Παστέλ αποχρώσεις στη διακόσμηση του χώρου σας!

Πρωταγωνιστικό ρόλο σήμερα θα παίξουν οι πολυθρόνες και καρέκλες που τους έχουμε βαθιά εκτίμηση,εφ'οσον πολλοί απο εμάς περνάμε κάποιες ώρες,καθήμενοι.Καθώς λοιπόν η άνοιξη είναι μιά νέα φρέσκια εποχή ,καιρός να σκεφτείτε, να κάνετε κάποιες αλλαγές στο χρώμα της πολυθρόνας σας ή να προσθέσετε μαξιλαράκια σε χαρούμενα  flolar μοτίβα.Σ'αυτούς που δεν αρέσουν τα λουλουδάκια και τά άνθη υπάρχουν, πιο ήπιοι τόνοι γήινων χρωμάτων,με πινελιές σε σιέλ ή απαλό ρόζ και της ώχρας. 
Τα floral μοτίβα στις πολυθρόνες,δεν είναι απαραίτητο,να ακολουθούν
μια ζωηρή γκάμα χρωμάτων,μπορείτε να δώσετε,ένα ωραίο ανοιξιάτικο ύφος σε πιο ήπιους τόνους ,όπως στο σιέλ χρώμα,συνδυάζοντας με καφέ,μπέζ και λευκό,αντικείμενα,ή έπιπλα μαζί και  μαξιλαράκια.
Το γκρί που σαν χρώμα είναι ουδέτερο και έτσι όλες τις εποχές του χρόνου αντέχει και συνδυάζεται με πολλούς χρωματισμούς...κρατά ένα ισορροπημένο περιβάλλον αλλά με την φρεσκάδα των απαλών γήινων χρωμάτων.


Ακόμα ένας ιδιαίτερος συνδυασμός στο απαλό σιέλ, το λευκό που φωτίζει και συγχρόνως μεγαλώνει τον χώρο και το απαλό ουδέτερο γκρί χρώμα στην πολυθρόνα.Τελικά το ζητούμενο στη διακόσμηση του χώρου είναι εσείς να νοιώθετε καλά για να τον χρησιμοποιείτε !




Σχόλια

  1. Υπέροχες οι προτάσεις σου Μαρία και ναι πρέπει να βάλουμε λίγο χρώμα στην ζωή μας. Άσχετο αλλά τι υπέροχο σεκρετέρ είναι αυτό στην 2η εικόνα? Τρελάθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η παλέτα χρωμάτων είναι προσαρμοσμένη για χώρους που θέλουν μια αρμονική ισορροπία Μαράκι μου,τώρα το σεκρετέρ μου άρεσε πολύ γιατί το ξύλο του όπως φαίνεται και στην εικόνα δεν είναι επεξεργασμένο αλλά φυσικό...φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Το γλυκό σιέλ στην τρίτη γκάμα φωτογραφιών με ξετρέλανε Μαρία μου! Όπως και το ξύλινο επιπλάκι στην πρώτη και στην δεύτερη!Μα τι όμορφες επιλογές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι απαλοί τόνοι του μπλέ κάνουν εκλεκτικούς συνδυασμούς με τα γήινα χρώματα Λίλια μου,μου παίρνει κάμποσο μέχρι να συγκεντρώσω όλα αυτά τα αντικείμενα και να βγεί ένα καλό moodboard...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Το γλυκό σιελ μου έμεινε κι εμένα. Και τα ροζ είναι ωραία, αλλά σαν μαμά δύο κοριτσιών νομίζω ότι το "φορέσαμε" πολύ, για να το βάζαμε και στο σπίτι. Πολύ ωραία τα αντικείμενα που επέλεξες, ιδίως εκείνο το πικάπ (θα ψάξω στην αποθήκη στο πατρικό μου μήπως το βρω). Καλό υπόλοιπο Κυριακής Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε βέβαια ,όταν είσαι μέσα στα ρόζ συνέχεια,σίγουρα θα ζητάς την αλλαγή Ελευθερία μου,όσο για το ρετρό πικαπ είναι πολύ ωραίο να το έχει κάποιος σαν αντίκα πλέον,και γιατί όχι να ακούει και μουσική,αν έχει βέβαια βινύλ δίσκους...φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  4. Οι παστέλ αποχρώσεις είναι οι αγαπημένες μου!
    Φωτίζουν και "ξεκουράζουν".
    Πολύ όμορφες επιλογές!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγικές λέξεις για το χώρο της διακόσμησης Έλενα το "φωτίζω" και "ξεκουράζω",είναι και το ζητούμενο σ'αυτόν που θέλει να διακοσμήση.Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο blig μου και για το σχόλιο σου...καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι διακοσμητικές προτάσεις σου Μαρία μου!
    Μού αρέσει πολύ τό γλυκό σιέλ καί τό απαλό ρόζ!Σίγουρα ξεκουράζουν!!
    Λάτρεψα τίς floral σιέλ πολυθρόνες!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα τα απαλά χρώματα βοηθάνε να αποκτήσουν οι χώροι ένα πιο φιλκό και φωτεινό περιβάλλον Ντίμι μου...καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου!!

    Εγώ θέλω κάποιος να μου στείλει τα λαγουδάκια μέσα στο ωραιότατο κοφίνι που βλέπω, για το Πάσχα ΚΑΙ το ασημί κασπώ με την πρασινάδα!!!!!.....και για την γαλάζια μπερζέρα στην τρίτη φωτογραφία δεν θα έλεγα όχι, έχω βλέπεις μπλέ μαξιλαράκια και θα ταίριαζαν....!!!!

    Υπέροχη δουλειά έκανες πάλι!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα κορίτσι μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ το κοφίνι που είναι απο τα πιο χρηστικά αντικείμενα Ελένη μου μπορείς να το έχεις σαν διακοσμητικό στοιχείο,έως να βάλεις και τρόφιμα για να τα αποθηκεύσεις,όσο για τα λαγουδάκια είναι ο προπομπός του Πάσχα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τεράστια τάση στη φετινή διακόσμηση τα παστέλ! Μαράκι σε βρίσκω εξαιρετικά επίκαιρη για μια ακόμη φορά! Τι υπέροχες προτάσεις!!! Θα ξεχωρίσω τις φλοράλ πολυθρόνες, το βιβλιοστάτη κουκουβάγια και φυσικά το φλυτζάνι με το κοτόπουλακι! Τρέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε πάλι Σοφία μου διάλεξες την "αφρόκρεμα"των αντικειμένων χαχαχαχα,και εγω έχω βάλει στο "μάτι" το φλυτζάνι με το κοτοπουλάκι...είναι τόσο γλυκούλικο...τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφες και τόσο καλαίσθητες οι προτάσεις σου Μαρία μου, όπως πάντα !!! Ειλικρινά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι γιατί απλά μου αρέσουν και τα θέλω όλα!!! Τα παστέλ φέρνουν τόση ηρεμία και φρεσκάδα στο χώρο ανεξάρτητα από το χρώμα τους !!! Καλό σου βράδυ !!! Καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ιωάννα μου,φρεσκάδα και ηρεμία,που το προσφέρουν απλόχερα τα απαλά χρώματα στη διακόσμηση....φιλάκια και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Πάντα οι επιλογές σου και οι προτάσεις σου κομψές και ιδιαίτερα όμορφες.Θα συμφωνήσω μαζί σου για τα παστέλ ,δίνουν ηρεμία και γαλήνη στο χώρο.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου ,μου δίνεται η ευκαιρία να εκφραστώ μέσα απο αυτό το blog,και πραγματικά χαίρομαι που υπάρχει ανταπόκριση απο άτομα που σίγουρα έχουν την ευγένια και την καλαισθησία να το δείχνουν...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Νομίζω πως οι παστέλ αποχρώσεις σε έπιπλα είναι από τος καλύτερες επενδύσεις!
    Μπορούν κατά διάθεση να χρησιμοποιηθούν από μόνα τους, προσδίδοντας στο χώρο ελαφρότητα και φινέτσα αλλά και να συνδυαστούν με εντονότερα μοτίβα και χρώματα στα επιμέρους διακοσμητικά, κάνοντας πιο εφικτή και όμορφη την εποχιακή διακόσμηση!!
    Πολύ όμορφες επιλογές για ακόμη μία φορά Μαρία!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παστέλ χρώματα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στο χώρο, διότι χρωματίζουν απαλά τους τους χώρους του σπιτιού,προσδίδοντας μια πιο αρμονική και ισορροπημένη διακόσμησ, Αλεξάνδρα μου,άλλωστε τοποθετήθηκες πολύ σωστά και σέβομαι απόλυτα την άποψη σου...καλή εβδομάδα και ένα ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες οι προτάσεις σου Μαρία και ότι πρέπει για μια ανοιξιάτικη διάθεση στο σπίτι μας!
    Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Δήμητρα,με διάθεση να ξεκινήσουμε την νέα σεζόν και χρώματα που θα μας κάνουν να αισθανόμαστε ωραία.... την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πολύ μου άρεσαν οι προτάσεις σου Μαρία! Ειδικά αυτό το γλυκό σιέλ πιστεύω ότι ταιριάζει τέλεια με τους ψυχρούς τόνους του γκρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απαλό σιέλ είναι το χρώμα που προσθέτει μια γοητεία στον χώρο και ειδικά στα υφάσματα είναι καταπληκτικό Κατερίνα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσαν εξαιρετικά οι δύο τελευταίοι πίνακες με τις πιο μοντέρνες γραμμές που παραπέμπουν σε 50ς-60ς Αν σου πω πως δεν έχω ούτε μία πολυθρόνα στο σπίτι μου θα με πιστέψεις; Και να θελα δεν χωράει. Όταν πάω σε άλλο σπίτι με το καλό! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες προτάσεις Μαρία μου!! Τέτοια χρώματα φωτίζουν το χώρο και μας προδιαθέτουν θετικά!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου