Easy Cottage Style!

Πλησιάζει το ξεκίνημα της νέας σεζόν,και έτσι σιγα -σιγά θα ξεκινήσουμε να ξετυλίγουμε ιδέες για την ανανέωση του χώρου μας.
Κάπως έτσι και εγω με αφορμή τον καλό καιρό,έβαλα σ'εφαρμογή την ανανέωση ενός μικροέπιπλου,απο σκούρο καφέ  στο λευκό χρώμα.Τα στάδια της επεξεργασίας είναι απλά βήματα,και για όσους δεν γνωρίζουν ή τα έχουν θα τα απαριθμήσω πιο αναλυτικά.
1.Ένα καλό καθάρισμα με μαλακό πανί για να φύγει η σκόνη
2.Τρίψιμο με το χέρι ή με το τριβείο χειρός
 3.Βάψιμο με πινέλο ή ρολάκι και ανάλογα με το έπιπλο όσες φορές χρειαστεί
4.Στέγνωμα 



Τι υλικά θα χρειαστείτε
Ρεπουλίνη,νερού σε λευκό χρώμα(primer)
Ένα καλό πινέλο ή ρολάκι(για μεγαλύτερες επιφάνειες)
Γυαλόχαρτο ψιλό
Σ'αυτή την εικόνα βλέπετε το πρώτο χέρι βαψίματος μετά απο ένα τρίψιμο που έγινε με το τριβείο χειρός για να φύγει το χρώμα όσο περισσότερο μπορούσα.Έτσι το χρώμα(primer) θα απορροφηθεί καλύτερα και θα έχει πιο λείο αποτέλεσμα.Αφου στέγνωσε καλά προχώρησα στο δεύτερο χέρι.Αυτή την διαδικασία την έκανα μέχρι που το έφερα στο μέτρο βαψίματος που ήθελα.
Τα σκαλίσματα που βλέπετε στο επιπλάκι,δεn  πίεσα πινέλο τόσο πολύ στο βάψιμο,γιατί ήθελα να φαίνεται και λίγο απο το παλιό του χρώμα.
 Είναι ένα αυθεντικό κομμάτι που έγινε πηγή έμπνευσης για την διακόσμηση του χώρου.Και επειδή αγαπώ ιδιαίτερα το λευκό χρώμα,διακόσμησα, κάπως ανάλογα και τον υπόλοιπο χώρο του καθιστικού.
Ένα πλεχτό μεγάλο ριχτάρι στον καναπέ μαζί με πλεχτά μαξιλάρια στο λευκό τους χρώμα και όλα συνθέτουν μια ρομαντική ή νοσταλγική εκδοχή του cottage style.
...ένα ζεστό τσάι για τις "λευκές" κρύες μέρες του χειμώνα,αναπολώντας το πρώτο "ξύπνημα" της άνοιξης!









































Σχόλια

  1. Το λευκό του ταιριάζει υπέροχα! Γεια στα χέρια σου, φανταστική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό όπως έχω πεί είναι ένα απο τα πολύ αγαπημένα μου Χρώματα και αυτό οφείλεται στην καθαρότητα των γραμμών,που δίνει στα έπιπλα μέσα στο χώρο του σπιτιού...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ίσως να έχεις από τα πιο ρομαντικά σπίτια, όμορφα στολισμένο, πεντακάθαρο και τακτοποιημένο!! Νομίζω πως ο χώρος σου χαλαρώνει τον επισκέπτη και τον κάνει να νιώθει οικεία και ζεστά!!
    Πολύ καλή δουλειά έκανες με το επιπλάκι! Τώρα ειδικά που ανοίγει και ο καιρός νομίζω πως θα κάνεις ωραία πράγματα!! Έχω και εγώ ένα έπιπλο που θέλει αλλαγή αλλά βαριέμαι την διαδικασία τριψίματος και έτσι το αναβάλω.. χρήσιμες όμως οι πληροφορίες ;) Πάνω στο έπιπλο οι βιβλιοστάτες από τι είναι φτιαγμένοι?? Καλή εβδομάδα Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπίτι μου είναι σε ανανέωση απο πέρυσι το καλοκαίρι Ελεάνα μου.Και αυτό το προσπαθώ μόνη μου με τις διάφορες παρεμβάσεις που κάνω στα μικροέπιπλα του σπιτιου..Θέλω σιγά-σιγά να το ολοκληρώσω στο αγαπημένο μου λευκό χρώμα.... έχω βέβαια αρκετό δρόμο μπροστά μου αλλά και ευτυχώς και την απαραίτητη υπομονή.Πάντως σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου αλλά και όλα αυτά τα οποία έγραψες πολλά φιλιά και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Οι βιβλιοστάτες είναι απο όνυχα και τους έχω εδω και κάτι χρόνια....καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Ταίριαξε υπέροχα στον χώρο σου Μαρία μου! Πολύ όμορφη και η βίνταζ φωτογραφική αλλά και τα μαξιλάρια του καναπέ. Αυτός είναι ο δίσκος που έλεγες;; Φαίνεται πολύ όμορφος!
    Με γεια λοιπόν :)) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μια μικρή συλλογή απο vintage αντικείμενα που έχουν πολύ συναισθηματική αξία για μένα και τον Γιάννη.Ο δίσκος είναι ένα καινούργιο απόκτημα Δήμητρα μου,που σύντομα θα τον ποστάρω με το ανάλογο ντεκορ της εποχής....φιλάκια πολλά και ένα καλό ξεκίνημα της εβδομάδας!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαίρη μου, πραγματική μεταμόρφωση!! Μπράβο σου! Και ταίριαξε πολύ ωραία με τον χώρο! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να ξεφύγω απο τα σκούρα χρώματα των επίπλων γι'αυτό και οι προσπάθειες εντείνονται όλο και περισσότερο Αθηνά μου.Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Το επιπλάκι έγινε φανταστικό!!! Πολύ του ταίριαξε το λευκό και έκανες τέλεια δουλειά!!! Δείχνει υπέροχο μέσα στο χώρο μαζί με την υπόλοιπη διακόσμηση. Τι όμορφα που είναι όλα, και τα διακοσμητικά και τα μαξιλάρια και όλα. Οι φωτογραφίες λες και είναι βγαλμένες από περιοδικό διακόσμησης και ακόμα καλύτερες. Μπράβο Μαρία μου, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξεκινήσω Θάλεια μου μ'ενα ευχαριστώ και καλή εβδομάδα να έχουμε.Κάνω κάποιες προσπάθειες,όσο γίνεται δηλαδή για να μπορέσω να έχω καλύτερεο αποτέλεσμα στις ανανεώσεις που κάνω στα επιπλά μου.Πιστεύω ότι κάτι καταφέρνω τελικά ...όσο για τις φωτο,εκεί δείχνω μεγαλύτερο ζήλο γιατί μου αρέσει πολύ η φωτογραφία....φιλάκια σ'εσένα και στην κορούλα σου!

      Διαγραφή
  6. εδεσε υπεροχα στον χωρο! λατρεψα τη φωτογραφικη μηχανη!!!!

    καλημερα Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφική μηχανή είναι του 60 και είναι ένα κομμάτι που έχει πολύ συναισθηματική αξία Ζηνάκι μου...

      Διαγραφή
  7. Κάνεις πάντα υπέροχη και καθαροδουλεμένη ανανέωση των επίπλων που μας δείχνεις κατά καιρούς.Παίζει ρόλο η ριπουλίνη;Ή μήπως το ρολάκι που χρησιμοποιείς; Φαίνεται σα να είναι βαμμένο με λάκα με πιστολάκι.Επαγγελματικό και αριστοτεχνικό αποτέλεσμα,μπράβο,σε ζηλεύω!
    Ζήλεψα και τα μαξιλαράκια σου,αλλά τώρα που ξεκίνησα το βελονάκι ,πού θα πάει,κάτι θα φτιάξω από αυτά τα ωραία που μας δείχνεις.Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ διακόσμησης.
    Θα περιμένουμε σύντομα και ανάρτηση για τον δίσκο, το σκάλισμά του είναι καταπληκτικό.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ρεπουλίνη ή ριπουλίνη είναι το σωστό; το έχω βρεί και στα δύο.Τέλος πάντων Αλέκα μου,αυτό που αγοράζω είναι του νερού και στρώνει πολύ εύκολα.Απλώς σε ένα λίτρο το αραιώνω με ελάχιστη ποσότητα νερού.Αυτο που το κάνει να φαίνεται έτσι είναι η καλή προετοιμασία τριψίματος και τα 4-5 χέρια στρώματα χρώματος που το περνάω.χρησιμοποιώντας μόνο ένα καλό πινέλο.Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου και εύχομαι να έχουμε πάντα ωραίες ιδέες για δημιουργικές κατασκευές....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτική η μεταμόρφωση της συρταριέρας!!! Αποδεικνύεις για ακόμη μία φορά πως με απλά μέσα και καλή διάθεση μπορεί κανείς να ανανεώσει τα έπιπλα του και να φέρει αέρα φρεσκάδας στο χώρο του!
    Η φωτογράφιση σου αγγίζει την επαγγελματική τελειότητα!! και όπως ακριβώς λέει και η Θάλεια πιο πάνω είναι σαν βγαλμένες από περιοδικό!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω που τα λέμε Αλεξάνδρα μου τίποτα δεν είναι εύκολο,όλα θέλουν τον κόπο τους και τον τρόπο τους.Μετά απο τόσες ανανεώσεις μικροεπίπλων τα χέρια μου πια πάνε μόνα τους.Έχω βάλει τους στόχους μου για την μερική ανανέωση στον χώρο μου,ελπίζω να τα καταφέρω.Τώρα με τις φωτο μου πήρε πολύ χρόνο μέχρι να μάθω να την χειρίζομαι σωστά την φωτ.μηχανή μου...στην πορεία κάτι έμαθα...πάντως σ'ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Το έπιπλο είναι όνειρο!! Πραγματικά είναι απίστευτο!! Υπέροχες οι διακοσμητικές σου επεμβάσεις Μαρία μου.Μπράβο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το επιπλάκι ήθελε την ανανέωση του και έτσι κάτι κατάφερα και εγώ να του κάνω....πολλά φιλάκι!

      Διαγραφή
  10. Καινούργιο το έκανες!!!! Υπέροχο το λευκό!!!!!
    Μ'αρέσει όλη σου η διακόσμηση!!!!
    Ωραία φωτογράφιση!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα ευχαριστώ Ρένα μου για τα καλά σου λόγια....την καλησπέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα που το ταίριαξες!!!
    Το λευκό είναι πολύ ρομαντικό!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχει μια δόση ρομαντισμού, ο χώρος Λάουρα κάτι που ήθελα εξ'αρχής φιλακια και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εντάξει απλά καταπληκτική δουλειά! Το επιπλάκι έργο τέχνης και η υπόλοιπη διακόσμηση είναι για Home decor περιοδικό! To κάνω pin με τρέλα Μαράκι! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ Σοφία μου,έγινε μια καλή δουλειά θα έλεγα με προσπάθεια και αυτό γιατί είχα τον χρόνο ν'ασχοληθώ....σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ για το σχόλιο σου...πολλά φιλάκια και μια καλημέρα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ρομαντικό και κομψό το σπιτάκι σου. Το έπιπλο έγινε σωστό έργο τέχνης και ταίριαξε πολύ ωραία. ¨Εκανες πολύ καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπαρχει το μεράκι Ελενη μου,μαζί με την διάθεση ειναι ενας τέλειος συνδυασμός για δημιουργίες...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφο Μαρία! Ζήλεψα πολύ και τα μαξιλάρια σου! Φανταστική πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου,έχω μια αδυναμία στα μαξιλάρια και πολύ συχνά τα ανανεώνω...φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Μαρία μου!!Καλό μήνα!!!
    Τέλεια η μεταμόρφωση τού έπιπλου!!! Μπράβο σου! Και ταίριαξε πολύ ωραία με τον χώρο!
    Λάτρεψα τά λευκά μαξιλαράκια σου!!!!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ντίμι μου,έκανα ότι μπορούσα δεν ήταν και τόσο εύκολο αλλά μετά απο τόσες ανανεώσεις κάτι έμαθα.Τα μαξιλαράκια και ιδιαίτερα τα πλεχτά τα λατρεύω...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου