Με την απλότητα του λευκού!

Τα  Χριστούγεννα, χωρίς χιόνι δεν γίνεται και επειδή βρίσκομαι στο πιο νότιο μέρος της Ελλάδας καταλαβαίνετε ότι το χιόνι δεν το βλέπουμε ποτέ εκτός αν πάρουμε τα όρη τα βουνά πάνω στον Ψηλορείτη εκεί σίγουρα θα πάρουμε την χαρά του χιονιού.
Έτσι αποφάσισα φέτος να φέρω λίγο χιονάκι στο σπίτι μου έστω και ψεύτικο.Ένα μεγάλο κλαδί δέντρου περίπου τα 2 μέτρα με μπόλικο χιόνι στα κλαδιά του μπήκε στο χώρο του καθιστικού.Με λίγες απλές μπάλλες και χωρίς φωτάκια (το βρήκα υπερβολικό) ήθελα αυτή την απλότητα,και έτσι  το στόλισα κοντά στο παράθυρο.Σας δίνω μερικές εικόνες απο το χιονισμένο μου δέντρο!












Σχόλια

  1. Υπέροχο το κλαδί σου Μαρία μου, σαν βγαλμένο από άλλη εποχή. Υπέροχο και το καδράρισμα του μπροστά στο παράθυρο... καλή συνέχεια Μαράκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι διαφορετικό,ήθελα για φέτος στη διακόσμηση των Χριστουγέννων Χριστίνα μου....ένα απλό κλαδί έμένα μου γέμισε την καρδιά....καλημέρες πολλές!

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτό το χιόνι! Εμείς που δεν το έχουμε το θέλουμε ! Πάντως λύση εσύ βρήκες!Καταπληκτικό το κλαδί σου με φόντο στο πράσινο Μαρία μου και οι μπάλες σου υπέροχες! Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυσεύερετο το χιόνι εδω και όπως καταλαβαίνεις Λίλια γίνεται πιο επιθυμητό....τα φιλιά μου και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Είναι πανέμορφο και ταίριαξες και τα στολίδια πολύ ωραία!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Λάουρα,,,μια γλυκιά καλημέρα απο την Κρήτη!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφες και γαλήνιες εικόνες...
    Υπέροχα τα χιονισμένα κλαριά που στόλισες!!
    Μοιάζουν σα να συναγωνίζονται με τα πράσινα κλαδιά των δέντρων του κήπου στην ομορφιά!!!
    Καλή συνέχεια και καλό σου βράδυ.
    Φιλιά :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου, αυτή την αντίθεση,του λευκού χιονιού με τα καταπράσινινα δέντρα στον κήπο,σαν κάδρο την ήθελα εξ'αρχής,κάτι το διαφορετικό έτσι το φαντάστηκα και λίγο το πλησίασα στο αποτέλεσμα του φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη η γωνιά σου Μαρία μου! Μου άρεσε πολύ το χιονισμένο κλαδί σε συνδυασμό με λευκές μπάλες! Και βέβαια δε χρειάζεται φωτάκια, το χιόνι από μόνο του το κάνει λαμπερό και ιδιαίτερο! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιόνι είναι απλό στόλισμα στη φύση.απο μόνο του ,σε κερδίζει και δεν χορταίνεις να το βλέπεις....έτσι ήθελα να διατηρήσω αυτή την φυσική ομορφιά και απλότητα....Μαιρούλα μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τι πανέμορφη γωνιά είναι αυτή που έφτιαξες Μαρία μου!!!! Η μπάλα δεξιά στην πρώτη φωτογραφία είναι υπέροχη!! Με χιόνι τα έντυσες;; κόλλησε πολύ καλά!!! :)) Πολλά φιλιά καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το κλαδί έχει μήκος 2 μέτρα περίπου και το αγόρασα Ελεάνα μου.Το πήρα για να αποφύγω την όλη κατασκευή του, αφού δεν γνώριζα τον τρόπο και λόγω έλλειψης χρόνου.Το χιόνι του είναι πολύ καλά κολλημένο και δεν φεύγει καθόλου.Φιλάκια και απο εμένα και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο το κλαδί με το χιόνι Μαρία μου!!! Το στόλισες και πολύ όμορφα με υπέροχα στολίδια. Καταπληκτική η φωτογραφία με το χιονισμένο δέντρο μπροστά στο παράθυρο με φόντο το πράσινο.Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ!! Φιλάκια και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου σ'ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια προσπαθώ για το καλύτερο καμμιά φορά το πετυχαίνω....τα φιλιά μου και στην κορούλα σου!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο το χιονισμένο κλαδί σου Μαρία!! Μακάρι να κάναμε πραγματικά άσπρα Χριστούγεννα :)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εσας δεν είναι τόσο δύσκολο να βρεθείτε σε χιονισμένα τοπία.εμείς εδω οι επιλογές μας είναι μετρημένες Δήμητρα μου....δεν πειράζει όμως καλά Χριστούγεννα να περάσουμε έστω και χωρίς χιόνια....φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. αγαπω την απλοτητα του! υπεροχο Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απλότητα προσφέρει ένα είδος "πολυτέλειας¨"και ειδικά στην ψυχή μας...φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία. Χαίρομαι που εδώ μέσα μυρίζει Χριστούγεννα και γιορτινή λάμψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο λάμψη άλλο τίποτα Πέτρα μου.και εγω χαίρομαι που βρίσκεσαι εδω την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Μ' αρέσει!!! Οι μπάλες σου είναι αριστουργήματα! Κι εγώ συνηθίζω κάποια μέρη του σπιτιού να τα στολίζω με λευκά διακοσμητικά. Σου δίνει την αίσθηση του χειμώνα και του χιονιού κι ας έχει και ήλιο τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η καθαρότητα του λευκού χρώματος για μένα είναι δέλεαρ κάθε που κάνω κάτι στο χώρο μου το αγαπώ αυτό το χρώμα και είναι μέσα στις προτιμήσεις μου Σοφία μου....καλησπερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο Μαρία μου! Και του χρόνου να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου