Natural Wood!

Μια διαφορετική πρόταση διακόσμησης απο φυσικό ξύλο έρχεται απο τον Βορρά να μας δείξει ότι αντέχει σ'όλες τις καιρικές συνθήκες.Το πόσο φωτεινό και καθαρό φαίνεται ένας χώρος που έχει στοιχεία απο natural wood,θα το δείτε στις εικόνες που ακολουθούν. Το φυσικό ξύλο χωρίς να έχει γίνει  επεξεργασία χρώματος,δίνει ένα σύγχρονο καθαρό και φωτεινό design..Απλές καθαρές γραμμές,στα έπιπλα αλλά και σε μικρά ή μεγάλα αντικείμενα συνθέτουν ένα ξεχωριστό και άνετο περιβάλλον.
 
Για ένα καλύτερο αποτέλεσμα τα χρώματα στους τοίχους,να είναι βαμμένοι στο λευκό χρώμα,ενώ τα δάπεδα να είναι κατασκευασμένα απο  φυσικό ξύλο ή ουδέτερα στο χρώμα.Αυτός ο συνδυασμός δεν είναι μόνος ωραίος στην όψη αλλά κάνει τον χώρο πολύ βιώσιμο. 
Με έμφαση στα φυσικά υλικά,όπως το ακατέργαστο ξύλο και στους γήινους χρωματισμούς,η διακόσμηση του εσωτερικού χώρου ενός σπιτιού υπερτονίζει την τάση στο natural style.







Σχόλια

  1. Απλό, αλλά πανέμορφο το αποτέλεσμα των γήινων χρωμάτων ,πόσο μάλλον του φυσικού ξύλου.Δίνει μια καθαρότητα, μια λαμπερή και φωτεινή νότα ζεστασιάς ακόμα και τις μουντές μέρες.Το έχω προτιμήσει στο σπίτι μας στην εξοχή και δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή.Λάτρεψα την ξυλόγλυπτη κουκουβάγια και το κασπώ από χαρτοσακούλα.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι είναι σε απλές και καθαρές γραμμές δίνει αυτό το ιδιαίτερο στυλ στο χώρο.Τόσο απλό και φωτεινό συνάμα.Αν έκανα σπίτι απο την αρχή μέσα στις επιλογές μου θα ήταν αυτή η διακόσμηση...την λατρεύω...φιλάκια πολλά Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  2. Οι Βόρειοι είναι αξεπέραστοι για μένα στο design. Πάλι διάλεξες απίθανα πράγματα Μαράκι! :))) Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουν βέβαια και όλα τα materials,που βοηθάνε την κατάσταση να γίνει πιο εύκολα και σίγουρα πιο οικονομικά Χριστίνα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες προτάσεις! Μου αρέσαν πολύ! Τα φιλιά μου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αθηνα μου, μια γλυκιά καλημέρα απο εμένα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καθαρά και οικεία δείχνουν! Σε φιλοξενούν! Πολύ ωραίες ιδέες και προτάσεις Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλόξενα,νεανικά και το καλύτερο αντέχουν στο χρόνο είναι καλής ποιότητας ξύλα Νατάσα μου...καλημερούδια!

      Διαγραφή
  5. Η κουκουβάγια - μολυβοθήκη είναι άπαιχτη!!!
    Όμορφο το φυσικό ξύλο, κατεβάζει τους τόνους στη διακόσμηση και σε ηρεμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Αλεξάνδρα μου προσδίδουν ένα ήρεμο περιβάλλον,καιλειτουργικό για καθημερινές μας ανάγκες....η κουκουβάγια είναι το κάτι άλλο συμφωνώ μαζί σου.Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Λιτή και κομψή ομορφιά με το ξύλο πρωταγωνιστή.Ξεκουράζεται το μάτι σου όπου και να κοιτάξεις.Εμένα μου αρέσει και το προβατάκι!! Ωραίες ιδέες Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζεις,Δήμητρα μου ,ότι επι σειρά ετών το σκούρο χρώμα στα έπιπλα είναι στις επιλογές τών υποψήφιων αγοραστών για την επίπλωση του σπιτιού.Νομίζω ότι σιγά-σιγά να σκεφτόμαστε και την πιθανότητα για μια πιο χαρούμενη και φωτεινή διακόσμηση στον εσωτερικό χώρο.Τα πράγματα φαίνονται αλλιώς...πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Λιλια μου,τα φωτεινά χρώματα,ετυε είναι σε επίπλωση ή στους τοίχους,φέρνουν ένα είδος αισιοδοξίας και χαλαρότητας στο χώρο.Αυτό πιστεύω εγω γιατί το έζησα στο παρελθόν,όταν βρισκόμουνα στο εξωτερικό....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα λιτό και κομψό! Παλιότερα ήμουν μόνο του σκούρου ξύλου αλλά όσο περνάει ο καιρός και ειδικά μετά την επαφή μου με αυτό κατά τις γιορτές, το έχω εκτιμήσει πάρα πολύ. Δίνει ανάσα στον χώρο και όπως λέει και η Λίλια, ξεκουράζει το μάτι. Λάτρεψα τις κουκουβάγιες αλλά και τα συμπαγή μίνιμαλ σπιτάκια. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου! Πάω να βάλω τις εικόνες στο Pinterest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζεις,Δήμητρα μου ,ότι επι σειρά ετών το σκούρο χρώμα στα έπιπλα είναι στις επιλογές τών υποψήφιων αγοραστών για την επίπλωση του σπιτιού.Νομίζω ότι σιγά-σιγά να σκεφτόμαστε και την πιθανότητα για μια πιο χαρούμενη και φωτεινή διακόσμηση στον εσωτερικό χώρο.Τα πράγματα φαίνονται αλλιώς...πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. Είναι η αγαπημένη απόχρωση και από τις εξαιρετικές επιλογές που έκανες απλά τα θέλω όλα ...☺ !!! Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου Μαρία γεμάτη πολλές πολλές ιδέες !!! Καλή χρονιά και από εδώ !!! Καλό σου απόγευμα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζίσ ου Ιωάννα μου,ότι είναι το είδος επίπλωσης πολύ ιδιαίτερο και χαρούμενο στο χώρο του σπιτιού....φιλάκια πολλά και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Μου αρεσει πολύ η διακόσμηση με ξύλο, ξερεις αυτο το σκουρόχρωμο το κλασσικό. Αλλά και αυτο το ανοιχτόχρωμο εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γούστα ποικίλουν και εγω συμφωνώ με εκείνους που έχουν το δικό τους προσωπικό στυλ οπουδήποτε,αλλά να είναι και ανοιχτοί για κάτι πιο σύγχρονο,ή διαφορετικό Αριάδνη μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένο το ξύλο!Τα άσπρα χρώματα τα χειάζονται για το φως γιατί εκεί πάνω το χουν λιγοστό!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι τους λείπει η ζεστασιά και η φωτεινότητα στο καιρό τους αλλά έχουν πολύ καλές δομές και απίστευτα υλικά σε καλύτερες τιμές για οποιαδήποτε ντεκόρ κάνουν στο σπίτι τους Λάουρα.Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. αν και το λατρευω το στυλ αυτο, δεν το εχω εξ ολοκληρου σπιτι μου αλλα ως λεπτομερειες. τα πρωτα σπιτακια ρολογια ειναι εκπληκτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο εύκολο να κατασκευαστούν αυτά τα μικρά σπιτάκια για παιδικό δωμάτιο και φυσικά,αν θελεις μπορείς να παρέμβεις και στο χρώμα ...φιλάκια πολλά Ζήνα μου!

      Διαγραφή
  12. Πόσο ομορφο το ανοιχτόχρωμο ξύλο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο blog μου,και σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίοι οι συνδιασμοί. Προσωπικα πιστεύω ότι το φυσικό ξύλο δίνει έναν ήρεμο τόνο στο σπίτι. Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι μου όσο πιο ανοιχτά είναι τα χρώματα τόσο πιο πολύ ηρεμία και χαλαρότητα προσδίδουν στο χώρο...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Super τάση για φέτος όπως διαβάζω! Είσαι πάντα επίκαιρη Μαράκι! Παλιότερα το θεωρούσα ψυχρό και άχρωμο όμως τώρα μου αρέσει πολύ! Δίνει στο χώρο φώς και μια αίσθηση καθαρότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερές οι επιλογές σου Μαρία μου!
    Αχχ βάζεις τον μπαμπά μου σε δουλειές!! Θα τον βάλω να μου φτιάξει σίγουρα κι άλλα πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρέσει πολύ το ακατέργαστο ξύλο και τα φυσικά υλικά! Δίνουν πολύ ζεστασιά σε έναν χώρο χωρίς να τον βαραίνουν με έντονα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου