Μπαίνοντας στο κλίμα του Πάσχα!

Ενω οι μέρες του Πάσχα πλησιάζουν,συγχρόνως μπαίνουμε ολοένα και περισσότερο στη άνοιξη.
Γι'αυτό και εμείς ξεκινάμε την κατάλληλη διακόσμηση του σπιτιού,αφού έχει προηγηθεί το γενικό καθάρισμα(ουφ).Έχοντας ετοιμάσει και στολίσει τον χώρο μας σίγουρα η ικανοποίηση θα είναι όλη δική μας ,καθώς και η κούραση φυσικά..Παίρνουμε ιδέες πασχαλινής διακόσμησης απο τα διάφορα blogs που πραγματικά έχουν τον Πασχαλινό τόνο,καθώς το επιβάλλουν οι μέρες.Κάνοντας λοιπόν τις σχετικές αλλαγές στο σπίτι, λειτουργούν ανανεωτικά και με την φρεσκάδα της άνοιξης.Συγκεντρώσετε οτιδήποτε,θυμίζει Πάσχα και άνοιξη,λαγουδάκια,αυγουλάκια αλλά και λουλούδια θα δώσουν,χρώμα και ομορφιά στο χώρο σας.Δείτε μερικές εικόνες ,μέσα απο τον δικό μου χώρο!
Τοποθετήστε άβαφα αυγουλάκια,μέσα σε μπόλ,μαζί με ανοιξιάτικα λουλούδια.Αυγά μικρότερων ή μεγαλύτερων πτηνών θα κάνουν ιδιαίτερη εντύπωση, σε συνδυασμό με χόρτο και με λεπτά μικρά άνθη.





Η διακόσμηση είναι στο έπιπλο της τηλεόρασης που ήθελα να δώσω μια νότας πασχαλινής σύνθεσης!















Σχόλια

  1. πολυ όμορφες οι ιδεες σου! εγω φετος δεν θα μπορέσω να κάνω πολλα γιατι με ενα μωρό που μπουσουλάει δεν μπορω να εχω και πολλα πραγματα γυρω γυρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις μανούλες υπάρχει πάντα η κατανόηση και βοήθεια απο άλλα μέλη της οικογένειας Ντίνα μου...είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρεις να δώσεις μια πασχαλινή νότα στο χώρο σου...ακόμα και τα αυγά να βάψεις είναι αρκετό τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Έδωσες πασχαλινό και ανοιξιάτικο αέρα στο χώρο σου πάντα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις Ελευθερία μου, δεν κάνω και πολλά πράγματα,ίσα κάποιες γωνίες για να δώσουμε αυτή την ανοιξιάτικη νότα στο χώρο μας...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Το εξαιρετικό σου γούστο Μαρία μου στο στήσιμο φαίνεται πάντα. Έτσι και τώρα με την Πασχαλιάτικη ανοιξιάτικη σύνθεση σου γεμάτη με χρώμα! Καλή εβδομάδα κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου πάντα καλομίλητη και ευγενική...ναι έχω κάνει κάποια διακόσμηση χωρίς ιδιαίτερο κόπο...σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Έχω κολλήσει με το ψηλό καλάθι σου!!! Τέλειο και ότι πρέπει για διάφορα στολίσματα!!
    Τώρα κατάλαβα τα άσπρα αυγά που έψαχνες, και καλά έκανες, γιατί ταιριάξανε πολύ ωραία με τα μικρά τα οποια by the way είναι καταπληκτικά. Όμορφη και χαρούμενη η γωνία που δημιούργησες Μαρία μου!!!
    Πλησιάζουν οι μέρες!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάνα, καλημέρα Μαρία!!!
      Στο καλάθι κόλλησα κι εγώ! Παρατηρώντας το θα έλεγα ότι μοιάζει με φαναράκι (μπορεί και να είναι; αν και φαίνεται εύφλεκτο;). Όπως και να έχει σκέφτηκα ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι ανάλογο με οποιοδήποτε φαναράκι αρκεί να έχει άνοιγμα από επάνω φυσικά...Ωραία ιδέα μας έδωσες Μαρία!!
      Φιλάκια και στις δύο!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το καλάθι είναι κανονικά μια βάση για ρεσώ ,αλλά προς το παρόν το χρησιμοποίησα για καλάθι λουλουδιών Ελεάνα μου,τα αυγουλάκια είναι διακοσμητικά που και αυτά δυσκολεύτικα να τα βρώ....πλησιάζουν οι Άγιες μέρες κι είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό ...τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς Αλεξάνδρα μου έπεσες μέσα,είναι μια μεγάλη ανοιχτή βάση για ρεσώ.Στη μέση έχει ένα μικρό γυάλινο ποτηράκι όπου μπαίνει και το κερί...πάντως εγω του έδωσα και άλλη χρήση διακοσμητική...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία! Έκανες την καθαριότητά σου διάβασα. Εγώ ούτε αυτή. Την άλλη βδομάδα που θα είμαι σε άδεια. Γενικά πάντως δεν έχω συνήθεια να στολίζω το Πάσχα. Μόνο τα αβγά που βάφω και κανένα κοκοράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ δεν θα το έλεγα ότι είναι όλα έτοιμα,αλλά κάποιες δουλειές έχουν ήδη γίνει.Καλό θα είναι να αποφεύγουμε τα πολλά πολλά για να ευχαριστηθούμε την εκκλησία...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο το καλάθι σου με το βάζο που του έβαλες μέσα!!!!!
    Αλλά και τα αβγουλάκια σου λευκά και πιτσιλωτά, κλέβουν την παράσταση στη φωλίτσα που έφτιαξες!!
    Και του χρόνου Μαράκι να είσαι καλά & να δημιουργείς τόσο όμορφες γωνιές!! :)

    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε ότι τα πρωτεία στη διακόσμηση χώρου τα έχεις γιατί μ'αρέσει πολύ το στυλ διακόσμησης σου,φυσικά υπάρχουν και άλλες διακοσμητικές ιδέες σ'άλλα blogs,που μου αρέσουν πολύ απλά εσύ είσαι στα μέτρα μου...την καλημέρα μου Ελένη!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου καί καλή εβδομάδα!!Πολύ όμορφα στόλισες τό σπιτάκι σου!!
    Μού αρέσουν πολύ τά πιτσιλωτά αυγουλάκια καί τό πανέμορφο καλάθι μέ τά λουλούδια!!
    Εφερες τήν Ανοιξη στό σπίτι σου!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί με την άνοιξη ήρθε όμως και η σκόνη που τα έκανε να θέλουν καθάρισμα και πάλι απο την αρχή...Ντίμι μου.πάντως προσπαθώ για όλα όσο μπορώ...καλή και όμορφη εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου Μαρία μου! Τα πιτσιλωτά αυγουλάκια είναι πανέμορφα!
    Το ίδιο και το ξύλινο βάζο.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα πιτσιλωτά αυγουλάκια γύρισα το μισό Ηράκλειο για να τα βρώ....φαίνεται ότι έχουν έλειψη και αυτά χαχαχα την καλημέρα μου Δήμητρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. υπεροχα χρωματα!!!! βεβαια φετος λογο του μικρου, τα πασχαλιατικα μας τα εχουμε περιορισει...του χρονου βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γίνεται στις νέες μανούλες κάποια πράγματα τα απολαμβάνουν όταν τα παιδιά έχουν κάπως μεγαλώσει την καλημέρα μου Ζήνα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ότι είσαι ένα κορίτσι με γούστο και φινέτσα είναι γνωστό!! Όχι μόνο στα ρούχα αλλά και στη διακόσμηση! Καταπληκτικά τα πιτσιλοτά αυγουλάκια σου και όλη η γωνιά που έφτιαξες!Και του χρόνου Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτιδήποτε κάνω Λίλια μου είναι μετά απο προσπάθεια και ψάξιμο μέχρι να καταλήξω σ'αυτά που παρουσιάζω στα posts μου.Νομίζω ότι αρέσουν και αυτό μου δίνει την χαρά να συνεχίζω...σ'ευχαριστώ πολύ και μια ωραία καλημέρα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μ αρέσει η λεπτομέρεια με τα άχυρα.. Έτσι όμορφη να είναι και η καρδιά σου, σαν το σπιτικό σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Χριστίνα μου η καρδια του ανθρώπου πρέπει να πάλλεται σε ρυθμούς αγάπης πρός όλους...μόνο έτσι καταφέρνεις κάτι στη ζωή σου...φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφες ιδέες για διακόσμηση πασχαλινή!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κική μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Και του χρόνου Μαράκι! Οι φωτογραφίες σου είναι για το Pinterest και εκεί θα μπούν! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σοφία μου για την προώθηση...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Και του χρόνου Μαρία μου να είσαι καλά! Πολύ μου άρεσαν οι συνδυασμοί σου! Τα λουλούδια δίνουν μια μοναδική νότα φρεσκάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου δημιούργησες μια πανέμορφη γωνιά γεμάτη χρώμα και φρεσκάδα!!! Υπέροχο το πλεκτό καλάθι με τα λουλούδια και η φωλιά με τα λευκά και πιτσιλωτά αυγά!! Φιλάκια πολλά!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου