Καλά Χριστούγεννα!


Σχόλια

  1. Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου!!! Να ζεσταθούν οι καρδιές μας και να χαρίσουμε λίγη χαρά στους συνανθρώπους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ευχή που για να γίνει δεν θέλει πολύ προσπάθεια,Χριστίνα μου μόνο ΑΓΑΠΗ ,φιλάκια και να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  2. καλά Χριστούγεννα!!!γεμάτα χαρά,γλύκα και γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και γλυκά Χριστούγεννα με τους ανθρώπους που αγαπάς!

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα...με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι μου τα καλύτερα Χριστούγεννα σου εύχομαι και να περάσετε όμορφα όλες τις γιορτές!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου ότι και να σου ευχηθώ είναι λίγο .Μέσα απο την καρδιά μου να περάσετε όμορφα ζεστά και με αγάπη τα Χριστούγεννα τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου όμορφα Χριστούγεννα με αγάπη και ευτυχία...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου γλυκιά. Υγεία και Αγάπη σε σένα και σε όσους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια ,σου εύχομαι πραγματικά όμορφα Χριστούγεννα και σ'ευχαριστούμε για τις συνταγές σου που εγω οπωσδήποτε θα κάνω για την βραδιά των Χριστουγέννων...φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη χρειαζόμαστε την αγάπη όλοι μας για να έχουμε να δίνουμε και σ'αυτους που δεν έχουν εισπράξει αυτό το ωραίο και δυνατό συναίσθημα.Το μεγαλύτερο δώρο στην ζωή μας είναι η αγάπη και αυτό εύχομαι και σ'εσένα.Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  8. Οι ευχές σου να βαδίζουν στο πλάι μας, Μαρία μου,και να μας φωτίζουν το δρόμο της ψυχής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν δεν βαδίζουνε πλάι μας τότε ας κοιτάξουμε ψηλά με τα ταπεινότητα και να ζητήσουμε απο το θεό να μας δώσει την γαλήνη και αγάπη που χρειάζεται η ψυχή μας.Καλά Χριστούγεννα Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  9. Καλά, γλυκά, χαρούμενα και γεμάτα αγάπη να είναι τα φετινά Χριστούγεννα Μαράκι μου!!!!!
    Για όλο τον κόσμο να φωτίσει το αστέρι της Βηθλεέμ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι η ευχή σου αληθινή και η φώτιση να ξεκινήση απο φέτος τα Χριστούγεννα το χρειάζεται ο κόσμος.Φιλάκια και Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου, πάντα με υγεία, χαρά και ζεστές αγκαλιές αγαπημένων προσώπων! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θαλπωρή των Χριστουγέννων να ζεστάνει τις καρδιές μας και να μας δώσει περισσότερη αγάπη γιατί είναι το μόνο συστατικό που χρειαζόμαστε.Καλά Χριστούγεννα Δήμητρα!

      Διαγραφή
  11. Καλα΄Χριστούγεννα να έχεις με υγεία και αγάπη!!
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει όσα σου στέρησε ο παλιός!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη και ζεστή η ευχή σου Λάουρα και σ'ευχαριστώ.Σου εύχομαι να περάσεις καλά και τα Χριστούγεννα να είναι φωτεινά και με πολύ δόση αγάπης!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλίτσα μου,καλή χρονιά με υγεία και πολύ τύχη...φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου