Κούπες και μαξιλάρια αστεράτα!

Καθώς οι εποχές αλλάζουν,και είμαστε στην  μεταεορταστική περίοδο,μαζεύουμε όλα τα των Χριστουγέννων,που είχαμε στολίσει σε διάφορα σημεία του σπιτιού και έτσι  σιγά-σιγά ξαναμπαίνουμε στους καθημερινούς μας ρυθμούς.Τακτοποιούμε και τοποθετούμε τα πράγματα στην θέση τους.
Για αλλαγή προτείνω να κάνετε αγορές, σε μικρά αλλά πολύτιμα αξεσουάρ της κουζίνα σας,όπως είναι κούπες για τον καφέ και το τσάι , πετσέτες κουζίνας,μαξιλαράκια ,ράνερ για το παράθυρο της κουζίνας,καλαθάκια πλεχτά που είναι ο καλύτερος απαοθηκευτικός χώρος για οτιδήποτε.Δώστε μια ανανέωση και φρεσκάδα στην κουζίνα ,που είναι ο πιο πολυσύχναστος χώρος του σπιτιού και έχει την μεγαλύτερη κινητικότητα μιας και όλοι μας όλο και κατι θα χρειαζόμαστε απο αυτό τον χώρο.Τώρα που είμαστε στη περίοδο των εκπτώσεων θα βρείτε όμορφα αντικείμενα για να δώσετε ένα νέο αέρα διακόσμησης,σε προσιτές τιμές.Σας δείχνω εικόνες με απλά αλλά χρηστικά αντικείμενα μ'ένα αγαπημένο μου  σχέδιο τα αστέρια και χρώματα που προτείνω είναι αυτά τα γήινα με πινελιές στο απαλό ρόζ και σιέλ.
Σ'αυτή την εικόνα είναι το καινούργιο μαξιλαράκι που βρήκα και το πήρα απο την αγορά και το συνοδεύει μια απλή κούπα σε απαλό γρί χρώμα.Στη συνέχεια βλέπετε μια μικρή κορνιζούλα που την έφτιαξα τη περίοδο των Χριστουγέννων!







Σχόλια

  1. Πολύ όμορφες επιλογές και ακριβώς στα γούστα μου με ιδιαιίτερη αδύναμία τον συνδυασμό γκρι-ροζ. Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι,ένας πολύ καλό συνδυασμός αυτών των δύο χρωμάτων,ρόζ,γκρί Ελένη μου,σε πολλά και διαφορετικά στοιχεία μέσα στους χώρους του σπιτιού.Την καλησπέρα μου και ένα καλό ξεκίνημα της εβδομάδας...φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. γκρι ροζ είναι αδυναμία όλων τελικά...λέτε να φταίει το φύλο μας? Τι όμορφες κούπες! Καλό ΣΚ Μαράκι!Εύχομαι να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και αυτό που λές Λίλια μου,το ρόζ,το απόλυτο ναζιάρικο αλλά και τρυφερό χρώμα,σε αντίθεση μ'ένα ουδέτερο χρώμα το γκρί....Την καλησπέρα μου και μια καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. Αστέρια τα αστεράτα μαξιλαράκια και οι κούπες σου! Μετά το ξεστόλισμα μια κατάθλιψη την παθαίνεις που αδειάζει το σπίτι απο χρώμα έτσι βίαια. Οι προτάσεις σου είναι το ιδανικό φάρμακο Μαράκι! Διακριτικές αλλά χαρούμενες πινελιές στο χώρο με χρηστικά αντικείμενα! Super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, να αστέρια πολλά στέρια έπεσαν σ'αυτή την ανάρτηση Σοφία μου,ευτυχώς στα μαξιλαράκια και στις κούπες και όχι στο κεφάλι...χαχαχα...φιλάκια πολλά και χαρούμενη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Ανάρτηση αστεράτη Μαρία μου! Υπέροχες οι επιλογές σου. Πολύ όμορφο και το νέο σου μαξιλάρι, με ΄γεια!
    Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αλλά μου βγήκε μεταεορταστική επιτακτική ανάγκη να τα αναρτήσω....πάντως το μαξιλαράκι,εν καιρώ θα το δωρίσω...φιλάκια και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχες προτάσεις είναι αυτές?? Τις λατρεύω αυτές τις αποχρώσεις! Την ροζ κούπα και την καρώ τις ερωτεύτηκα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την καρώ παντού την έψαξα Νατάσα μου αλλά τίποτα,εκτός και αν κοιτάξω στο ιντερνετ....σ'ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Όλο κούπες αγοράζω κι όλο κούπες δεν έχω. Στο τέλος θα πετάξω όλα τα πιάτα για να χωρέσουν οι κούπες! Άστα μεγάλο κόλλημα! :))) Καλό βραδάκι Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω το έχω λύσει αυτό Χριστίνα μου.Πως; τις παλιές που απο τον χρόνο έχουν φθαρεί τις αποθηκεύω,σε κούτα και κάνω χώρο για τις νέες και τις χαίρομαι.την καλησπέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαίρη μου!! Γκρι και αστέρια μαζί ; τέλεια!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου γκρί,ρόζ,απαλό σιέλ μια παλέτα παστέλ χρωμάτων για περισσότερη ποικιλία,στα διακοσμητικά στοιχεία της κουζίνας....φιλάκια και μια όμορφη καλησπέρα!

      Διαγραφή
  8. Μαίρη μου αυτό το γκρι δεν έχει ένταση, όμως πως γίνεται και προσφέρει τόσο χρώμα και αίσθηση γούστου ακόμα δεν το έχω βρει!!! Απόλαυσα τη δημοσίευση σου πολύ!!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ,καμμιά φορά ψυχρά χρώματα όπως το γκρί εναρμονίζονται τέλεια με πιο θερμά χρώματα,ή ακόμα πιο απαλά,όπως συμβαίνει και στη φύση,αν παρατηρήσεις σε διάφορα φυτά ή λουλούδια....φιλάκια και μια καλησπέρα!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα τα αστερατα σου!
    Καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριάδνη μου....αστεράτα φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικές οι αστεράτες κούπες .Σκέφτομαι να ζωγραφίσω μία λευκή με sharpies μαρκαδοράκια,τέλεια ιδέα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρεις την τεχνική Αλέκα μου είναι μια πολύ αστεράτη ιδέςα για τις κούπες....φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λάουρα να έχεις και εσύ μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  12. επιασες λατρεμενο θεμα Μαρακι! εχω μεγαλη συλλογη απο κουπες και τις λατρευω ολες...οχι και τα ντουλαπια μου βεβαια! χαχαχα και τα μαξιλαρια απαραιτητα για χουχουλιαρικες καταστασεις!

    τελεια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι όλα έχουν σχέση για ένα ωραίο αποτέλεσμα στη διακόσμησ ενός χώρου,ακόμα και τα πιο απλά πραγματάκια μπορούν να συνθέσουν ένα προσωπικό σύνολο Ζήνα μου φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. πολυ μου αρεσαν οι επιλογές σου! όπως πάντα ειναι πηγη έμπνευσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες οι αστεράτες επιλογές σου Μαρία μου!
    Με γέμισες έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύν όμορφες επιλογές Μαρία μου!!! Η κορνίζα τέλεια!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου