Ρομαντικά υπνοδωμάτια!

Πόσο ρομαντικές είστε; Σας αρέσουν οι κρεβατοκάμαρες που έχουν ρομαντικά στοιχεία;Αισθάνεστε την ανάγκη να αλλάξετε το ύφος του υπνοδωματίου σας; Αν ναι τότε μπορείτε να δείτε 4 διαφορετικές εκδοχές διακόσμησης σε ρομαντικό στυλ.


Είναι το νούμερο ένα στη διακόσμηση των υπνοδωματίων και μάλιστα είναι αποδεχτός και απο τους άνδρες.Για να επιτύχετε αυτό το στυλ, πρέπει να γνωρίζετε τα βασικά βήματα που θα απογειώσουν την διακόσμηση.
Τα κύρια χρώματα είναι τα παστέλ και οι αποχρώσεις τους και για όσους προτιμούν μικρές δόσεις, έντονων χρωμάτων μπορούν  να προσθέσουν , μπορντώ και λιγο απαλό κόκκινο.Φλοράλ,ταπετσαρίες,αέρινες κουρτίνες, μαξιλαράκια και όμορφα βάζα με λουλούδια τοποθετημένα ,σε γωνίες θα δώσουν περισσότερο ρομαντικό ύφος.Για να πετύχετε αυτή την χαλαρή αίσθηση απλότητας μην ΦΟΡΤΏΣΕΤΕ ασφυκτικά ένα υπνοδωμάτιο !  
Για όλους αυτούς που είναι αθεράπευτα ρομαντικοί και θέλουν ένα γαλήνιο και ρομαντικό περιβάλλον στο χώρο τους.,μπορούν να διακοσμήσουν με μινιμαλιστική διάθεση,ώστε να διακρίνεται το στυλ του ρομαντισμού
Διακοσμητικά στοιχεία σε απαλούς τόνους του ρόζ συνθέτουν το στυλ μια ρομαντικής κρεβατοκάμαρας!







Σχόλια

  1. Μου αρεσουν τα χρωματα σε ολα τα επιπλα που εχεις διαλέξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα στα έπιπλα είναι σε ουδέτερους τόνους και έτσι μπορούν να συνδυαστούν ευκολότερα!

      Διαγραφή
  2. Ρομαντική δεν θα με έλεγα (μάλλον το αντίθετο) αλλά κάποια από αυτά που μάς δείχνεις, ευχαρίστως να τα φιλοξενούσα στο Άσυλο, μπλεγμένα με άλλου στυλ αντικείμενα για ένα mix n match αποτέλεσμα. Το μαξιλαράκι στην 3η φωτό, υπέροχο! Καλό βράδυ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα για τον καθένα υπάρχει ενα στυλ διακόσμησης στο χώρο του που τον αντιπροσωπεύει,Αλλωστε τα γούστα είναι ποικίλα και είμαι μεσά σ'ολα Δήμητρα μου....φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ρομαντική δεν είμαι με τη κλασσική έννοια... αλλά είμαι σε μια δική μου εκδοχή, χαχα
    Έχεις μερικά έπιπλα καταπληκτικά και ως χρώμα και ως ύφος που άνετα θα τα ταίριαζα στο σπίτι μου. Πολλά,πολλά φιλιά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΙλια μου ο καθένας εκφράζει ,την προσωπικοτητα του με το δικό του στυλ,Είμαι σίγουρη οτι οι ρομαντικές σου διαθέσεις στην διακοσμηση θα είναι ωραίες και μοναδικες...φιλια πολλά και απο εμένα.!

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι πάει να πει ρομαντική αλλά μου φαίνονται κάπως too much για υπνδωμάτιο.Το προτιμώ πιο απλό για να μπορώ να χαλαρώσω!Όμως ομολογώ πως η τρίτη φωτογραφία σου μου αρεσε πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πηγή του ρομαντισμού εμπνέεται μέσα απο την φύση και την φαντασία,έτσι πολύ απλά προσαρμοζεις στα δικά σου γούστα αυτό που σε κανει να αισθάνεσαι χαλαρά απλά αλλά και άνετα. Η αφαιρετική στη διακόσμηση είναι καθοριστική για να έχει ενα ιδιαίτερο ύφος ο χώρος....την καλησπέρα μου Λάουρα και φιλακια!

      Διαγραφή
  5. Δεν είμαι του ρομαντικού και εγώ, ,μάλλον του μίνιμαλ!! Αλλά τα έπιπλα σε χρώμα μέντας μου άρεσαν πολύ!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να εχεις ρομαντικά στοιχεία σε μινιμαλ διακόσμηση Αθηνά μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. την πρωτη πολυθρονα παρακαλω! υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα της μέντας Ζηνακι μου μ'αρεσει και εμένα πολύ!

      Διαγραφή
    2. Το χρώμα της μέντας Ζηνακι μου μ'αρεσει και εμένα πολύ!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαρία! Έτσι απλά έφεραν την Άνοιξη τα όμορφα χρώματα σου... Το έχουμε αναγκη με τοση μουντάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου,έρχονται σιγά-σιγά να μας δώσουν φρέσκο αέρα ανανέωσης,παντού....φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Μαρία! Έτσι απλά έφεραν την Άνοιξη τα όμορφα χρώματα σου... Το έχουμε αναγκη με τοση μουντάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου μου άρεσαν όλα μα όλα τα αντικείμενα που μας δείχνεις!! Πολύ θα ήθελα να είχα έστω μερικά από αυτά.Σου φτιάχνουν τη διάθεση! Φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι μια ρομαντική ατμόσφαιρα με λιτές και απλές γραμμές Θάλεια μου,που σίγουρα σουν ανεβάζουν την διάθεση ζώντας σ'ένα τέτοιο περιβάλλον καλά κούλουμα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα όσο έμενα με τους δικούς μου το υπνοδωμάτιο το θεωρούσα πολύ σημαντικό χώρο. Τώρα που μένω σε δικό μου σπίτι μου αρκεί να έχω καλό και αναπαυτικό στρώμα και αποθηκευτικούς χώρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ'αυτό τον κόσμο "όλα παίζουν", για μένα η διακόσμηση ενός χώρου μπορεί να είναι ένα καλό στρώμα όπως το θέτεις και να έχει το δικό του προσωπικό στυλ ,με λίγα λόγια η "σφραγίδα" του καθενός,είναι και η άποψη του για την ζωή.φιλάκια και καλή σαρακοστή Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωχ κι εγώ μάλλον δεν φημίζομαι για το ρομαντικό μου στυλ αν σκεφτείς και την μπλε μου κρεβατοκάμαρα. Πάντως πολλά από τα αντικείμενα που έχεις επιλέξει Μαρία μου θα τα χρησιμοποιούσα με μεγάλη μου χαρά αν τα είχα... Καλή Σαρακοστή κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο ρομαντισμός εκπέμπει μια φωτεινότητα και χαλαρότητα συνάμα,αρκεί ενα αντικείμενο διακοσμητικό για να δώσεις μια μικρή πινελιά ρομαντικής διάθεσης στο χώρο σου.Σ'ευχαριστω Χριστινουλα μου και καλη σαρακοστή για ολους μας...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου