Το ελαφάκι σε πρωταγωνιστικό ρόλο!

Όσοι πραγματικά ζείτε έντονα αυτή την χρονική περίοδο της προετοιμασίας των  Χριστουγέννων για την διακόσμηση του σπιτιού σας σίγουρα θα θέλετε καινούργιες φρέσκες ιδέες.
Φέτος η γνώμη μου είναι μα προσθέσουμε στο διάκοσμό  μας ,ένα αγαπημένο και ξεχωριστό στολίδι που θα αλλάξει εντελώς το  χριστουγεννιάτικο ύφος.Και να το ελαφάκι είτε μεγάλο είτε μικρό ,σε διαφορετικούς χρωματισμούς θα πρωταγωνιστήσει στο ντεκόρ.Χρυσό,ασημένιο μαύρο και λευκό θα κάνει την εμφάνιση του,στολίζοντας τα σημεία που θα το τοποθετήσετε.Αλλάξτε και εσείς την διάθεση σας,βάλτε το πιο λαμπερό χαμόγελο σας,και κάντε τις προετοιμασίες ότι και αν είναι με καλή διάθεση ,γιατί πολλές φορές η προετοιμασία είναι η καλύτερη και πιο διασκεδαστική απο την ιδια την γιορτή.Δείτε τις εικόνες και πείτε μου πιο είναι για εσας το αγαπημένο σας στολίδι;







Σχόλια

  1. Μπορώ να πω: ΟΛΑ;;;; :D
    Λατρεύω τα ελαφοταρανδάκια ♥ Όχι μόνο για τα Χριστούγεννα αλλά τον χειμώνα γενικότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και για μένα τα ιδανικά διακοσμητικά για τιην εποχή του χειμώνα.Τα προτιμώ περισσότερο τώρα τα Χριστούγεννα....καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια!!!
    Κι εγώ λάτρης τους δηλώνω!!! :)
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ όλα τα θέλω!!! Και τα ελάφια και οι τάρανδοι είναι τα αγαπημένα μου αυτή την περίοδο. Πολύ δυσεύρετα όμως κι αυτά που βρίσκω και μου αρέσουν πανάκριβα! Καλό μήνα Μαρία μου και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά τα τρυφερούλια ελαφάκια παραπέμπουν στο χριστουγεννιάτικο ντεκόρ γι'αυτό και οι τιμές τους είναι τσιμπιμένες Χριστίνα μου.Εμείς όμως δεν το προσπερνάμε,κάτι ανάλογο θα βρούμε και θα είναι το ίδιο ωραίο...φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια τα ταρανδάκια η αγαπημένη μου διακόσμιση γι 'αυτήν την εποχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω ότι αρέσει σ'όλες μας Ελένη μου....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Είναι πανέμορφα όλα!!! Λατρεύω τα μαξιλαράκια κ τα καδράκια με τη φιγούρα τους! Νομίζω πως είναι υπέροχα διακοσμητικά για όλο το χειμώνα...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καδράκια είναι αυτά που όπου και αν τα βάλεις είναι πάντα επίκαιρα....Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πoιο να πρωτοδιαλέξεις... που αμέσως πέφτει το μάτι σου σε κάποιο άλλο... Όλα ειναι φανταστικά. Τέλεια ελαφάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πως καταφέρνεις βρε Μαρία μου κάθε φορά να μαζεύεις τόσο πολύ και τόσο καλό υλικό δεν μπορώ να καταλάβω.
    Πραγματικά έχεις διαλέξει αντικείμενα για κάθε γούστο και παραξενιά...άσχετα αν τελικά μας αρέσουν όλα!!
    Καλό Μήνα και από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαθέτω λίγο περισσότερο χρόνο με τίμημα μια τενοντίτιδα και τα μάτια μου να βλέπουν πουλάκια μετά χαχαχαχα...άστα Λίλια,εγω ξέρω....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει πολύ το ελαφάκι στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Είναι all time classic!!! Κλείνω περισσότερο στο 3ο κολλάζ καθότι φανατική του κόκκινου τα Χριστούγεννα! Υπέροχες οι ιδέες σου για άλλη μια φορά Μαρία! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το αγαπημένο ελαφάκι που στολίζει κάθε γωνιά του σπιτιού σ'ολα τα χρώματα,δένει με οτιδήποτε χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και αν κάνεις ,Μαίρη μου....καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Τέλειες όλες οι ιδέες Μαρία μου!!! Είναι όλα πανέμορφα!!! Καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να είναι δημιουργικές και καλές οι γιορτές για όλους μας...φιλάκια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Δεν ξέρω για το ελαφάκι... πάντως εγώ είδα αρκετά πράγματα που μου άρεσαν!! Οι τρεις πρώτες φωτογραφίες είναι καταπληκτικές, αν και το μάτι μου κόλλησε στην 3η φωτογραφία!!!! Τελικά ότι έχει κόκκινο με τραβάει! Θα συμφωνήσω με την Χριστίνα, κάποια πράγματα είναι δυσεύρετα.. σκέψου εδώ που είμαι δηλαδή, πολύ χειρότερα! Καλό Μήνα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει το καταλαβαίνω ότι δεν βρίσκουμε ότι βλέπουμε αλλά με το να έχουμε κάποιες ιδέες μπροστά μας ίσως καταφέρουμε να κάνουμε κάτι ανάλογο αν έχουμε βέβαια και το καλλιτεχνικό style ....ναι Ελεάνα μου χρειάζεται και αυτό την καλημέρα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. εχω ελαφακια σε καθε εκδοση...παιδικη, κουκλακι, χρυσο, ξυλινο, κεραμικο...και θελω και αλλα! τελειες οι επιλογες σου Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα έχεις τα ελαφάκια σ'όλες τις εκδοχές του το καταλαβαίνω αφού έχεις τις κορούλες σου Ζήνα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Φανταστικά τα ελαφάκια, αλλά και όλες οι επιλογές σου, Μαρία!!! Νομίζω είναι από τα must στην Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!!! Καλή σου μέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο θέμα για διακόσμηση!!!
    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι όλα πανέμορφα! Δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω! Δεν έχω κανένα ελαφάκι στη διακόσμηση μου ακόμα οπότε με γέμισες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου