Χρυσές πινελιές!

Δεν θα μπορούσα να αποφύγω το χρυσό χρώμα στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.
Και αυτό γιατί είναι το υπέρτατο χρώμα σ'ολη του την μεγαλοπρέπεια.Χρυσές μπάλλες μεγάλες μικρές, με μεταξωτές κορδέλλες κρέμονται στο παράθυρο του σπιτιού στερεωμένες σ'ενα μακρύ φυσικό ξύλο κάνοντας την μεγάλη διαφορά .Χρυσές πινελιές φωτίζουν με λαμπρότητα όλο τον χώρο.Σας δίνω ορισμένες ιδέες ,για να υιοθετήσετε όσοι αγαπάτε αυτή την τάση, να αναδείξετε τα πολυτελή χαρακτηριστικά,του σπιτιού σας με σοφιστικέ τρόπο.Το σπίτι σας μπορεί να είναι φωτεινό  με χρυσές πινελιές και την ίδια στιγμή μοντέρνο άνετο και χαλαρό.






Σχόλια

  1. Λίγο χρυσό πάει παντού και το τελευταίο moodboard σου Μαρία πάει κατευθείαν στο Pinterest!
    Τι υπέροχο παράθυρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου....το χρυσό είναι η λάμψη στη διακόσμηση,ειδικά τώρα στις γιορτές.Πάει παντού...φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Θέλω τον αρκούδο με το έλκηθρο!!!
    Τι γλυκόόόόόόόόός!!!!!!!!!!!!!!
    Ωραίο το χρυσό, αλλά ποτέ τόσο πολύ μόνο του στο χώρο. Πάνω σε πολύ πράσινο ή λευκό, ναι, έτσι μου αρέσει!!!:))

    Καλησπέρα Μαράκι, καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρυσό έχει αυτή την ιδιότητα της προσαρμογής σ'οποιοδήποτε χώρο αλλά και των άπειρων συνδυασμών που το γλυκαίνει περισσότερο, το ελαφρύνει κάπως....φιλάκια και καλή εβδομάδα Ελένη μου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μαγικό παράθυρο! Σαν απο κάστρο χρυσαφένιο παραμυθιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι παραμυθένια σ'αυτή την υπέροχη μοναδική γιορτή των Χριστουγέννων Ειρήνη μου!

      Διαγραφή
  4. Ο αρκούδος είναι όλα τα λεφτά!!!
    Πολύ όμορφες προτάσεις! Αγαπάμε τις χρυσές πινελιές και ταιριάζουν με όλα τα χρώματα!
    Καλή Κυριακή Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Αλεξάνδρα μου ταιριάζει μ'ολα τα χρώματα και φυσικά όχι το χρυσό να επικρατεί των άλλων χρωμάτων,εκτός και αν η διακόσμηση είναι σε μεγάλο και φωτεινό χώρο....φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ σικ οι ιδέες σου Μαρία μου! Αν και δεν είμαι τόσο του χρυσού ομολογώ ότι οι εικόνες με εντυπωσίασαν! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα λένε ότι μας αντιπροσωπεύουν Μαίρη μου.Το χρυσό είναι ένα επίσημο γιορτινό χρώμα που οι περισσότεροι το προτιμούμε τώρα τα Χριστούγεννα,για περισσότερη λάμψη λίγες πινελιές πεταχτές ομορφαίνουν τον χώρο την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Οι επιλογές σου κούκλα μου προσεγμένες όπως πάντα! Λαμπερά ναι, χρυσά ναι αλλά και καλόγουστα!Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο τελικά; να είναι όλα αρμονικά δεμένα μεταξύ τους,για να χαιρόμαστε όμορφα το περιβάλλον Λίλια μου....φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Και glitering και glamorous και elegant! Πολύ ωραίες προτάσεις και καταπληκτικές επιλογές σε αντικείμενα όπως πάντα! Τον αρκούδο στο έλκηθρο τον θέλω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε έχω 1-2 αρκούδους ακόμα ίσα που πρόλαβες Σοφία μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω το χρυσό μαζί με το λευκό!! Καταπληκτικές όλες οι επιλογές!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γι αυτο λατρευω τα Χριστουγεννα...μπορω να βγαλω τα αρκουδακια μου στο σαλονι και να μη με κοροιδευει κανεις!!!

    υπεροχες προτασεις Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γινόμαστε παιδιά Ζηνα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα.....παίξε.γέλασε αυτές είναι οι ωραίες στιγμές μας...φιλιά....

      Διαγραφή
  10. Μην τα συζητάς!!
    Ό,τι και να στολίσω κάτι χρυσο ποτέ δεν λείπειι!!
    Καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι πάντα κάτι στο χρυσό χρώμα θα γίνει το κέντρο προσοχής στην διακόσμηση εφ'όσον είναι στα επιτρεπτά μέτρα και σταθμά όλο το σύνολο Λάουρα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Δεν ήμουν του χρυσού.. κάποτε... Τα τελευταία χρόνια θέλω απαραιτήτως χρυσό τα Χριστούγεννα!! Δίνει ένα πολύ όμορφο, μαγικό και κομψό αποτέλεσμα!
    Καλημέρα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιές χρυσού σε οτιδήποτε χρώμα έχεις βάλει σαν βάση θα του δώσει περισσότερη αίγλη Ελεάνα μου....καλημερούδια και φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Χρυσό ,φωτεινό,λαμπερό χρώμα χρειάζεται πάντα στην ζωή μας για να σβήνει τη μουντάδα της καθημερινότητας.Εννοείται ότι έχω στολίσει μ'αυτό και προσπαθώ να μην πάρουν αέρα τα μυαλά μου με το τελευταίο σου moodboard.Τζάμπα η προσπάθεια,όμως...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστούγεννα χωρίς τη λάμψη του χρυσού δε γίνεται! Είναι η μόνη εποχή που το εντάσσω στη διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου