Παραδοσιακό στόλισμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου!

Πάντα μου άρεσε να βλέπω ένα τέτοιο σκηνικό μέσα στο σπίτι μου.Έστω και αν αυτό είναι ένας μεγάλος αρκούδος με το μικρό του,έστω και αν είναι παιχνίδι πάντα ζέσταινε τον χώρο.
Περισσότερο βέβαια τώρα που πλησιάζουν όλο και περισσότερο τα Χριστούγεννα κάποιοι θα έχουν την σκέψη να κάνουν ένα ανάλογο δώρο σε παιδιά.Στολίστε το δέντρο σας παραδοσιακά με τα κλασσικά χρώματα του κόκκινου και του πράσινου.
Ένα ,πράσινο έλατο φυσικό ή όχι με συμμετρικό σχήμα,ταιριάζει όμορφα σε χώρους που έχουν κλασσική διακόσμηση.Τα κόκκινα με τα πράσινα στολίδια,δίνουν την αίσθηση του παραδοσιακού,με καμπανάκια κουκουνάρια,μπάλλες στρογγυλές σε διάφορα μεγέθη.Μια μεγάλη σειρά απο μικρές τσόχινες αγιοβασιλιάτικες μπότες θα στολίσει μια μεριά του δωματίου σας.Πολλά αλλά μικρά φωτάκια θα δώσουν μια αιθέρια λάμψη την νύχτα όταν θα τα ανάβετε.
Η τέχνη αλλά και τα υλικά θα δώσουν ένα όμορφο αποτέλεσμα αν διαθέσετε τον κατάλληλο χρόνο για να στολίσετε το σπίτι σας.Για να δείχνει ο χώρος ωραίος και όχι βαρετός και συνηθισμένος,κάνετε σωστές επιλογές χρωμάτων και μετά αφήστε να σας οδηγήσει η φαντασία σας, στο πως θα στολίσετε.
Για να επιτύχετε φρέσκο και φωτεινό look,επιλέξτε συνδυασμούς χρωμάτων όπως το λευκό πράσινο και το κυρίαρχο κόκκινο χρώμα.Έτσι θα δημιουργήσετε μια μοντέρνα αλλά παραδοσιακή διακόσμηση.





Σχόλια

  1. Τα στολιδάκια είναι πανέμορφα αλλα΄ο χιονανθρωπάκος μου έκλεψε την καρδιά!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα δίνουν μια γιορτινή ατμόσφαιρα,στο χώρο του σπιτιού.Τα στολίδια είναι απαραίτητα έστω και λίγα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Όλο αυτό το στυλ μου αρέσει!!! Το λατρεύω!! Η μπάλα Άγιος Βασίλης είναι καταπληκτική όπως και η κούπα!! Όχι πως δεν θέλω και τα υπόλοιπα... Καλό βράδυ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ λατρεύω τις κούπες μ'όλες αυτές τις χαριτωμένες φιγούρες Ελεάνα μου ...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου πανέμορφα τα στολίδια που δείχνεις!!! Το δικό μας δέντρο είναι το κλασικό πράσινο και τα περισσότερα στολίδια του είναι κόκκινα, χρυσά και λευκά. Μου αρέσει πολύ το κόκκινο λευκό και πράσινο στην Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, όπως λες. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι κάθε στόλισμα χριστουγεννιάτικου δέντρου είναι διαφορετικό,ανάλογα με τα χρώματα στις μπάλλες και φυσικά το προσωπικό γούστο,παίζει το ρόλο του.Εγώ τελικά τα συμπαθώ όλα θάλεια μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Αυτό ακριβώς το στυλ διακόσμησης μου αρέσει τα Χριστούγεννα! Μου βγάζει μια φινέτσα αλλά και μια παιδικότητα! Περιττό να σου πω ότι αυτά τα χρώματα έχω επιλέξει κι εγώ για τη Χριστουγεννιάτική μου διακόσμηση! Υπέροχες εικόνες Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είανι το κλασικό παραδοσιακό στυλ που δένει μ'όλα τα σπίτια όταν το στολίσεις Μαίρη μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. την καρω πολυθρονα και την κουπα του Ρουντολφ παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την θέλεις τόσο πολύ την καρό πολυθρόνα και την κούπα δικά σου Ζήνα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πράσινο, κόκκινο, χρυσό ειναι ανέκαθεν τα χρώματά μου για τον Χριστουγεννιάτικο διάκοσμο. Ποτέ ασημί και μπλέ!
    Μου λείπουν όμως οι λευκοί καναπέδες που είχα παλιά και τους στόλιζα με όμορφα ριχτάρια!
    Καλό ξημέρωμα, Μαρία μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα εμείς οι γυναίκες στο θέμα της διακόσμησης και ειδικά τώρα στις γιορτές βρίσκουμε τρόπους και ανανεώνουμε το χώρο μας .τελικά Μαρί μου όσες το έχουν τα καταφέρνουν σ'ολα.Νομίζω ότι είσαι πρώτη στη σειρά....φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αυτά που είναι πιο παιδικά σαν από παραμυθάκι με ξετρελαίνουν! Ειδικά τα ξύλινα και τα πλεκτά κουκλάκια! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε Μαρία!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα ξύλινα αλλά και τα πλεχτά μου κλέβουν την καρδια θα μου άρεσε ένα μικρό δεντράκι σε παιδικό δωμάτιο στολισμένο με τέτοια απλά και χαρούμενα υλικά Χριστίνα μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν τα μαξιλάρια που επέλεξες Μαρία και τα καρώ μοτίβα τόσο σε έπιπλα όσο και σε υφάσματα!! Συνθέτουν μία πολύ αρμονική εικόνα!!!
    Όμορφες προτάσεις ακόμη μία φορά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καρό σαν ύφασμα με τέτοια χρώματα,με παραπέμπει σε χριστουγεννιάτικο ορεινό μέρος.....τα συμπαθώ όλα τα χρώματα αλλά την ζωντάνια αυτών των χρωμάτων μέσα στη διακόσμηση του σοιτιού φέρνει ένα πολύ εορταστικό και χαρούμενο ύφος Αλεξάνδρα μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία! Πολύ όμορφες ιδέες! Σε λίγες μέρες στολίζουμε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλό στόλισμα με τις ωραίες σας δημιουργίες Ειρήνη μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφες επιλογές κορίτσι μου..από την κούπα για το κακάο ως τα μικρά στολίδια...Οι καρό λεπτομέρειες είναι τέλειες!! Πλησιάζουν οι μέρες των γιορτών Μαράκι!! Όμορφο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλο και πλησιάζουν και τα πλάνα είναι πολλά και ελπίζω να προλάβουμε Λίλια....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Το κόκκινο σίγουρα δίνει άλλη ζεστασία στον χώρο! Λάτρεψα την πιατέλα με τα δέντρα-κεριά και τα σπιτάκια, απλά υπέροχη!!!! Το ίδιο και το στολίδι σκιουράκι :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου