Μ'ένα κλαδί αμυγδαλιάς!

Ένα κλαδί της αμυγδαλιάς , είναι το καταλληλότερο για να διακοσμήσει το χώρο σας. Είναι βέβαιο ότι θα σας χαρίσει ομορφιά, χαρούμενη διάθεση, καλή υγεία και κατά συνέπεια αρμονία. Θα αυξήσει με θετική ενέργεια στο χώρο που θα το τοποθετήσετε και τα άτομα που θα σας επισκεφθούν, θα σας συγχαρούν για την αισθητική σας. 
Τα άνθη της αμυγδαλιάς ακτινοβολούν θετικότητα, καθαρότητα, αγνότητα και ομορφιά. Τα λευκά άνθη μας δημιουργούν διαύγεια και τα ροζ άνθη τρυφερότητα και αγνά αισθήματα
Οι παραπάνω ιδιότητες, που υπάρχουν σε αφθονία στα άνθη της αμυγδαλιάς είναι πολύτιμες, γι’ αυτό φροντίστε όταν κόβετε ένα κλαδί, να μη χάνετε καμία ποσότητα ευεργετικής ενέργειας. 


Παρατηρήστε με προσοχή ποιο σημείο του κλαδιού είναι πιο εύκολο να κοπεί, χωρίς να τινάξετε άνθη από το υπόλοιπο δέντρο. Όσα περισσότερα άνθη είναι επάνω στο κλαδί σας, τόση περισσότερη ενέργεια θα μεταφέρετε. Για το λόγο αυτό, να κόβετε πάντα τα κλαδιά σας με το ειδικό κλαδευτήρι φυτών και να τα μεταφέρετε με προσοχή στο χώρο σας.
Το κλαδί της αμυγδαλιάς θα εκφραστεί καλύτερα, αν τοποθετηθεί σε ψηλό βάζο και σε χώρο, που θα του επιτρέψει να απλωθεί με άνεση. Απαλλάξτε το σημείο, που θα το διακοσμήσετε, από περιττά αντικείμενα, για να το βοηθήσετε να σας χαρίσει όλη την ωραιότητα του.
Για καλύτερα αποτελέσματα ζητήστε από το ίδιο να βρεί την θέση, που του ταιριάζει, και απολαύστε το άρωμα, το σχήμα και το χρώμα του. Αν είστε από τα άτομα, που χαίρονται να μοιράζονται την ομορφιά με τους άλλους, καλέστε αγαπημένα σας πρόσωπα και θαυμάστε μαζί τους την σύνθεση σας….Τι κλαδί σας θα γίνει ακόμα ωραιότερο!
Πάντα να θυμάστε: δύο –τρία κλαδιά, σωστά τοποθετημένα, αρκούν για να έχουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα. Ας παίρνουμε από τη φύση τόσα, όσα μόνο μας χρειάζονται. 













Σχόλια

  1. Πράγματι Μαρία μου ενα κλαδί Αμυγδαλιάς πραγματικά μας δημιουργεί πολύ όμορφα συναισθήματα! Ομορφαίνει απίστευτα τον χώρο! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα είναι μέσα στις προτιμήσεις μου για το ντεκόρ του σπιτιού τα άνθη ακόμα και ένα ξερό κλαδάκι θα κάνει την διαφορά Θάλεια μου...την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφη ανάρτηση και υπέροχες φωτογραφίες Μαρία μου!!! Η φύση μας προσφέρει απλόχερα θησαυρούς κάθε εποχή για να ανανεωσουμε τη διακόσμηση και να φέρουμε γαλήνη και αρμονία στον χώρο μας!!! Πολυ ωραίες συμβουλές!!! Καλό σου απόγευμα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το ζητούμενο ,που πολύ καλά το έθεσες ,η αρμονία στο σύνολο της διακόσμησης για μένα παίζει πρωταρχικό ρόλο Ιωάννα μου...μια όμορφη καλημέρα και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Ένα κλαδί αμυγδαλιά,ς, με την όμορφη απλότητα του μας χαρίζει την άνοιξη... Την φωτογραφίσες εξαιρετικά Μαρία... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοσόρισμα της άνοιξης με την αμυγδαλιά ν'ανθιζει πρώτη Ίρις μου....σ'ευχαριστώ και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Ένα κλαδί αμυγδαλιά,ς, με την όμορφη απλότητα του μας χαρίζει την άνοιξη... Την φωτογραφίσες εξαιρετικά Μαρία... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ, δυο τρία κλαδάκια αρκούν και δίνουν εκλεπτυσμένο στυλ στο χώρο μας. Είμαστε με ανοιξιάτικη διάθεση πλέον! Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες σου Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ελευθερία μου,βρισκόμαστε ένα βήμα πίσω απο την εαρινή σεζόν,οπότε να προετοιμάζουμε το σπίτι αλλά και την διάθεση μας!

      Διαγραφή
  6. Αχ πόσο άραγε θα βαστάξει αυτό το κλαράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ωραία κρατούν λίγο,γι'αυτό ας το χαρούμε όσο είναι...Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  7. συμφωνω απολύτως!!! τα κλαδάκια της αμυγδαλιάς είναι υπέροχα, μου φτιάχνουν τη διάθεση! πάντα μόλις ανθίσουν οι αμυγδαλίτσες κόβω μερικά και τα βαζω στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και έτσι να τα αφήσεις χωρίς βάζο πάλι θα είναι ωραίο Ντίνα μου....μας φτιάχνουν την αισθητική του χώρου!

      Διαγραφή
  8. Δεν υπάρχει πιο ευγενικό δέντρο από την αμυγδαλιά...μύρισε Άνοιξη Μαράκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την καλοσορίσουμε ευγενικά και με χρώματα και αρώματα Λίλια μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πόσο όμορφες είναι αυτές οι αμυγδαλιές!!!
    Προσωπικά θα προτιμούσα να τη βλέπω απ' το παράθυρό μου ή σ 'ένα πάρκο και μυρίζω τα υπέροχα άνθη της μαζί με τη δροσιά του αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενα κλαδί αμυγδαλιάς φέρνει την άνοιξη στο σπιτικό μας!!!!
    Ωραία ανάρτηση!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι είναι μια απο τις ομορφότερες εποχές του χρόνου,γιατί είναι η αναγέννηση της φύσης Ρένα μου...φιλιά και απο εμένα!

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφες οι αμυγδαλιές!! Πραγματικά φέρνουν την άνοιξη με το άρωμα τους!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οι νυφούλες της φύσης με το λευκό τους χρώμα και το ιδιαίτερο άρωμα τους Αθηνά μου...πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αν έχεις γούστο φτιάχνεις θαύματα ακόμα και με ένα κλαδί! Σ' ευχαριστούμε που μας θυμίζεις οτι ήρθε η Άνοιξη Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα τα έχει η φύση Σοφία μου ,ή εμπνευση για οτιδήποτε έρχεται μέσα απο την φύση πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Όντως τα κλαδιά αμυγδαλιάς με τα άνθη τους είναι από τις πιο όμορφες υπενθυμίσεις πως η Άνοιξη είναι καθ' οδόν. Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την αναγέννηση της φύσης,όλα δείχνουν διαφορετικά,εμεις δεν έχουμε παρα να την καλοσορίσουμε την άνοιξη Δήμητρα...καλή εβδομάδα και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. αγαπημενο φυτο η αμυγδαλια! τη λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα στολίδι απο μόνη της είναι η αμυγδαλιά...

      Διαγραφή
  15. Τόσο απλό μα τόσο όμορφο!! λατρεύω την αμυγδαλιά και τα κλαδιά της είναι υπέροχα σαν διακοσμητικά στο σπίτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα η απλότητα συνάδει με την ομορφιά Μαίρη,και ιδιαίτερα αν προέρχεται απο τον χώρο της φύσης...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη ιδέα για ανοιξιάτικο αέρα στο σπίτι.Τι υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχεται ένα φρέσκο αεράκι ανοιξιάτικο,στο χώρο της διακόσμησης μιας και οι αμυγδαλιές απο μόνες τους είναι ένα στόλισμα Αλέκα...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Θα 'ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη όπως λέει και το γνωστό τραγούδι! Πανέμορφο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου