A little glass box!

Διακοσμητικά κουτιά απο γυαλί,αποτελούν τις πιο κομψές λύσεις αποθήκευσης και φύλαξης αντικειμένων.Εκτός της χρηστικής τους αξίας μπορούν  παράλληλα  να διακοσμήσουν τον χώρο που θα τα βάλετε, με εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα.Μπορείτε να βάλετε συλλεκτικά μικρά αντικείμενα,όπως νομίσματα ή ορυκτά, πέτρες,κοράλλια αναμνηστικά απο το καλοκαίρι ή ακόμα μπιζού, κοσμήματα και χαρτική ύλη αλληλογραφίας...

Εσεις θα κρίνετε και θα αποφασίσετε τι ακριβώς θα επιθυμούσατε να έχει ιδιαίτερη φύλαξη για την διακόσμηση του χώρου σας...δείτε τις εικόνες παρακάτω.....  


























Σχόλια

  1. Τα λατρεύω αυτά τα κουτιά. Ό,τι και να τους βάλεις μέσα, αναδεικνύεται πολύ ξεχωριστά!
    Πολύ όμορφο το κουτί σου Μαρία μου! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα κουτιά αποθηκεύουν αλλά και διακοσμούν όλα τα μικρά αντικείμενα που μπορεί να έχει κάποιος.Καλή εβδομάδα και την καλησπέρα μου Δήμητρα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο κουτί! Πραγματικά αυτού του είδους τα κουτιά λειτουργούν σαν βιτρίνες και προβάλλουν όλα τα αντικείμενα που βάζουμε μέσα... Φιλιά και καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καλύτερος χαρακτηρισμός είναι αυτός που έδωσες Χριστίνα μου "κουτιά βιτρίνα",διότι με την διαφάνεια που έχουν ,ότι και να βάλεις μέσα θα είναι σκέτο στόλισμα...φιλάκια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Φοβερό το κουτί!Αν δεν το έγραφες θα νόμιζα ότι είναι τραπεζάκι!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν βέβαια και τέτοιου είδους τραπεζάκια,οπότε Λάουρα δικαίως μπερδεύτηκες...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Η κομψότητα σε όλο της το μεγαλείο!!! Πολύ όμορφο κουτί!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα μικρό κομψό κουτί που φιλοξενεί ωραία και κομψά αντικείμενα Αλεξάνδρα μου...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίο!!! Μπορείς να το διακοσμήσεις πολύ όμορφα και να μην σκονίζονται τα αντικείμενα ή να χαλάνε! Καλή συνέχεια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως τοποθετούμε αντικείμενα που δεν θέλουμε να χαλάσουν γρήγορα,οπότε είναι ο ιδανικός τόπος αποθήκευσης και διακόσμησης συνάμα Λίλια μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Το ζαχαρώνω καιρό αυτού του είδους κουτάκι! Πολύ όμορφο! Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα στις εκπτώσεις είναι μια καλή ευκαιρία για αυτούς που ενδιαφέρονται ν'αγοράσουν αντικείμενα που θα τους είναι χρήσιμα Αθηνά μου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και σικάτο το κουτί σου. Πραγματικά τα γυάλινα κουτιά αναδυκνείουν το περιεχόμενο. Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχουν αυτό όλα τα αντικείμενα που είναι διαφανή Ελένη μου.Τον τελευταίο καιρό το αναζητούσα πολύ και έτσι βρήκα την ευκαιρία τώρα στις εκπτώσεις να το πάρω....φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και πολύ ιδιαίτερα! Σαν μικρές βιτρίνες! Έχω πολλές μινιατούρες που θα έδειχναν τέλεια σε ένα τέτοιο κουτί. Ωραία ιδέα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσότερο αναδεικνύονται τα μικρά αντικείμενα και όχι πολλά Σοφία μου.Είναι μικρές βιτρινούλες για όμορφα αντικείμενα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ωπ δεν είχα ξαναδεί γυάλινο κουτί!!! Πανέμορφο αλλά αν είχα θα το έσπαγα να σαι σίγουρη! Εδώ στην τραπεζαρία μου έχω τζάμι και τρέμω. Η κορνίζα που έχεις στον τοίχο τι τέλεια που είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν ένα θεματάκι γενικότερα όλες οι γυάλινες επιφάνειες και με την καθαριότητα αλλά και να μην σπάσουν Χριστίνα μου...αλλά τι να κάνουμε;Η κορνίζα είναι μια τοιχογραφία απο το Μπελ Φαστ το 1986 φιλάκια πολλά και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το γυάλινο κουτί σου, Μαρία!!! Υπέροχη βιτρίνα για μιά όμορφη συλλογή αντικειμένων!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρί μου,όμορφες συλλογές αντικειμένων μπορούν να διακοσμήσουν το κουτί...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ένα μικρούτσικο έχω και το'χω γεμισμένο με φω-μπιζού.Το δικό σου είναι καταπληκτικό.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και αυτό μια λύση για τα κοσμήματα Αλέκα μου....όταν θα ψάχνεις κάποιο να το βρίσκεις αμέσως....φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο και κομψό!!! Μου αρέσει πολύ αυτός ο συνδυασμός γυαλιού με χρυσό!!! Σίγουρα αναδεικνύει ότι κι αν βάλεις μέσα!!! Καλή σου μέρα και μια πολύ καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έκανε εντύπωση αμέσως μόλις το είδα Ιωάννα μου,ειδικά ο συνδυασμός γυαλί και χαλκός είναι πολύ ωραίος....μια καλή εβδομάδα και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  13. ενω μου αρεσουν πολυ, δεν εχω ουτε ενα! δεν ξερω γιατι αλλα το γυαλι το φοβαμαι ακομα στη διακοσμηση...μαλλον τα τεκνα μου ειναι μικρα ακομα! αλλα την κραταω ως προταση!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως να είναι αυτός ο λόγος που δεν είναι μέσα στις προτιμήσεις σου Ζηνάκι μου και καλά κάνεις.όσο είναι μικρά τα παιδιά πρέπει να προσέχουμε γενικότερα φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. πολύ ωραίο το blog σου..μόλις έγινα μέλος..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου
    blog: alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook: alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα πολύ ωραίο το κουτί με το κρυσταλλάκι στο κούμπωμα!! Τα γυάλινα τα αγαπάω πολύ αλλά τέτοιο κουτί δεν έχω, όμως ναι πιστεύω πως αναδεικνύει το αντικείμενο. Ήδη σκέφτομαι μια μικρή αντίκα μέσα σε ένα γυάλινο κουτί βιτρίνα θα έδειχνε Τέλεια!! Η κορνίζα είναι πάρα πολύ ωραία Μαρία!!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου πάρα πολύ όμορφο το γυάλινο κουτί!!! Ότι και να τοποθετήσεις μέσα αναδεικνύεται υπέροχα!! Το κούμπωμά του μου άρεσε ιδιαίτερα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά πολύ όμορφο Μαρία!
    Δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο! Ευχαριστούμε για την πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου