Γιατί η διακόσμηση ενός σπιτιού τα Χριστούγεννα είναι τέχνη!

Σιγά- σιγά αρχίζουμε να μπαίνουμε στο εορταστικό κλίμα των Χριστουγέννων με πολλές νέες διακοσμητικές ιδέες.
Λαμπερά χρώματα,φωτάκια,κεριά και στολίδια θα πάρουν την θέση τους,έτοιμα για να ζεστάνουν το σπιτικό σας.Το λευκό ως κυρίαρχο χρώμα σε συνδυασμό με το απαλό γκρί και το λαμπερό ασημί  θα δώσουν μια κομψή και παιχνιδιάρικη ατμόσφαιρα,για μια ισορροπημένη και ξεκούραστη  διακόσμηση.Ένας δίσκος επιπλατινωμένος,με φυσικά κλαδιά έλατου, κουκουνάρια και κεριά θα ξεχωρίσει,αν τον τοποθετήσετε στο τραπέζι ,ή σε κάποια γωνία του καθιστικού σας.  
Και εδω το  γκρί, μαύρο με το λευκό,δένει,με το επάργυρο φωτιστικό,δίνοντας ένα γοητευτικό στυλ.....
Φέτος τα Χριστούγεννα δώστε πινελιές,στο λευκό χρώμα,και κάνετε την αντίθεση με το σκούρο χρώμα των επίπλων


...ένα άνετο και ωραίο περιβάλλον με την θαλπωρή της ζέστης απο το τζάκι,θα ομορφύνει περισσότερο τον  χώρο σας αν το διακοσμήσετε με το ασημί και λευκό ... μαξιλαράκια  και αντικείμενα δίνουν την λάμψη και γοητεία στο χώρο.... 
Ιδιαίτερα μικρά τσόχινα διακοσμητικά και στολίδια,θα πρωτοτυπίσουν στον χώρο σας....


Ασημόσκονη και λάμψη ,είναι ίσως μια εξαιρετική και κομψή ιδέα για την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση... 


Αρμονικά ουδέτερα χρώματα,με την εγγύηση της διαχρονικότητας στην επιλογή των χρωμάτων αλλά και της κομψότητας,αυτά είναι τα χρώματα που χρειάζεστε.....
«Πήγαινε να σώσεις κανένα πιο νέο, πιο ελπιδοφόρο πλάσμα, και άσε με να κρατήσω τα Χριστούγεννα όπως θέλω», είπε ο Εμπενήζερ Σκρουτζ στο Πνεύμα των Χριστουγέννων. Και το Πνεύμα των Χριστουγέννων έγινε καπνός, γιατί στο σπίτι του Σκρουτζ το μόνο θέμα συζήτησης ήταν τα χρήματα και η γκρίνια, και το σκηνικό ήταν σκοτεινό και κατηφές. 

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου για την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι προτάσεις μου αναφέρονται στα άτομα που αγαπούν τους ουδέτερους και απαλους τόνους της χρωματικής παλέτας,Στελλίτσα μου και σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Τα Χριστούγεννα και λόγω της γιορτής μου είναι η αγαπημένη μου μακράν γιορτή! Ότι μα ότι σχετίζεται μ αυτή την γιορτή το λατρεύω...υπέροχες λαμπερές οι προτάσεις σου Μαρία μου όπως αρμόζουν στην πιο λαμπρή γιορτή του χρόνου...φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι τα Χριστούγεννα έχουν μια διάχυτη λάμψη ακόμα και όταν το ντεκόρ είναι απλό και λιγότερο φανταχτερό στα χρώματα Χριστίνα μου,καλή συνέχεια και φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Θέλω όλες τις πολυθρόνες (όλες όμως! ) και τα στολίδια του δέντρου στο λευκό.Το μαξιλαράκι με τη χιονονιφάδα και οι γλάστρες-ταύροι είναι καταπληκτικά!.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκάκι μου πως να στο πώ;....πάντα θα είσαι σε προτεραιότητα για ότι θέλεις....φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Ωραίες, λαμπερές προτάσεις, όπως αρμόζει εξάλλου σε αυτή τη λαμπερή γιορτή!!!
    Τα δύο κασπώ στο τέλος είναι ότι καλύτερο έχω δει τελευταία σε γλάστρες!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κασπώ με εντυπωσίασαν μόλις τα είδα,ακριβώς γιατί δεν είναι κατι το συνηθισμένο,απλά και πολύ ιδιαίτερα,τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Ποσο χαιρομαι που βλεπω τις πρωτες χριστουγεννιατικες δημοσιευσεις!!! Παιρνω το δισκο της 1ης φωτο και οοολη τη δευτερη οπως ειναι!! Τελικα το ασημενιο ανταγωνιζεται επαξια το καθιερωμενο χριστουγεννιατικο χρυσο! Πολυ ομορφες οι προτασεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαιρούλα μου γιατί όπως έγραψα και στον τίτλο της ανάρτησης η διακόσμηση τελικά είναι τέχνη και περισσότερο φαίνεται σε εορταστικές περιόδους!

      Διαγραφή
  6. Ο πρώτος δίσκος, τα πορσελάνινα κουκουνάρια και τα τελευταία κασπώ, απλά υπέροχα!!!!
    Πάντως στο τέλος ακόμα και ο Σκρουτζα αγάπησε την ζωή και δεν είναι τυχαίο πως η ιστορία διαδραματίζεται την περίοδο των Χριστουγέννων ;)
    Την καλημέρα μου Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα λευκά κουκουνάρια,είναι στολίδια απο μόνα τους και χωρίς να τα κρεμάσεις κάπου....κλέβουν την παράσταση μαζί με τα κασπώ.Δήμητρα...όσο για την ιστορία του Σκρουτζ,πολλοί δεν την έχουν καταλάβει ακόμα....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Μαράκι μου πολύ λαμπερές ιδέες για τη καλύτερη γιορτή του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπερές και γιορτινές ιδέες που θα αγκαλιάσουν με θαλπωρή τους καλεσμένους,για όμορφες συγκεντρώσεις στο απίτι...αγαπητή Λίλια!

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικές οι προτάσεις σου Μαρία μου!!! Πραγματικά μου άρεσαν όλες !!! Και σημειώνω τα καλικατζαράκια - νανάκια - βοηθοί του Αη-Βασίλη {δεν ξέρω τι απ'όλα είναι...?!!} από κουκουνάρι και τσόχα για μελλοντικό DIY project!!! Καλή σου βδομάδα και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακριβώς είναι απο κουκουνάρι και το ύφασμα απο τσόχα,Ιωάννα μου.Είναι μια πολύ πρωτότυπη κατασκευή αν θα αποφασίσης να τα φτιάξεις....σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα πράγματα που έβαλες!!! :)) Τα Χριστούγεννα για μένα είναι η πιο όμορφη γιορτή!!! Τα έχει όλα αγάπη, φαντασία, παιδικότητα!! Τον τελευταίο καιρό ο άσπρος στολισμός μου αρέσει πάρα πολύ, είναι πολύ κομψός και αριστοκρατικός!! Καλή εβδομάδα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη γιορτή με χρώματα μυρωδιές,στολισμούς και δώρα, τα Χριστούγεννα πολλοί απο εμας ξαναβρίσκουμε την παιδικότητα μας ,με δίάφορους τρόπους ,Ελεάνα μου...προσωπικά μου αρέσει να συμμετέχω ειδικά στο κομμάτι δημιουργίας για αυτές τις άγιες μέρες....καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Τέλειες! Τι υπέροχες Minimal διακοσμήσεις! Διατηρούν τον glam χαρακτήρα της γιορτής χωρίς την συνηθισμένη τάση υπερβολής και είναι τόσο καλόγουστες και ιδιαίτερες οι προτάσεις σου Μαράκι, πραγματικά! Οι κεραμικές μπάλες και τα κουκουνάρια με ξετρέλαναν. Αλλά αν θα πρέπε να αναφέρω ένα ένα όσα μου άρεσαν,σ αυτό το post θα πρεπε να γράφω πολύ ώρα! Έυγε και για το απόσπασμα του Dickens ! Αγαπημένο βιβλίο! Ήρθαν τα χριστούγεννα γιούπι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούπι.....είναι ένας τρόπος να εκφράσουμε την προσμονή μας και να δείξουμε ότι τα Χριστούγεννα είναι μοναδικά....Στο θέμα της διακόσμησης η υπερβολή δεν χωράει πουθενά ,ότι απλό και λιτό έχει θέση και μάλιστα διαχρονική....για μένα είναι κανόνας αυτό Σοφία μου,,,σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου και σου εύχομαι καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Όλα στη ζωή μας είναι τέχνη!!
    Όσο για τις εκές προτάσεις, πολύ ιδιαίτερες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σ'αυτό που λές ότι όλα στη ζωή μας είναι τέχνη και εγώ θα συμπληρώσω ότι η τέχνη θέλει και τον τρόπο της,για να αναδειχθεί....σ'ευχαριστώ και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου δεν ήξερα τι να πρωτο-ξεχωρίσω από τις φωτογραφίες σου! Τα λευκά κουκουνάρια είναι απλά τέλεια! Όντως η διακόσμηση είναι τέχνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με εντυπωσίασαν αμέσως μόλις τα είδα αυτά τα λευκά κουκουνάρια, Κατερίνα μου,πολύ ιδιαίτερα και ένα εξαίσιο στολίδι για το Χριστουγεννιάτικο δένδρο και όχι μόνο....την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή η παλέτα του λευκό/γκρι/ασημί είναι αγαπημένη. Αποπνέει ηρεμία και είναι τόσο φωτεινή και ταυτόχρονα μαγική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου