητρα μου φτεροκαδράκια...υπέροχο...καλή και όμορφη εβδομάδα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου μου άρεσαν πολύ τα καδράκια σου!! Ξεχωρίζω ειδικά αυτό με τα φτερά!! Καλημέρα και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου τα φτερά τελικά πάνε παντού....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. WOW! αυτό μου μένει να πω μετά την έκρηξη χρωμάτων που ομολογώ είμαι fan .
    Εξίσου υπέροχη η χαρτοπετσέτα,είτε σαν φόντο είτε μόνη της .Καλορίζικα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα χρωματα είναι ωραία αρκεί να γίνεται ένας αρμονικός συνδυασμός Αλέκα μου,και εγώ Είμαι υπέρ των χρωμάτων ειδικα τους καλοκαιρινούς μηνες...σ'ευχαριστω και φιλακια!

      Διαγραφή
  14. Αυτό το φλοράλ με κέρδισε! Τι υπέροχα χρώματα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το μοναδικό φύλλο χαρτοπετσετας που με ενθουσίασε τοσο Μαρια μου!

      Διαγραφή
  15. Πόσο πολύ μου αρέσει το φλοράλ καδράκι! Πολύ όμορφες ιδέες Μαράκι και πολύ ωραία φωτογραφημένες! Και οι παπαρούνες τρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουαου τελικά έκανε το 'μπαμ' αυτό το καδρακι .Χαίρομαι που αρέσει ....φιλακια Σοφια μου!

      Διαγραφή
  16. Μια ανανέωση στους τοίχους και μάλιστα οικονομική, αφού θα τα φτιάξουμε μόνες μας, πάντα χρειάζεται! Πολύ καλή ιδέα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να τοποθετήσεις οτι σου αρέσει Ελευθέρια μου,στο καδρακι και να το κρεμασεις οπου θέλεις απλό και οικονομικό οπώς το λες!

      Διαγραφή
  17. Γέμισε ζωντάνια και χρώμα η γωνιά σου Μαρία μου! Ήρθε η άνοιξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου αυτή την ανάρτηση δεν την είχα δει. Καλά, φοβερή ιδέα τα καδράκια με τα φτερά και τον φόντο με τα λουλούδια!!! Εγιναν υπέροχα!! Μου αρέσουν τα χρώματά τους. Εχω κάτι παλιές κορνίζες μεγάλες που δεν τις χρησιμοποιώ και θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ γιατί ξετρελάθηκα με την ιδέα!! Τι ωραίες ανεμώνες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου