Wild Animal Christmas!

Ακόμα μια ιδιαίτερη αλλά πολύ ζωντανή διακόσμηση με χρώματα βγαλμένα μέσα απο την άγρια φύση των  Animal prints στολίζουν μια μικρή γωνιά χώρο μου.Μια φλιτζάνα του καφέ με σχέδια λεοπαρδαλέ,ένα μικρό κουτάκι ξύλινο σε χρυσό χρώμα με κάστανα και καλούδια,καθώς και τα μικρά αλλά πολύ όμορφα χρυσάνθεμα απο την βεράντα συνθέτουν ένα wild σκηνικό αλλά με χριστουγεννιάτικη διάθεση.
Και το κυριότερο μια γούνα απο  κατσίκι απλώθηκε στη καρέκλα μαζί με το μαξιλαράκι που πρόσφατα έφτιαξα.Γιατί λίγες πινελιές αρκούν για να δώσετε αίγλη και πολυτέλεια σε κάθε χώρο του σπιτιού σας.σε γραφείο,καθιστικό μπάνιο,υπνοδωμάτιο,τραπεζαρία.Ταιριάζει σε κάθε στυλ διακόσμησης που έχετε, είτε είναι μοντέρνο ,κλασικό ή ποπ,minimal ή mix &match.Δημιουργείστε με την φαντασία σας και κάπου θα βρείτε μια γωνιά για να χωρέσει ένα μαξιλαράκι leopard print,που επανέρχεται στη μόδα και κρατάει γερά στη διάρκεια του χρόνου.Λίγες εικόνες θα σας πείσουν ότι τα leopard είναι διαχρονικά και με γούστο!










Σχόλια

  1. Αγαπώ τα animal prints ♥
    Πολύ ζεστή η γωνιά που ετοίμασες Μαρία!
    Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρεσουν οι χρωματικές εναλλαγές και οταν υπάρχει χώρος στο σπίτι να δημιουργώ εποχιακές γωνιές.Μια καλησπέρα κσι ενα ξεκουραστο σ/κο Δήμητρα μου...φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Νομίζω πως όταν τα animal prints, είναι καλόγουστα όπως τα δικά σου, είναι υπέροχα και ζεστά σε έναν χώρο. Το φλιτζανάκι σου είναι καταπληκτικό και το ντεκόρ που μας ετοίμασες φιλόξενο! Χριστούγεννα και στην ζούγκλα λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμμιά φορά να ξεφευγουμε απο την συμβατή διακοσμηση ενος χώρου. Καθέ αλλαγή μας προσθέτει και κάτι πιο ο ορφο και ξεχωριστό στο χώρο μας,Λίλια μου.Φιλάκια πολλά και ενα Κάλο και δημιουργικό σ/κο!

      Διαγραφή
  3. Τα πιο όμορφα μοτίβα μας τα έχει δώσει η φύση!!!
    Πολύ όμορφη και φιλόξενη γωνιά Μαρία!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεσά απο την ομορφιά της φύσης και γενικοτερα του κόσμου,παίρνουμε τα καλυτερα καλλιτεχνικά μοτίβα Αλεξάνδρα μου...καλησπέρα και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. orea ta maxilaria ala kai y gouna .........thelo kai ego mia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα κάτω Άουρα να τα φτιάχνουμε μαζί....άντε να πάμε και καμμιά βόλτα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία παρουσίαση που μας έκανες!!
    Αγαπώ την πολυθρόνα με το γουνάκι και το μαξιλάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αγαπουλιάρικο το γουνάκι,ειδικά τις μέρες που κάνει κρύο...χαχαχα....φιλάκια Λάουρα!

      Διαγραφή
  7. Πάντα μου άρεσαν τα animal print και έχω ριχτάρια και δύο πουφ μικρά. Μου δίνουν την αισθηση πως ζεσταίνουν το χώρο!! Βέβαια πρώτη φορά είδα δέρμα κατσικιού και έχω μείνει να το κοιτάω!! Απίστευτο!! Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια εσωτερική επένδυση δερμάτινου παλτού που το είχα όταν ήμουν στο Αμβούργο....με τα χρόνια έπαψα να το χρησιμοποιώ και έτσι το μετέτρεψα σε ριχτάρι Ελεάνα μου....είπαμε φαντασία και ορισμένες φορές τόλμη χρειάζεται η διακόσμηση....φιλάκια και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Μαράκι μου παρέδωσες μαθήματα σήμερα. Ποτέ δεν φανταζόμουν, αν και τα λατρεύω, ότι μπορείς να τα εντάξεις έτσι στην Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση... Υπέροχη η γωνιά σου. Φιλιά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια μπορείς να εντάξεις ότι θέλεις στην διακόσμηση αρκεί να είναι συμβατή με το υπόλοιπο ντεκόρ του σπιτιού Χριστινούλα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Για καλοκαιρινά Χριστούγεννα στην Αυστραλία! Μ αρέσουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου:http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο όμορφη γωνιά δημιούργησες Μαρία μου!! Βγάζει πολυτέλεια και ζεστασιά, ότι πρέπει για τους κρύους και γιορτινούς μήνες που έρχονται!! Φοβερές οι λεπτομέρειες όπως η κούπα και το κουτάκι!! Για το animal print και τις γούνες δεν το συζητώ, τα λατρεύουμε με τη Γεωργία! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ τελλαίνομαι για λεοπαρδαλέ. Έχω από μαξιλάρια μέχρι τραπεζομάντηλο για την τραπεζαρία.... για να μην αναφερθώ στα αξεσουάρ μόδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου