Πασχαλινές νότες διακόσμησης!

Πλησιάζει το Πάσχα και εμεις προετοιμάζουμε την διακόσμηση του σπιτιού.
Και μην φανταστείτε κάτι καινούργιο,χρησιμοποιούμε αυτά που έχουμε στο σπίτι μας ,τα ανανεώνουμε με προσθήκες λουλουδιών απο την γεναιόδωρη φύση και μικρά κέρινα αυγουλάκια που θα δώσουν το χρώμα και την λάμψη στο χώρο.

Μπορεί το Πάσχα να ήρθε νωρίς φέτος αλλά η άνοιξη είναι εδω με τα ευωδιαστά της λουλούδια....Γεμίστε τα βάζα σας με λουλούδια,είτε είναι μικρά ή μεγάλα και στολίστε τα παντού,ένας νέος φρέσκος αέρας  με αρώματα θα ευωδιάσει το χώρο.
Μαζέψτε κλαδιά απο την εξοχή και  στολίστε το πασχαλινό σας δεντράκι,διαλέγοντας χαρούμενα και φωτεινά χρώματα.
Παιδικές κούπες ,με  λαγουδάκια φιγουράρουν,στο κίτρινο χρώμα έχοντας πασχαλινά κεράκια,στο κίτρινο και ρόζ χρώμα και με λίγο χόρτο γίνονται διακοσμητικά στοιχεία για το Πάσχα!




















Σχόλια

  1. Να το και το Πάσχα!!! Άντε και καλή μας Ανάσταση Μαρία μου με χαρούμενα και πολύχρωμα σπιτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπου νάναι θα ανταλλάσουμε πασχαλινές ευχές Χριστίνα μου...καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Καλώς να μας έρθει Μαρία μου το Πάσχα!Χρώματα φωτεινά και μικρές λεπτομέρειες όλο χάρη βλέπω στην οθόνη μου! Η γωνιά με το δεντράκι και τα αυγουλάκια είναι τόσο όμορφα!Καλή εβδομάδα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δειλά-δειλά ξεκίνησα το πασχαλινό ντεκόρ Λίλια μου,αλλά έχουμε και άλλα στην πορεία...φιλάκια και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα τόσο υπέροχα και ζωντανά τα χρώματα τους που σου φτιάχνουν την διάθεση αμέσως!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα άνοιξη Πάσχα και χρώματα δίνουν καινούργιο αέρα στην διακόσμηση του σπιτιού Μαρία μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Άκρως γιορτινό και ανοιξιάτικο το σπιτικό σου Μαρία μου! Και του χρόνου και πάντα με τέτοιες ομορφιές.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαρινή,χρωματική πανδαισία μας προσφέρει η φύση και εγω "κλέβω",λίγη απο την ομορφιά της Δήμητρα μου...καλή εβδομάδα και την καλημέρα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά ευχάριστες και ανοιξιάτικες οι νότες στο σπιτικό σου Μαράκι.
    Γεμίζει το βλέμμα χαρά!!
    Βλέποντας την επεξεργασία στις όμορφες φωτογραφίες σου, σκέφτηκα να σου πω, πως την τελευταία και την τρίτη από το τέλος, θα μπορούσες να τις εκτυπώσεις και να τις κάνεις κάρτες, στέλνοντας τις ευχές σου για το Πάσχα...με άκρως προσωπική πινελιά!!!!!!

    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έδωσες το "στίγμα" Ελένη μου,να τις εκτυπώσω αυτές που επέλεξες....νάσαι καλά και σ'ευχαριστώ για την ιδέα...φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Πασχαλίτσες!!
    Τις λατρεύω!!
    Διακόσμησες τόσο όμορφα και χαρούμενα το σπίτι σου, με πραγματικά πασχαλινή διάθεση!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάθεση αν υπάρχει και πάνε και όλα καλά τότε μπορούμε όλοι να μεγαλουργήσουμε σ'ότι και αν κάνουμε....καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. πολυ παιχνιδιαρικο και με υπεροχα χρωματα!!! και του χρονου με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιχνιδιάρικα τα χρώματα της άνοιξης που φέρνουν διάθεση και χαρά σ'ένα σπιτικό Ζήνα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα βρε Μαράκι! Το Πασχαλινό δεντράκι το κάνω και εγώ εδώ και χρόνια! Μου αρέσει πολύ. Και όλο και βρίσκω κάποια δικαιολογία (τάχα δεν βρίσκω τα περσινά και κουραφέξαλα) και παίρνω καινούργια κρεμαστά αυγουλάκια για να το διακοσμήσω.. Υπέροχο το decor σου αλλά αυτές που μου κλέψαν την καρδιά είναι οι κοτούλες!!! Είναι κούκλες! Αντε Καλό Πάσχα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κοτούλες που σου αρέσουν Σοφία μου είναι ξύλινες χειροποίητες με οικολογικά χρώματα βαμμένες τις έχω πολλά χρόνια και τις βρίσκω ιδανικές για το πασχαλινό ντεκόρ,όπου και να τις βάλω...καλό Πάσχα να έχουμε και καλή Ανάσταση...φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Τι υπέροχες ανοιξιάτικες και Πασχαλινές πινελιές στο σπίτι !! Πανέμορφα χρώματα!! Τι όμορφα που είναι όλα, το δεντράκι με τα αυγά, οι κούπες, τα διακοσμητικά!! Μου άρεσαν οι λεπτομέρειες όπως η κορδέλα στη δεύτερη φωτογραφία, τα κεριά, τα κοτοπουλάκια και κράτησα για το τέλος το καδράκι με τα πολύχρωμα φτερά που με ξετρέλανε!! Μπράβο Μαρία μου, και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μύρισε άνοιξη και πάσχα η ανάρτησή σου Μαίρη μου!! Τα λουλουδάκια τα λάτρεψα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραια τα χρωματα και οι συνδυασμοι που χρησιμοποίησες! μύρισε Ανοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και του χρόνου να είσαι καλά Μαρία! Πολύ χαρούμενη η διακόσμηση σου! Τα λουλούδια σου είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου