Ζεστές πλεχτές κουβέρτες!

Για όσες απο εσάς ξέρετε να πλέκετε τώρα που είναι κρύος ο καιρός γιατί να μην ξεξινήσετε το πλέξιμο; Είναι ιδανική η εποχή του χειμώνα για να ασχοληθείτε με το πλέξιμο.
Τώρα θέλετε να ξεκινήσετε απο ένα κασκόλ και στην πορεια βλέπετε αν θα φτάσετε να πλέξετε μια κουβέρτα για το κρεβάτι σας,ή ένα ριχτάρι για τον καναπέ σας ή ένα κουβερτάκι για το μωράκι σας(αν έχετε).Είναι μια απασχόληση πιστέψτε με που θα σας γεμίζει τον χρόνο σας,κάνοντας ένα είδος "ψυχοθεραπείας"Ξεκινήστε με  απλή πλέξη και αν σας "διασκεδάζει"προχωρείστε και σε πιο σύνθετη πλέξη.Το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει στο τέλος.Αν όλοι γνώριζαν πόσο  ωφελείται κάποιος που δημιουργεί ένα εργόχειρο,σίγουρα θα υπήρχαν περισσότεροι φαν.
 Οση ώρα ασχολείστε µε το εργόχειρό σας συγκεντρώνεστε σε αυτό, µετράτε τους πόντους, εστιάζετε σε αυτό που κάνετε και διώχνετε, θέλοντας και µη, οτιδήποτε υπάρχει στο κεφάλι σας. Πλέξτε λοιπόν μαλακές ζεστές κουβέρτες και όταν θα είναι έτοιμες χαρείτε την ζεστασιά τους! 




Σχόλια

  1. Ό,τι πρέπει για μία κρύα βραδιά όπως η σημερινή με χουχούλιασμα στον καναπέ, τζάκι και ταινία στην τηλεόραση! Δυστυχώς δεν ξέρω να πλέκω αλλά οι κουβέρτες που μάς δείχνεις Μαρία μου είναι υπέροχες!!! Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πρώτες πλεχτές κουβέρτες είναι απο την βόρεια Ευρώπη,εκεί που το κρύο πραγματικά είναι πολύ τσουχτερό,Δήμητρα μου.Οι κουβέρτες είναι μια πολύ ωραία και ζεστή λύση αν θέλεις να είσαι χουχουλιασμένη στον καναπέ σου ή στο κρεβάτι σου,πίνοντας το τσαγάκι σου ή ένα ζεστό άλλο ρόφημα....πω πω καιρός για δύο χαχαχα την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. NAI! Ψηφίζω ναι! Είναι υπέροχες, ιδανικές για χουχούλιασμα αλλά και σαν ριχτάρια... ναι ξέρω να πλέκω τέτοιες απλές πλέξεις αλλά έχω χρόνια να πιάσω βελόνες. Έχω πλέξει ένα πουλόβερ σε χοντρή πλέξη πριν χρόνια και ακόμη το φοράω... υπέροχες οι κουβέρτες που μας προτείνεις Μαρία μου... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου είναι που ο καιρός σε σπρώχνει προς τα εκεί στο πλέξιμο,που είναι μια πολύ καλή ιδεά για να περάσεις πιο δημιουργικά τον χρόνο σου.Αν ξέρεις να πλέκεις είναι μια καλή ευκαιρία τώρα να το ξεκινήσης,ακόμα και απο ένα κασκόλ(αυτό κάνω εγω τώρα)φιλούδια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ακριβώς ότι χρειάζεσαι μία τέτοια κρύα μέρα.. αν και είδα θα συνεχιστει το κρύο λίγες ακόμα μέρες. Εγώ να πλέκω δεν ξέρω αλλά θα ρωτήσω τη μαμά αν έχει καμία από παλιά.. πολύ θα ήθελα να την εκμεταλλευτώ έστω και στο υπνοδωματιο μιας και στο σαλόνι ολα γίνονται ξεσκονόπανο για την μικρή μου. Καλό και ζεστό βράδυ εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Πάντα ο καιρός επηρεάζει τις πράξεις μας,ειδικά τώρα που το κρύο είναι έντονο σου κάνει ένα κλικ να κάνεις κάτι .Οι πλεχτές κουβέρτες έχουν άλλη χάρη στο στρώσιμο του κρεβατιού και φυσικά ζεσταίνουν περισσότερο.Τα φιλιά μου και μια όμορφη καλημερα!

      Διαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις! Έχω ήδη πλέξει διάφορα καλούδια για την κόρη μου και σκέφτομαι για μια τέτοια κουβέρτα...πού θα βρω τις βελόνες αναρωτιέμαι.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ το μόνο εύκολο Αλέκα μου.οι βελόνες είναι το εργαλείο που θα σε απογειώσει...πλέκοντας κάνεις ένα είδος απολογισμού και βοηθάς τις σκέψεις σου,περισσότερο και τέλος βγάζεις και ένα καλό πουλοβεράκι ή ζακετούλα ....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τέλειες κουβερτούλες ότι πρέπει για χουχούλιασμα με τέτοιο καιρό. Βέβαια τώρα ξεκίνησα να μαθαίνω πλέξιμο όποτε για φέτος λίγο δύσκολα. Του χρόνου κάτι θα γίνει. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι μου ,ποτέ δεν είναι αργά για κανένα μας,αρκεί που το ξεκίνησες.....και εγω μην νομίζεις στα πρώτα στάδια του πλεξίματος είμαι....έχουμε δρόμο ακόμα και φυσικά να μάθουμε και άλλες πλέξεις...Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  6. Τι ζεστή ανάρτηση Μαράκι!!
    Λατρεύω τις πλεχτές κουβερτούλες, ιδίως αυτές της τελευταίας φωτογραφίας που μας δείχνεις, αλλά και το καλοκαίρι μου αρέσει να στρώνω στο κρεβάτι τις πλεχτές των γιαγιάδων μου!!!!
    Καλημέρα κορίτσι μου και καλή χρονιά να έχεις!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές των γιαγιάδων είναι οι καλύτερες γιατί βλέπεις ένα πλεχτό με βελονάκι και σκέφτεσαι πόσσες ώρες θα διάθεσε,γι'αυτή την κουβέρτα.Αλλά σε αποζημιώνει το αποτέλεσμα και θυμάσαι και την γιαγιά.. Την καλημέρα μου και καλή χρονιά Ελένη μου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μαίρη μου !! Τρελλαίνομαι για αυτές τις κουβέρτες ειδικά αυτές που είναι με πολύ χοντρό νήμα!! Λες να μάθω να πλέκω; Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Αθηνά μου; τόσο ωραία ξέρεις να κάνεις,τα βλέπω στο ιστολόγιο σου,αν έχεις χρόνο και διάθεση μπορείς εύκολα να ξεκινήσης το πλέξιμο και μπορεί να κολλήσης αν σου αρέσει....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Μα τι ωραίες που είναι!
    Η μητέρα μου ξέρει να πλέκει πολύ καλά!Εγώ πάλι όχι αλλά πραγματικά μπαίνω σε πειρασμό μόλις τις κοιτάω! Καλημέρα Μαρία μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα να έκανα πολλά στο πλέξιμο αλλά δυσκολεύομαι λίγο γιατί έχω ένα μικρό πρόβλημα με τον τένοντα,Λίλια,έτσι το πάω σιγά-σιγά και τα πιο εύκολα...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά ,Μαρία,γεμάτη χαμόγελα!!!!!Το πλέξιμο είναι πραγματικά μια υπέροχη ασχολία,ειδικά τώρα τον χειμώνα!Οι κουβέρτες που διάλεξες είναι πολύ όμορφες και πάνω απ'όλα χουχουλιάρικες,τις έχουμε στα υπόψιν ,να δούμε πότε θα ξεκινήσουμε(τώρα καταπιανόμαστε με μπλουζάκια και κασκόλ)!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κάνω και εγω Μαριλένη μου έχω βάλει μπροστά το πλεχτό μου και κάνω προς το παρόν ένα κασκόλ(το εύκολο),ανα στην πορεία μάθω μια πλέξη που θέλω ίσως αποφασίσω να κάνω κάτι πιο πολύπλοκο...τα φιλιά μου και καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  10. δεν ξερω να πλεκω..... κριμα....και ζηλεψα τωρα...μηπως να αρχισω μαθηματα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνάκι μου πολλά μπορόύμε να κάνουμε αρκεί να μας αρέσουν και να έχουμε και τον κατάλληλο χρόνο.ποτέ δεν είναι αργά τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Τρελαίνομαι! Κι αν σου πω τι έπαθα.... είχα πλεγμένα 50 μοτιφάκια για κουβέρτα και μόλις πήγα να τα ενώσω είδα ότι δεν εφάρμοζαν καλά! Όλα ξύλωμα! Τώρα θα δοκιμάσω πιο απλά κομμάτια με βελόνες κι όχι βελονάκι. Το βελονάκι τρώει πάρα πολυ κλωστή δεν συμφέρει! :))) Καλό ξημέρωμα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, δεν έχω καθόλου εμπειρία με το βελονάκι,ξέρω όμως ότι είναι δύσκολο να πλέκεις τα μοτιφάκια και ιδιαίτερα στην ένωση τους.Τώρα με τις βελόνες περισσότερο το διασκεδάζω γιατί δεν γνωρίζω πλέξεις,εκτός την απλή...που θα πάει όμως; θα μάθω...τα φιλιά μου και μια ζεστή καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφες κουβερτούλες!!! Τέλεια συντροφιά για το χειμώνα!!! Τώρα αν πω ότι ξέρω να πλέκω θα πω μεγάλο ψέμα...Στις γιορτές είπα στη μητέρα μου να μου ξαναδείξει και όπως και την άλλες φορές ξαφνικά απέκτησα δύο αριστερά χέρια!!! και φαίνεται τόσο απλό όταν το κάνει εκείνη!!!
    Χρόνια πολλά Μαρία, να έχεις μία τέλεια χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλεξάνδρα μου είμαι αριστερόχειρας καταλαβαίνεις λοιπόν ,όταν μου δείχνουν δεξιόχειρες τι παθαίνω....άστα ,πάντως κάτι καταφέρνω....χρόνια πολλά και εύχομαι η νέα χρονιά να είναι τυχερή και δημιουργική....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχες κουβέρτες! Τις αγαπώ! Θέλω εδώ και καιρό να φτιάξω μια μπέζ για τον καναπέ και τώρα μου άνοιξες την όρεξη Μαράκι. Πρέπει να το δρομολήσω το project!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι κουβερτουλές είναι πολύ χουχουλιάρικες!!
    Κάποια στιγμή θέλω να φτιάξω μία αλλά ακόμα στα λόγια είμαι!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πως ζηλεύω τις κοπέλες που ξέρουν να πλέκουν!
    Αυτές οι κουβέρτες που γίνονται με τις τεράστιες βελόνες είναι από τα απωθημένα μου!
    Καλή Χρονιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ τι υπέροχες κουβέρτες!!! Τις λάτρεψα κυριολεκτικά. Εγώ δυστυχώς δεν καθόμουν μικρή να μου μάθει η γιαγιά μου πλέξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου