Soft neutrals baby's room!

Έτσι θα ξεκινήσω την πρώτη ανάρτηση του 2015 στο blog μου με την διακόσμηση παιδικών(βρεφικών δωματίων).Για όλες εκείνες που μόλις έφεραν στον κόσμο το δικό του μωράκι ,να είναι διακοσμημένο με απλές και ζεστές γήινες αποχρώσεις.
Το θέμα της διακόσμησης ενός βρεφικού δωματίου θέλει κάποια μελέτη νωρίτερα,όσον αφορά τι χρώματα θα επιλέξετε στους τοίχους και στα έπιπλα. Όπως θα γνωρίζετε ,τα απαλά και ζεστά χρώματα δίνουν μια ηρεμία και γαλήνη στο βρεφικό δωμάτιο.Για όσες αγαπάτε τα πιο έντονα,διαλέξτε τουλάχιστον μονοχρωμία για να μη είναι κουραστικό στο σύνολο.
Προσθέστε την κατάλληλη πολυθρόνα,αν υπάρχει χώρος για τον θηλασμό του μωρού σας.Επίσης όμορφα απαλά ,βαμβακερά υφάσματα με ωραία χρώματα θα δώσουν ένα πιο bebe στυλ στη διακόσμηση.Επιλέξτε παιχνίδια πλεχτά με απαλό μαλακό μαλλί.για το ντεκόρ.
Για κοριτσάκια ή αγοράκια μπορείτε να κάνετε συνδυασμούς σ'αυτούς τους γήινους απαλούς τόνους.
Όμορφες ιδέες διακόσμησης δημιουργούν,ένα ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον κατάλληλο για τα μωράκια σας.Μπορείτε να αρχίσετε να προσθέτετε όλα τα αξαεσουάρ ,που χρειάζεται ένα δωμάτιο.Επιλέξτε διακοσμητικά τοίχου,όμορφα φωτιστικά στο ίδιο χρώμα με τα υπόλοιπα έπιπλα,και ξεκινήστε την διακόσμση. Επιπλέον βρείτε ένα θέμα που να σας αρέσει περισσότερο.πχ. συννεφάκια ή προβατάκια ή οτιδήποτε άλλο για να έχετε ενα καλύτερο ενιαίο σύνολο. 
Σκορπίστε την χαρά στο βρεφικό δωμάτιο,με χαλιά δαπέδου,κουβερτούλες απαλές,μαλακά μαξιλάρια.Δημιουργείστε το ιδανικό περιβάλλον για υγιή μωρά!
Καλή χρονιά!




Σχόλια

  1. Πραγματικά αποπνέουν ηρεμία αυτά που προτείνεις.Τα παιχνιδιάρικα πλεχτά ζωάκια μου αρέσουν πολύ πολύ και θα τα υιοθετούσα και για το δικό μου υπνοδωμάτιο, μιας και το γκρι είναι το κυρίαρχο χρώμα στους τοίχους.Γέμισέ μας με έμπνευση και φέτος με τα υπέροχα boards που δημιουργείς.Καλή νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το ζητούμενο τελικά Αλέκα μου ,ακόμα και στη διακόσμηση του χώρου μας είναι η ηρεμία που μπορεί να αποπνεέι και η εσωτερική γαλήνη που εισπράτουμε απο το περιβάλλον μας αν είναι σε ήρεμους απαλούς τόνους ...φιλάκια και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Εγω πότε θα γινω μανα;;; χαχαχαχα Πολύ χρήσιμη αναρτηση όπως και να εχει, θα τη θυμαμαι!
    Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!
    Καλό απόγευμα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ατάκα αυτή έχει πολύ πλάκα Αριάδνη μου....καλή χρονιά και σ'εσένα με υγεία και δύναμη για όλα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Έχω αρχίσει και κοιτάζω παιδικά δωμάτια και αναρωτιέμαι εγώ γιαγιά πότε θα γίνω; Μέσα στο 2015 πρόκειται να παντρευτεί ο γιος μου! Καλή χρονιά Μαρία μου με μια τόσο όμορφη τρυφερή ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να χαρείς την εποχή που θα γίνεις γιαγιά,γιατί πιστεύω ότι είσαι άνθρωπος που θα προσφέρεις την αγάπη σου αλλά και ωραία κατασκευαστικά πράγματα για το επερχόμενο εγγόνι απο τον γιό σου, Τις καλύτερες ευχές για το 2015 φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μαρία μου!!!
    Όμορφες προτάσεις για το παιδικό δωμάτιο, με χρώματα και διακοσμητικά που μπορούν να κρατηθούν για πολλά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαχρονική διακόσμηση στους χώρους ,σε απαλάσσει απο το να ψάχνεις συνεχώς πως θα ανανεώσεις κάποια δωμάτια στο σπίτι σου.Απλά κάνεις κάποιες αλλαγές,και οι χώροι φαίνονται πάλι φρέσκοι και ανανεωμένοι.Την καλημέρα μου Αλεξάνδρα και αν δεν σου ευχήθηκα χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Μαρία, Καλή Χρονιά...Λατρεύω γκρι με κίτρινο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας χαρούμενος συνδυασμός,για τα παιδικά δωμάτια Αθηνά μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Όμορφα χρώματα που ηρεμούν και γαληνεύουν τα βρέφη και τις μαμάδες...Άρχισες τη χρονιά Μαράκι με ωραίο θέμα!! Πολλά φιλάκια και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξεκινάμε κάτι που αγαπάμε και μας αρέσει πολύ,Λίλια.Το βρήκα τρυφερό και γλυκό να έχω σαν θέμα την διακόσμηση βρεφικών δωματίων....φιλάκια και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά!!!
    Πολύ γλυκό θέμα διάλεξες όντως!!!
    Τα αντικείμενα είναι υπέροχα αλλά για 'μένα λείπει λίγο χρώμα!!
    Θα προτιμούσα ένα ζουζουνιάρικο πράσινο ή ένα ζωηρό πορτοκαλί!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Ολα παίζουν στη διακόσμηση ενός παιδικού δωματίου. Οι πιο γήινες και απαλές αποχρώσεις του γκρί είναι που φέρνουν μια ισορροπία και γαλήνη .Το γκρί και οι αποχρώσεις του είναι η βάση,ο καμβάς. Αν θέλει κάποιος να προσθέσει ένα πιο έντονο χρώμα σίγουρα θα ήταν πολύ καλή ιδέα Λάουρα...φιλάκια πολλά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου νομίζω ότι διάλεξες το πιο τέλειο θέμα για να κάνεις την έναρξη του 2015!
    Λάτρεψα τον τελευταίο συνδυασμό με τα σύννεφα και τις γκρι αποχρώσεις!
    Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο και γεμάτο έμπνευση 2015!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το χω πει στο παιδικό δωμάτιο θα φτάξω και μια γωνιά για μένα για να κοιμάμαι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιο γλυκιά ανάρτηση δεν θα μπορούσες να έχεις επιλέξει Μαρία μου! Πάνε κατευθείαν στο Pinterest!
    Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015 κι από εδώ! Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Μαρία μου, καλή χρονιά με υγεία και κάθε ευτυχία!! Προτείνεις υπέροχα πράγματα για παιδικό δωμάτιο, διακριτικά, να μην κουράζουν το μάτι με χρώματα που σε ηρεμούν. Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου