Άσπρα πασχαλινά αυγά!

Τώρα που πλησιάζει το Πάσχα σίγουρα θα ξεκινήσουμε το παραδοσιακό βάψιμο των αυγών.
Μ'αυτή ,λοιπόν την σκέψη ξεκίνησα να βρώ τα πολυπόθητα άσπρα αυγά.Έψαξα όλη  την κεντρική αγορά,τα σούπερ μάρκετ την λαική ,πήγα ακόμα σε κάποια μανάβικα της γειτονιάς  και σε βιολογικά καταστήματα αλλά τίποτα.Μάλλον έχει εξαφανιστεί αυτό το είδος των αυγών.Αλήθεια σκεφτήκατε ποτέ ότι δεν υπάρχουν πια στο εμπόριο άσπρα κατάλευκα αυγουλάκια του Θεού;.Έτσι αρκέστηκα στο να τα βρώ σε φωτο στο PINTEREST σε  πολυ ιδιαίτερες κατασκευές για όσους αγαπούν και θέλουν τα πράγματα όπως είναι στο φυσικό τους χρώμα.... 
Δείτε στην εικόνα ένα κλαδί στολισμένο με αυγά στο λευκό του και περασμένα με φυτικό κορδόνι και στο άνοιγμα του,ένα μικρό λουλουδάκι να τα ομορφαίνει....
Εδώ έχουμε αυγουλάκια παρμένα μέσα απο την φωλιά μικρών πουλιών γι'αυτό έχουν και αυτές τις μικρές πιτσιλιές,άλλα μεγαλύτερα είναι ζωγραφισμένα στο χέρι με πεταλούδες,και άλλα στολισμένα με φτερά.....
Ακόμα και εδω διακρίνεται η ομορφιά της απλότητας και πόσο ωραία κοσμούν το περιβάλλον.Μια μικρή λινάτσα πουγκί με στάμπα το κουνελάκι δίνει ένα πασχαλινό ύφος στη διακόσμηση....


Σχόλια

  1. Πόσο μου αρέσουν τα λευκά αυγά! Νομίζω στολίζονται καλύτερα από οτιδήποτε αν και εγώ επίσης Μαρία μου όλο και περισσότερο δυσκολεύομαι να τα βρω πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν Λίλια μου ξεποδαριάστηκα να τα ψάχνω,βρήκα, όμως κάποια αυγουλάκια που είναι πιο ανοιχτό το χρώμα τους...δηλ. προς το ανοιχτό ζαχαρί.Απλά τα ήθελα για να μπορέσω να ζωγραφίσω ή να τα αφήσω έτσι όπως είναι το φυσικό τους χρώμα...πάλι όλα καλά...τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες ιδέες Μαρία μου!! Η ομορφιά της απλότητας όπως το λες!!! Λευκά αυγά και εγώ πλεον δεν βρίσκω, η μαμά μου όμως στην Καρδίτσα στη λαική βρίσκει ακόμη. Τα λευκά γίνονται πολύ πιο όμορφα από τα άλλα. Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι Θάλεια μου,το άσπρο αυγό έχει περισσότερες δυνατότητες να πετύχει στο βάψιμο και μάλιστα σε παστέλ αποχρώσεις....φιλάκια και στην κορούλα σου και ένα ξεκούραστο σ/κο...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Όντως έχει γίνει πολύ δύσκολο να βρεθούν! Και πόσο κρίμα καθώς είναι σούπερ για diy. Υπέροχες οι προτάσεις σου Μαρία μου. Τα φιλιά μου & καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Δήμητρα μου σούπερ για diy,και ειδικά για όσους θέλους να ζωγραφίσουν πάνω στο κατάλευκο κέλυφος τους...την καλησπέρα μου και καλό σ/κο...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες όλες οι επιλογές σου Μαρία μου !!! Νομίζω ότι είναι από τους πιο τέλειους στολισμούς για το Πάσχα ... απ'όσα έχω δει και πάρα πολύ κοντά στο στυλ μου !!! Πολλά φιλιά !!! Καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο μεγάλος λευκός καμβάς πάνω στα ωραία αυτά αυγουλάκια,που μπορείς να κάνεις οτιδήποτε ή να τα αφήσεις και έτσι.άλλωστε είναι τόσο δυσεύρετα που εγω τουλάχιστον θα παρηγορηθώ με τις φωτο...την καλησπέρα μου και καλό σ/κο Ιωάννα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς Μαράκι σπάνια βρίσκεις λευκά αβγά και αυτό γιατί δεν υπάρχουν πια οι παλιές κοτούλες που βοσκούσαν στα χωράφια!! Τώρα όχι μόνο είναι με τεχνική γονιμοποίηση, αλλά τρώνε και τόσες ορμόνες...
    Το ίδιο πρόβλημα έμαθα οτι υπάρχει φυσικά και στο εξωτερικό και για την ιστορία θα σου πω, πως τα λευκά αβγά που βλέπουμε στο pinterest είναι χήνας!!!
    Πάντως εγώ βρίσκω λευκά στα ΑΒ.
    Υπέροχες οι προτάσεις σου!!!

    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα απο εκεί ξεκινάει όλο το θέμα των άσπρων αυγών, Ελένη μου ...τελικά οι κοτούλες είναι περισσότερο σκούρες στο φτέρωμα τους παρά άσπρες,πάντως πίστευα μέχρι τώρα που το λές ότι είναι αυγά άσπρα απο κότες και όχι απο χήνες.Θα ψάξω όταν μπορέσω στο AB.και σ'ευχαριστώ πολύ γι'αυτή την πληροφορία...φιλάκια πολλά και να ξέρεις, ότι το γούστο σου μου αρέσει πάρα πολύ...την καλησπέρα μου φιλάκια και ΄ενα γεμάτο με χαρές σ/κο!

      Διαγραφή
  6. Τώρα που το είπες Μαρία το συνειδητοποιώ... πέρυσι τα έψαχνα και δεν τα έβρισκα αλλά το θεώρησα τυχαίο! Πραγματικά όμως δείχνουν τόσο όμορφα και καθαρά!!! Εκείνα τα πουγκάκια με το λαγουδάκι είναι πανέμορφα!! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου που είσαι εσύ;....σ'ευχαριστώ που περνάς και απο εδω και τα λέμε...τελικά είναι το είδος των αυγών που έχει εξαφανιστεί απο την αγορά αλλά κάποια στιγμή κάτι θα πετύχουμε για να κάνουμε τις φωτο μαςεεεε;καλό σ/κο και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Διάφορα θέματα Μαρία μου και έχω μείνει λίγο εκτός.. Το βασικότερο βέβαια είναι και η ψυχολογία μας που έχει πέσει τελείως με αυτό το καιρό! Εχω μπερδευτεί και δεν ξέρω τι κάνω.. :)

      Διαγραφή
    3. Μμμμ εδω να δείς τι γίνεται...απο τον καιρό εννοώ Ελεάνα μου...φέτος δυσκολεύτηκα κάπως με τις ιώσεις,ακόμα και τώρα έχω ένα κρυωματάκι που με ταλαιπωρεί...αλλά είπαμε δεν το βάζουμε κάτω...η ζωή μας θέλει "ζωντανούς " και χαρούμενους ότι και αν περνάμε...φιλάκια πολλά και τα καλύτερα έρχονται!

      Διαγραφή
  7. Πράγματι δεν υπαρχουν πια ασπρα αυγά ακομα και οι κοτες μας.. στην υπεθρο καφέ μας κανουν.... της παππιας μας τα αυγα δεν ειναι άσπρα ακριβώς.. εχουν ενα διάφανο εκρου χρώμα... στα ασπαρα αυγα.. μπορεις να κανει πολύ ομορφες φατσούλες..... εχεουν πολ΄πλακα .. κριμα που δεν βρίσκονται πια.. Μαρια μου καλός σε βρήκα...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου Ρούλα,έτσι είναι όπως τα λές...δυσεύρετα προς εξαφάνιση το είδος και αυτό ίσως να οφείλεται στις τροφές που ταίζουν τα κοτοπουλάκια και όχι μόνο...καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ δύσκολο νά βρής άσπρα αυγά Μαρία μου!!
    Πανέμορφες οι ιδέες πού μάς παρουσίασες!
    Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμι μου, άσε που όταν τα βρείς λέμε τώρα τα προσέχεις σαν κόρη οφθαλμού μέχρι να τα επεξεργαστείς...εννοώ στο ντεκόρ...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Πολύ έξυπνες και καλόγουστες οι ιδέες σου!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ....καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. 'Ετσι που πάει, θα καταλήξουμε να βάφουμε τα αυγά λευκά...χαχαχα!!!!
    Πολύ όμορφες ιδέες μας δίνεις, Μαρία μου!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες την σωστή λέξη στο τέλος...ναι θα τα βάφουμε άσπρα χαχαχα...σ'ευχαριστώ Μαρί μου...καλη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Βρε λες φέτος να τσουγκρίσουμε άσπρα αυγά να μην μπαίνουμε και σε κόπο; Γιατί όχι;
    Καλή σου μέρα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι άσχημη ιδέα αλλά καλό είναι να βάψουμε και μερικά για την παράδοση ,Χριστίνα μου και τα τσουγκρίζουμε όλα μαζί...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Όπως λέει και η Μαριάννα θα καταλήξουμε να τα βάφουμε λευκά!!!
    Μου άρεσαν πολύ οι προτάσεις σου και θα σταθώ ιδιαίτερα σε εκείνα τα αυγά με την πεταλούδα και τα πουλάκια επάνω τους που φαντάζομαι ότι έγιναν με ντεκουπάζ!!! Μου έδωσες μία πολύ πολύ καλή ιδέα για το στολισμό αυγών! Λευκών και μη!!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,γέλασα μ'αυτό που έγραψε η Μαρί,μπορεί να γίνει και έτσι γιατί όχι;.τώρα για τα αυγουλάκια με την πεταλούδα,δεν είμαι σίγουρη ότι είναι με ντεκουπάζ,αλλά αν μπορείς δοκίμασε το να μου πείς...τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Έχεις δίκιο Μαράκι έχουν εξαφανιστεί! Προς μεγάλη μου έκπληξη βρήκα λευκά διακοσμητικά (απο αυτά με την κορδελίτσα που τα κρεμάς σε κλαδάκια) αλλά κανονικά αυγά του θεούλη δεν βρήκα ούτε εγώ. Πολύ ωραίες ιδέες όλες και ειδικά τα τσουβαλάκια με το κουνέλι και τα αυγά με το σπάγκο που πολύ με εκφράζουν! Ευχαριστούμε Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το λέω ότι είναι είδος προς εξαφάνιση Σοφία μου...πάντως εγω βρήκα αυγουλάκια στην αγορά στο ζαχαρί χρώμα και τα πήρα.Νομίζω με την κατάλληλη επεξεργασία θα φαίνονται λευκά στις φωτο μου.Τώρα αυτές τις μέρες σκέφτομαι να φτιάξω ένα πουγκάκι απο λινάτσα...να δω πότε θα βρώ χρόνο....και θα το ποστάρω μαζί και με άλλα πραγματάκια.Σας ευχαριστώ όλες σας για τα σχόλια σας και εύχομαι καλό ξεκίνημα στην εβδομάδα!.

      Διαγραφή
  14. δε ξερω γιατι...αλλα ποτε δεν εκανα πασχαλινη διακοσμηση! αλλα τελευταια με τις αναρτησεις σας εχω αρχισει να το ξανασκεφτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άσε Μαρία μου έχω φάει και εγώ όλο τον τόπο αλλά τίποτα! Πουθενά άσπρα αυγουλάκια!
    Τουλάχιστον τα χαζέψαμε στις όμορφες φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ομορφες ιδεες και πόσο κομψά ειναι τα λευκα πασχαλινα αυγα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου