Το "φτερόπουλο"και οι καρό μαξιλαροθήκες!

Με αφορμή τα καινούργια πομολάκια της συρταριέρας αοφάσισα να σας δείξω και τις νέες μαξιλαροθήκες που τώρα και καιρό τις έχω ετοιμάσει αλλά δεν έβρισκα τον κατάλληλο χρόνο για να τις ποστάρω .Είναι όπως βλέπετε στα χρώματα του μπλέ-ανοιχτού και λευκού μαζί ,σε καρό μεγάλα που αγαπώ και προτιμώ στα λευκά είδη.
Η ποιότητα του είναι απο 100% βαμβάκι..Δεν χρειάστηκε να αγοράσω πολύ ύφασμα ,γιατί 1/50 μέτρο ήταν ιδανικό για να φτιάξω 4 μαξιλαροθήκες και η τιμή του θα έλεγα πολύ δελεαστική αφού έκανε το μέτρο μόλις  3 ευρώ.... έτσι οικονομικά και εύκολα έδωσα ένα φρεσκαρισματάκι στο υπνοδωμάτιο μου αφού φιλοξενεί και άλλα αντικείμενα ,όπως το υπέροχο "φτερόπουλο",δώρο της Δήμητρας απο  το  http://decorasylum.blogspot.gr/2014/11/firewood-baskets.html,που μου αρέσει τόσο πολύ και ήθελα να έχω την χαρά να το βλέπω....οι εικόνες που ακολουθούν είναι το "φτερόπουλο"δίπλα με τα κρυστάλλινα κηροπήγια....

.....τα καινούργια πομολάκια,απο πορσελάνη ζωγραφισμένα στο χέρι ,αντικατέστησαν τα παλιά http://harmonyinspace.blogspot.gr/2014/09/blog-post_73.html που ήταν σκουρότερα,και δεν του πήγαιναν....
Να ξέρετε ότι οι αλλαγές και προσθήκες,στα υφασμάτινα στοιχεία ενός χώρου,γενικά είναι απο τους πιο γρήγορους και οικονομικούς,τρόπους για να φρεσκάρετε και να ανανεώσετε τον χώρο σας....βέβαια θα ήταν καλό για όσες ξέρουν να χειρίζονται ραπτομηχανή....






























Σχόλια

  1. Με γεια Μαρία! Ο χώρος του υπνοδωματίου σου είναι άκρως χαλαρωτικός και φιλόξενος! Τιμή μου και χαρά μου που συμπεριέλαβες και το φτεροπούπουλό μου στη διακόσμηση του. Τα πόμολα είναι μούρλια και βλέπω μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για κρεβάτι με πολλά αναπαυτικά μαξιλάρια.
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα είναι σίγουρο Δήμητρα ότι κάνουμε προσπάθειες για περισσότερη άνεση και χαλάρωση σ'ένα χώρο που είναι πολύ προσωπικός για τον καθένα μας,εγω την βρίσκω με τα μαξιλάρια και γι'αυτό τα θέλω να είναι αρκετά στο κρεβάτι μου,όσο για το "φτερόπουλο' μου αρέσει τόσο πολύ που ήθελα να το βλέπω απο κοντά.....φιλάκια και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Τα μαξιλάρια είναι απλά θεϊκά!!! Ως υφάσματα και ως κατασκευή!!! Με γεια κι από εμένα!!!
    Κι εγώ την ίδια αγάπη μοιράζομαι, μόνο που μου έχει επιβληθεί μερική "μαξιλαροαπαγόρευση" με ανώτερο όριο τα 4 (βέβαια που και που βάζω κι άλλα δύο που φροντίζω να έχουν εξαφανιστεί λίγο πριν τον ύπνο...χαχαχα μόνο για τα μάτια μου λοιπόν!)
    Πολύ όμορφα και τα πόμολα, ταιριάξαν με την υπόλοιπη διακόσμηση!!!
    Καλό βράδυ κι από εμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ουσία χρησιμοποιώ δύο για τον ύπνο μαξιλάρια, τα ΄'αλλα δύο είναι της φιγούρας που λέμε Αλεξάνδρα μου,κάτι ανάλογο μ'εσένα κάνω δηλ....χαχαχα....πάντως την άνεση την βάζω σε προτεραιότητα πολλές φορές στο χώρο του υπνοδωματίου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Ταπετσαρία στον τοίχο???? Αγαπώ! Και υπέροχο σχεδιο, σα να είσαι στο Παρίσι του μεσοπολέμου! Απλά τέλειο! Μέτριες κ τις μαξιλαροθήκες που βγήκαν καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάλογα με τον χρόνο και διάθεση φυσικά, κάνω κάποιες δημιουργίες με υφάσματα Ζήνα μου,μ'αρέσει πολύ να ανανεώνω τον χώρο μου τακτικά...φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα πομολάκια, Μαρία μου, όπως και οι δροσερές καρώ μαξιλαροθήκες στο όμορφο κρεββάτι σου! Αλλά και το φτερόπουλο της Δήμητρας είναι πολύ όμορφο!!
    Φιλιά και καλό χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πομολάκια ήθελα να τ'αλλάξω ,γιατί πιστεύω ότι του ταιριάζουν περισσότερο λόγω της αλλαγής χρώματος που έκανα πρόσφατα στην συρταριέρα Μαρί μου,όσο για τις μαξιλαροθήκες,λατρεύω ότι είναι σε καρό και περισσότερο τα ανοικτά χρώματα....και το "φτερόπουλο"βρήκε την κατάλληλη θέση του για να το απολαμβάνω....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Με γειά με γειά! Ωραίο πράγμα τα μεγάλα αφράτα μαξιλάρια και πραγματικά είναι ο πιο έυκολος τρόπος να δώσεις χρώμα σε ένα χώρο. Απο υπνοδωμάτιο μέχρι σαλόνι. Τα πομολάκια αριστουργήματα όπως φυσικά και το φτεροπούπουλο, δεν το διαπραγματεύομαι αυτό. Ετσι όπως το βλεπω το κρεβάτι στη φωτογραφία Μαράκι μου ρχεται να πάρω φόρα και να πέσω με τα μούτρα μέσ τα μαξιλάρια όπως έκανα μικρή! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά να ξαναγίνουμε παιδιά ,έστω για λίγες στιγμές παίζοντας ακόμα και μαξιλαροπόλεμο αφού τα διαθέτουμε Σοφία μου....Γενικά μου αρέσει πολύ να ανανεώνω διάφορα σημεία στον χώρο μου έτσι για αλλαγή και μια ανανέωση....τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου καλημέρα! Μα τι όμορφο ρομαντικό και ζεστό σκηνικό έχεις δημιουργήσει στην κρεβατοκάμαρά σου! Πολύ ανάλαφρα τα μαξιλάρια σου, όσο πιο πολλά τόσο το καλύτερο! Το φτερό της Δήμητρας, υπέροχο και η ταπετσαρία στον τοίχο.. άκρως ιδιαίτερη! Εύχομαι να περνάς υπέροχες στιγμές χαλάρωσης σε αυτόν τον όμορφο χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βέρα μου,πιστεύω οτι ο χώρος οπου χαλαρωνουμε πρέπει να ειναι ιδιαίτερα προσεγμένος αφού ο ύπνος είναι απαραίτητος και μας αναζωογονεί,έτσι όσο πιο άνετο το περιβάλλον τόσο καλύτερα αισθάνεσαι....τι πιο ωραίο απο το χουχουλισμα....χαχαχα...φιλακια πολλά και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι λεπτόμεριες είναι που κάνουν τη διαφορά!!
    Πολύ όμορφο έγινε το δωμάτιο!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα το "κερασάκι στην τούρτα" κάνει την διαφορά Λάουρα,έτσι ομορφαίνει ο χώρος του σπιτιού απο τις λεπτομέρειες....φιλάκια και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίο κρεβάτι Μαρία!!! Νομίζω πως ένιωσα αυτό που λέει και η Σοφία, να πάρω φόρα και να πέσω!! :)) Καταπληκτικό το καρουδάκι στα μαξιλάρια μια ακόμα ρομαντική νότα μαζί με την συρταριέρα και βέβαια τα όμορφα πομολάκια! Εγώ βέβαια θαυμάζω και το φωτιστικό στο κομοδίνο!! Καλημέρα Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ένα καλό και άνετο στρώμα προυποθέτει ένα καλό και ξεκούραστο ύπνο,Ελεάνα μου,έτσι το βλέπω εγω...τώρα για ντεκόρ πατάμε και τα μαξιλάρια να το κάνουν με πιο ρομαντική διάθεση....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφος ο χώρος, Μαρία ... και τα μαξιλάρια τόσο όμορφα συνδυασμένα... σε υφάσματα και σχήματα!!! Μου άρεσε πολύ η επιλογή του καρό... και φυσικά η φανταστική ταπετσαρία και το υπέροχο φτερό της Δήμητρας!!! Καλό σου βράδυ και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρέσουν όλα τα υφάσματα που είναι καρουδένια και ειδικά σε απαλούς χρωματικούς τόνους,έτσι συχνά όταν βρίσκω καλές τιμές ,παίρνω υφάσματα και ανανεώνω τα είδη της κρεβατοκάμαρας....σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου και να έχεις μια θαυμάσια ημέρα Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη κρεβατοκάμαρα Μαρία μου με την ταπετσαρία και τα ανοιχτόχρωμα έπιπλα! Τα μαξιλάρια είναι υπέροχα και έδωσαν μια ακόμη πιο ρομαντική νότα! Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα πομολάκια και το φτερόπουλο της Δήμητρας! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου πήρε καιρό Θάλεια μου για να καταφέρω να αλλάξω το χρώμα όλων των επίπλων ,αλλά τελικά έκανα αυτό που ήθελα απο την αρχή,έχω κάποιες παρεμβάσεις ακόμα αλλά σιγά-σιγά,γιατί μπαίνουμε και σε εορταστική περίοδο και θα δώσω προτεραιότητα σε άλλα πράγματα...τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφη, ρομαντική ατμόσφαιρα και ένα κρεβάτι που σε προκαλεί να χωθείς στην αγκαλιά του! Όλα υπέροχα Μαρία τα δε καινούργια πόμολα εξαιρετικά! Καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χουχουλιοχειμωνιάτικες απολαύσεις Χριστίνα μου.....φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Ότι πρέπει ταίριαξε το φτερόπουλο στην άκρως ρομαντική διακόσμηση του υπνοδωματίου σου! Η επιλογή σου στο ύφασμα για τα μαξιλάρια μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου