Welcome in Cottage style!

Φωτεινοί χώροι,με υφάσματα σε διαφορετικά μοτίβα,συνθέτουν ένα ζεστό και φιλικό περιβάλλον,έχοντας έντονη την παρουσία του ξύλου στην επίπλωση.
Αυτο είναι και το κύριο χαρακτηριστικό στη διακόσμηση του cottage style.


Πρόκειται για μια διακόσμηση ιδανική για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι,ιδίως σε παραλιακά σπίτια.
Το Cottage style προσφέρει στον χώρο ζωντάνια αλλά και χαλαρή διάθεση.
Μπορείτε να επιλέξετε αυτό το είδος της διακόσμησης,για όλους τους χώρους του σπιτιού σας,απο το μπάνιο έως και το σαλόνι,ενώ η μεγάλη επιτυχία είναι να έχετε όσο λιγότερα διακοσμητικά αντικείμενα!


Σχόλια

  1. Nαι,μου αρέσει ιδιαίτερα αυτό το στυλ .Αυτά τα συρμάτινα cloche με τα πουλάκια τι όμορφα που είναι!Φιλιά ,Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ παρατηρητικότητα Αλέκα μου,εξ'αιτίας σου το πρόσεξα και εγω τώρα...φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Από τα αγαπημένα μου στυλ! ακόμα και σε μικρές δόσεις μες στο σπίτι δείχνει υπέροχο και φωτεινό! Λάτρεψα τους καθρέπτες και την κονσόλα! φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου,μπορεί να μην υπάρχουν πολλά σπίτια με αυτού του είδους την διακόσμηση,γιατί είναι ξενόφερτη και όχι τόσο ευρέως διαδεδομένη αλλά αξίζει κάποιος να έχεις εστω και ένα κομμάτι στο χώρο του...φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο τό cottage Style Μαρία!
    Υπέροχες οι επιλογές σου!!!Μού αρέσουν όλα!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμι μου και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ και ορισμένα πραγματάκια απο αυτό το στυλ τα έχω είδη υιοθετήσει στο δικό μου χώρο...φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μ αρέσει! Κάποια κομμάτια θα τα συνδύαζα με οτιδήποτε, όπως η συρταριέρα, η κονσόλα και η πολυθρόνα στην κάτω εικόνα. Μόρφωσε μας Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλή και εύκολη η διακόσμηση του cottage style,και φυσικά εφαρμόσιμη αν διαθέτεις τον χρόνο να προσαρμόσεις έστω και ένα δωμάτιο με τα κατάλληλα έπιπλαΣοφία μου.Και αυτό επιτυγχάνεται με τις ανανεώσεις των μικροεπίπλων και των αντικειμένων σταδιακά,όπως κάνω και εγώ....φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ξεχωριστά και τα δύο board Μαρία μου, αγαπημένο στυλ που πάντα ξεχωρίζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αγαπημένο και πολύ φιλικό στο περιβάλλον του σπιτιού Ίρις....φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο στυλ...ρομαντικό, ελαφρύ, φωτεινό, κομψό. Με ξεκουράζει και μόνο που το κοιτάω Μαρία μου! Αν φτιάξω ποτέ σπίτι από την αρχή σε βλέπω να μου το διακοσμείς <3
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να γίνει αληθινή η σκέψη σου και νάμαστε καλά Λίλια μου και όλα φτιάχνονται...φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Η καφέ μπερζέρα είναι εκπληκτική!!! Θα μου άρεσαν δύο κοντά στην είσοδο με διπλανή κονσόλα και τα κεριά από πάνω!!! Πολύ ωραίο αυτό το σπασμένο λευκό! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου ελπίζω να είσαι καλά,γνωρίζοντας βέβαια την μετακόμιση σου και τις δουλειές που θα έχεις στον καινούργιο πλέον χώρο σου....το σπασμένο λευκό να ξέρεις ότι είναι πολύ ωραίο στα έπιπλα κάνει την διαφορά σ'όλη την διακόσμηση...φιλιά πολλά και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  8. Να έχεις λέει μία βεράντα θερμοκήπιο με μεγάλες τζαμαρίες τίγκα στο λελουδικό και να είσαι αραχτή σε μια τέτοια πολυθρονίτσα και να πίνεις καφεδάκι με τις φιλενάδες σου..πςςςςς
    Καλό ξημέρωμα Μαρία μου!!!! Αχ από καιρό ήθελα να στο πω, πότε θα μας κάνεις ένα φωτογραφικό τουρ στα μέρη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εσύ και η Ελεάνα θα μπορούσατε να έχετε τόση δυνατή φαντασία γραφής και όχι μόνο ...είσαι απίστευτη Χριστίνα μου....πολύ μου αρέσουν οι τζαμαρίες,και ευτυχώς τις έχω στο σπίτι μου,πλήν του θερμοκηπίου....χαχαχαχα....το φωτογραφικό θα έρθει όταν καλυτερέψει ο καιρός απο θύελλες ανέμους βροχές και καταιγίδες...τότε θα ποστάρω φωτο...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ωραίο το στιλ αυτό!
    Το χαλί στη δεύτερη εικόνα είναι must have κατά τη γνώμη μου!
    Φιλάκια πολλά! Να έχεις μία όμορφη ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαλί χάνει στην εικόνα αλλά είναι πραγματικά πολύ καλό και στο χρώμα αλλά και στην ποιότητα Αλεξάνδρα μου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέον στιλ!
    Κομμάτια που ξεχώρισα είναι ο καθρέφτης και το ρολόι.
    Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθρέπτης είναι σε πολύ ζεστό χρώμα ουδέτερο θα έλεγα που ταιριάζει με πολλά χρώματα Λάουρα....φιλάκια πολλά και ένα καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  11. Έτσι είναι Μαρία μου, ένα στυλ που προσφέρει ζεστασιά στον χώρο! Η πολυθρόνα στην δεύτερη φωτογραφία και τα μαξιλάρια θεϊκά! Όπως πάντα έκανες υπέροχες επιλογές...άλλωστε το εκλεπτυσμένο σου στυλ είναι πια γνωστό! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα μεγάλο "κόλλημα" με τα υφάσματα για μαξιλαράκια σαλονιού ή και μαξιλάρια ύπνου Χριστίνα μου.Επειδή μου αρέσει πολύ να ανανεώνω τα είδη αυτά.Έχω ήδη ορισμένα έτοιμα που σύντομα θα τα ποστάρω να τα δείτε...σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι καλό σ/κο...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. αγαπημενο στυλ διακοσμησης! παντα ονειρευομουν ενα cottage στην επαρχια με τετοιο στυλακι! τελειες επιλογες Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το στυλ διακόσμησης πάντα είναι πετυχημένο,ακόμα και στην πόλη Ζήνα μου ,φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες αποχρώσεις Μαρία μου και τα κομμάτια που χρησιμοποίησες είναι πραγματικά ένα και ένα !!! Μου αρέσουν όλα !!! Καλό σου απόγευμα και καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μέσα στα γήινα χρώματα η διακόσμηση ,αρμονικά δεμένα κατα την άποψη μου και δημιουργούν ενε πολύ οικείο και χαλαρό περιβάλλον Ιωάννα μου....φιλιά και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου αρέσει αυτό το στύλ και τα κομμάτια που προτείνεις Μαρία μου είναι πολύ όμορφα. Πολύ θα ήθελα να τα είχα, ειδικά τις πολυθρόνες τον καθρέφτη και τη συρταριέρα. Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια διακόσμηση πιο ανάλαφρη για το σπίτι,και αυτό οφείλεται στους απαλούς τόνους χρωμάτων και συνδυασμών που έχουν τα έπιπλα....φιλακια και ενα καλό σ/κο Θαλεια μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίες επιλογές μας ετοίμασες Μαρία μου. Όπως πάντα. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Ελένη μου... πολλά φιλάκια και ενα ξεκούραστο σ/κο!

      Διαγραφή
  16. Αν και δεν είναι το στυλ μου, το χαλί και οι συρμάτινες καμπάνες της δεύτερης φωτογραφίας είναι υπέροχα! Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω με τη Δήμητρα αλλά για αυτό το χαλί ομολογώ θα τσακωθούμε πια θα το πρωτο-πάρει χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου