Πως να στολίσω το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο;

Την περίοδο των Χριστουγέννων είναι υπέροχο να περνάς απο σπίτια και να βλέπεις μαγευτικά και παραμυθένια δέντρα στο παράθυρο του σαλονιού,με στρώσεις απο φωτάκια.γιρλάντες και στολίδια
.Στολίστε και εσείς με πρωτότυπο τρόπο το δικό σας δέντρο με το να αξιοποιήστε την φαντασία σας.Δώστε του την πρώτη θέση και αφήστε να δημιουργήσει το γιορτινό ύφος στη διακόσμηση του σπιτιού σας. Για να να αναδείξετε τα αγαπημένα σας στολίδια.κρεμάστε τα σε περίοπτη θέση. Έπειτα κρεμάστε τα μεγάλα,χωρίζοντας τα σε όμοια απόσταση μεταξύ τους. Συμπληρώστε τα κενά μεταξύ τους μα τα μεσαία ή μικρότερα στολίδια. Κρεμάστε κάποια στολίδια κοντά στον κορμό του δέντρου,ώστε να δώσετε βάθος και ενδιαφέρον.
ΔΕΊΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ  ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ....

Βρές το"θέμα"Κάντε μια επιλογή....
Μην παραμορφώνετε τα δέντρα σας,με ότι στιλίδια έχετε μαζέψει όλα τα προηγούμενα χρόνια. Αποφασίστε φέτος να δώσετε ΄ένα συγκεκριμένο"θέμα"στο δέντρο σας.Θα το στολίσετε με μπάλες,πεταλούδες,γιρλάντες,κουκουνάρια,φύλλα,κουκλάκια,ή ότι άλλο σκεφτείτε;Θυμηθείτε πως ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο έχει στυλ,όταν το στολίζετε μ'ενα θέμα π.χ μπάλες ή κουκουνάρια.Διαλέξτε απο την κουτα με τα στολίδια σας,όλες τις μπάλλες που διαθέτετε,μεσαίες ή μεγάλες.Βλέπετε συγχρόνως,το χρωματισμό τους. Αποφασίστε αν θα το στολίσετε με πολύχρωμες μπάλες ή θα χρησιμοποιήστε ένα και μοναδικό χρώμα.

Πρώτα τα στολίδια ή τα φωτάκια;
Το πρώτο βήμα είναι να κρεμάσετε τα φωτάκια στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο.Περάστε τα φωτάκια απο μέσα προς τα έξω και δώστε ένα πιο δυναμικό φωτισμό.Αρχίστε απο την βάση του δέντρου και σιγά-σιγά ξετυλίξτε προς τα πάνω το καλώδιοσε κάθε μεγάλο κλαδί απο τον κορμό πρός την άκρη και πίσω.....
Μικρές ή μεγάλες μπάλλες;
Οι μεγάλες μπάλλες κάνουν εντύπωση.Τα στολίδια μπορεί να στοιχίσουν λίγο παραπάνω,αλλά σκεφτείτε,ότι δεν θα χρειαστείτε πολλά και το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό.
Προσθέστε γιρλάντες...
Δεν υπάρχουν κανόνες για το πως θα τοποθετήσετε τις γιρλάντες στο δέντρο.Για ν'αποφύγετε το συνωτισμό σ'ενα σημείο,αρχίστε απο την κορυφή του δέντρου και σιγά-σιγά αυξήστε την ποσότητα της γιρλάντας καθώς κατεβαίνετε στα κλαδιά. Χρησιμοποιήστε ποικιλία απο γιρλάντες,απλές έως και φανταχτερές.Γιρλάντες απο μικρές χάντρες δείχνουν καλύτερα όταν κρέμονται απο κλαδιά.Χοντρό χαρτί,κορδέλες ή απλές δείχνουν καλύτερα τυλιγμένες χαλαρά γύρω απο το δέντρο.

Στολίστε μ'ενα συγκεκριμένο χρώμα...
Αγαπάτε μόνο ένα χρώμα;Στολίστε το δέντρο σας μόνο μ'αυτό.Δέντρα ενός χρώματος προσδίδουν μαγεία με την μορφή τους.Επειδή όμως το "θέμα" είναι μεγάλο για τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου θα κάνω άλλο ένα αφιέρωμα στην επόμενη ανάρτηση.....






Σχόλια

  1. Πολυ ενδιαφέρουσες συμβουλές!! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι συμβουλές και μέθοδοι για ένα καλύτερο αποτέλεσμα στον τρόπο που στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο .....καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Ο στολισμός του δέντρου αποτελεί για μένα ιεροτελεστία! Αν μπορούσα βέβαια κάθε χρόνο θα το στόλιζα διαφορετικά . Πάντως όπως και να είναι το δεντράκι μου το αγαπώ και το καμαρώνω! Δίνει στο σπίτι μια άλλη γλύκα. Σε ευχαριστούμε για τις καλές συμβουλές .
    Σε φιλώ Μαράκι, να έχεις ένα όμορφο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι κάνεις με αγάπη και μεράκι είναι ωραίο γιατί βγαίνει και το συναίσθημα της καλλιτεχνίας και ειδικά όταν στολίζουμε τα δέντρα μας αποτυπώνεται,εγω έτσι το βλέπω Λίλια,είμαι σίγουρη ότι θα το καμαρώνει και η οικογένεια σου το στόλισμα του δέντρου...φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου Μαρία μου και πολύ όμορφες εικόνες!!! Κι εγώ προτιμώ τα θεματικά δέντρα και μου αρέσουν τα στολίδια να έχουν ένα ή το πολύ δύο χρώματα!!! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δώσουμε το ύφος που μας αντιπροσωπεύει στο στόλισμα του δέντρου μας ,είναι σαν να βάζουμε την σφραγίδα μας στο ντεκόρ του χώρου και αυτό πραγματικά φαίνεται Ιωάννα μου.Καλημέρα και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Χρήσιμες συμβουλές για ένα αρμονικά και καλόγουστα στολισμένο δέντρο!! (Ωραίο το δέντρο της φωτογραφίας!) Δυστυχώς έχω να στολίσω δέντρο πέντε χρόνια και έπονται αρκετά ακόμη (ελπίζω), εξαιτίας των γατιών!!! Μου έχει λείψει λίγο, αλλά είναι μία θυσία που πρέπει να γίνει! :)
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τα γατάκια είναι λίγο πιο απρόσεχτα απο τα σκυλάκια που έχω εγώ Ευτυχώς είναι ήσυχη και δεν μου κάνει ζημιές,έτσι έχω την δυνατότητα να στολίσω το δέντρο μου.Καλή εβδομάδα και καλημέρα Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για τις συμβουλές Μαρία μου!! Το δέντρο πάντα δείχνει το γούστο και το στυλ του ιδιοκτήτη και πρέπει να το προσέχουμε γιατί είναι το μεγαλύτερο στολίδι του σπιτιού μας για αυτές τις μέρες!! Μου αρέσουν τα θεματικά δέντρα, αλλά με τα χρόνια μαζεύονται διάφορα στολιδάκια και λυπάμαι να τα αφήνω στην άκρη! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να διαλέξεις τα πιο αγαπημένα σου και να τα στολίσεις ,αν πάλι τα θέλεις όλα τότε ακολούθησε μια γραμμή που θα επιτρέψει να φανεί ότι το δέντρο σου απέκτησε καινούργια στολίδια Μαιρούλα μου...καλή και όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου πολύ χρήσιμες συμβουλές για το στόλισμα του δέντρου μας...η αλήθεια όμως είναι πως σχετικά με τα θεματικά δέντρα έχω ένα θέμα...τα λυπάμαι τα στολίδια μου λες κι έχουν ζωή...θέλω όλα να στολίζονται αυτές τι μέρες, άλλωστε αυτό περιμένουν 11 μήνες κλεισμένα σε κούτες οπότε στολίζω το υπόλοιπο σαλόνι ανάλογα με το χρώμα που έχω επιλέξει ίσως διαφορετικό κάθε χρονιά. Νομίζω ότι είναι και λίγο πολυέξοδο να αλλάζω στολίδια γιατί είναι και μεγάλο το δέντρο και είναι κομματάκι ασύμφορο για μένα! Φιλιά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα συμφωνήσω με αυτά που λές Χριστίνα μου.Δεν πετάμε και δεν ξεχνάμε αυτά που μας αρέσουν απλά όπως προανέφερα και στην Μαιρούλα μας μπορούμε να δώσουμε διαφορετικό στυλ διακόσμησης στο δέντρο μας με μικρές παρεμβάσεις ή ακόμα και αφαιρετικές κινήσεις προσθέτοντας τα σε κάποιο διαφορετικό σημείο του σπιτιού μας....φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Εμένα δε μου αρέσει να το χαρακτηρίζω θεματικό.. Εντάξει κάποια στολίδια σίγουρα δεν πάνε με κάποια άλλα. Όμως και εγώ τα λυπάμαι τα στολίδια!!! :) Για να σου πω την αλήθεια χρωματικά μόνο μια φορά το έκανα, ήταν από τα ωραιότερα στολίσματα που είχα κάνει και πολύ σικ (ήταν και τα έπιπλα μου στην Ελλάδα ποιο κλασσικά) αλλά έλειπε αυτή η παιδικότητα!! Την επόμενη χρονιά βρέθηκα εδώ και άλλαξα ξανά! Εμένα μου αρέσει να το βλέπω και να νιώθω χαρά και ζεστασιά!!! Καλή εβδομάδα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παιδικότητα και η χαρά αυτής της γιορτής που θέλουμε να συμμετέχουμε συνοδεύεται με απεριόριστη φαντασία ειδικά στη διακόσμηση του χώρου.Εδω εγω καταθέτω για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα πιο αρμονικό στολισμό με διάφορα είδη θεματων.Είναι απλές συμβουλές που αρκετά άτομα δεν τις γνωρίζουν.Το καλύτερο βέβαια απ'όλα είναι να ακολουθούμε και να κάνουμε αυτό που μας γεμίζει Ελεάνα μου όπως λές και εσύ με ζεστασιά και αγάπη...τα φιλιά μου και καλό ξεκίνημα της εβδομάδας!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου Μαρία! Και συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψες πως ακόμα και τα στολίδια χρειάζονται μία επιλογή, προκειμένου να μην καταντήσει ένα δέντρο-χάος, με μοναδική εξαιρέση τα στολίδια με συναισθηματική αξία :)
    Καλά στολίσμαααατα!!
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι αντικείμενο έχει συναισθηματική αξία,σίγουρα παίρνει και την κατάλληλη θέση,στο στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου.άλλωστε μόνο έτσι θα ξεχωρίσει απο τα άλλα δέντρα με το δικό μας ύφος και στυλ....καλησπέρα Δήμητρα!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφα τα δεντράκια σου Μαρία!! Μου αρέσει πάρα πολύ το χιόνι στα δέντρα!! Όμως μου σκορπίζει δεξιά κι αριστερά και πιάνει τον τόπο!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σ'ενοχλεί το χιονι ,μην το βάζεις,το ίδιο κάνω και εγω,ενώ μ'αρέσει με ενοχλεί όταν το βλεπω να σκορπάει στο δάπεδο...φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Παλιά τα πράγματα ήταν τόσο απλά. Δεν είχες και πολλές επιλογές σε στολίδια και δέντρα πλέον οι επιλογές είναι τόσες που μπερδευόμαστε όλο και περισσόετρο. Σε ευχαριστουμε για τις συμβουλές σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν υπάρχει μια επιλογή θέματος απο την αρχή είναι τόσο εύκολο να στολίσεις το δέντρο σου...απλά να ξέρεις τι ακριβώς θέλεις...σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ενδιαφέρουσες οι συμβουλές σου Μαρία μου! Και τις διάβασα πάνω στην ώρα μιας και θα στολίσω σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άντε Κατερινα μου,όμορφα χριστουγεννιάτικα στολίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου