Ξύλινα στρατιωτάκια βγαλμένα απο παιδικό παραμύθι!

Τι πιο όμορφο απο το να στολίζεις για τα Χριστούγεννα;Με λίγη φαντασία και διάθεση,μπορείτε να δημιουργήσετε τον δικό σας παραμυθένιο χώρο όπως έκανα εγώ με τα ξύλινα στρατιωτάκια και τα στολίδια.
Εδω σας έχω ετοιμάσει μια μικρή συλλογή ξύλινων διακοσμητικών για να πάρετε ιδέες,πως θα στολίσετε το δένδρο σας.Αλλά ας μιλήσουμε για τον ξύλινο στρατιώτη η αλλιώς καρυθραύστη που βγήκε μέσα απο το παραμύθι για να ζωντανέψει στις μνήμες των παιδικών μου χρόνων....λίγα λόγια απο την ιστορία του....




....η ιστορία αναφέρεται στο δώρο που έκανε στη μικρή Κλάρα,ο νονός της,ο Ντροσελμάγιερ την παραμονή των Χριστουγέννων σε μια μικρή Γερμανική πόλη.Ήταν ένας κινούμενος στρατιώτης, που λειτουργεί ως καρυοθραύστης.Όταν η γιορτή τελειώνει και οι καλεσμένοι φεύγουν,η Κλάρα μπαίνει στο ήσυχο σαλόνι,για να κοιμήσει τον Καρυθραύστη.Καθώς το ρολόι χτυπάει μεσάνυχτα,το κορίτσι αποκοιμάται και μεταφέρεται σ'ενα παραμυθένιο κόσμο.Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μεγαλώνει μαγικά,όλα τα παιχνίδια,ανάμεσα του και ο Καρυοθραύστης,ζωντανεύουν και ρίχνονται στη μάχη με τα μεγάλα ποντίκια που εισβάλλουν στο δωμάτιο.Τελικά ο Καρυοθραύστης κερδίζει την μάχη και μεταμορφώνεται σ'ενα όμορφο πρίγκιπα...ευτυχώς το παραμύθι είχε αίσιο τέλος....
Αυτή η ιστορία ήταν και η έμπνευση για τα ξύλινα στρατιωτάκια και το στολισμό τους σε μια γωνιά του σπιτιού μου.Πολύχρωμα, αγέρωχα, στέκονται και δημιουργούν το κατάλληλο χριστουγεννιάτικο σκηνικό.....
Κοντά στα στρατιωτάκια,με ένα κλαδί ξερό και ένα μικρό πράσινο κλαδάκι τα έβαλα σ'ενα μεγάλο γυάλινο ποτήρι και έφτιαξα ένα μικρό δεντράκι ,στολίζοντας το με ξύλινα στολίδια....δείτε τις εικόνες!
















Σχόλια

  1. Καλημέρα! Τόσο όμορφο παραμύθι! Τα ξύλινα παιχνίδια τα αγαπώ πολύ!! Ειναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το παραμύθι που αγγίζει όλες τις παιδικές ψυχούλες Ειρήνη μου,και τα ξύλινα παιχνίδια και στολίσματα είναι και αυτά σαν να είναι βγαλμένα απο παραμύθι!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη η ιστορία του Καρυοθραύστη!!!!
    Πολύ όμορφη η σύνθεση που έφτιαξες με τις φιγούρες και τα κλαδιά!!!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τα ξυλινα στολιδια! Όμορφη η ιστορία αλλά και η συνθεση σου, που μας προδιαθέτει για όμορφα στολισματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραμύθια,στολίδια είναι το ιδανικό Χριστουγεννιάτικο σκηνικό....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η ιστορία του Καρυοθραύστη, αλλά και η διακόσμηση με τα ξύλινα στρατιωτάκια, Μαρία μου!!!! Νομίζω ότι τα ξύλινα είναι από τα πιο όμορφα Χριστουγεννιάτικα στολίδια !!! Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα στρατιωτάκια είναι καρφωμένα στην μνήμη μου απο τότε που ήμουν παιδάκι ακόμα τα λατρεύω και όταν τα στολίζω είναι σαν να ζώ κάποιες στιγμές εκείνης της εποχής...την καλημέρα μου Ιωάννα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η vignette που ετοίμασες Μαρία! Λατρεύω τον καρυοθραύστη :)
    Καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι όλοι έχουμε μια παιδικότητα κρυμμένη μέσα μας,ίσως αυτές τις ημέρες να ξεπηδάει και να κάνει παιχνιδίσματα...καλές γιορτές και σ'εσένα Δήμητρα!

      Διαγραφή
  6. Τα ξύλινα στολίδια είναι αναντικατάστατα, όπως και οι παιδικές Χριστουγεννιάτικες ιστορίες! Και εσύ ta συνδύασες και τα 2 Μαρία μου,σε μια όμορφη ανάρτηση!
    Πολλά φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ξύλινα στολίδια είναι διαχρονικά ,άσε που μετά απο χρόνια γίνονται και μοναδικά Λίλια...τα φιλιά μου και μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. υπεροχα!!! γι αυτο λατρευω τα Χριστουγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λατρεύομε γιατί είναι μέσα στην ψυχή μας πάντα Ζήνα μου!

      Διαγραφή
  8. Και τη μουσική!!!!!... και τη μουσική να παίζει από το παραμύθι αυτό και να χαζεύεις την όμορφη γωνιά που έφτιαξες!!!!
    Αμέσως αλλάζει η διάθεση και γίνεσαι ένα χαρούμενο χαμογελαστό παιδί :))))
    Πολύ τρυφερό σκηνικό Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά τα Χριστούγεννα ξυπνάνε μνήμες παιδικές και ειδικά για όσους έχουν καλές αναμνήσεις τα αγαπούν ακόμα περισσότερο Ελένη μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Αγαπώ το παραμύθι, τη μουσική το μπαλέτο, Αγαπώ καρυοθραύστη. Θα συμφωνήσω με τη Ζήνα. Ένας απο τους λόγους που αγαπώ τα Χριστούγεννα είναι γιατί με γυρνάνε στα παραμύθια που αγαπούσα σαν παιδί. Ονειρεμένο το decor σου Μαράκι! Σ' ευχαριστούμε για τις υπέροχες προτάσεις και την αναπώληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι τόσο όμορφα τα Χριστούγεννα πολλοί είναι εκείνοι που δεν θέλουν να πάρει τέλος τόσο γρήγορα και οι ετοιμασίες ξεκινούν απο νωρίς ακριβώς για να χαρούν λίγο περισσότερο,γιατί ζούν σ'ενα παραμυθένιο κόσμο γεμάτο χρώματα,μυρωδιές αλλά και ρομαντικές νότες μουσικής...την καλημέρα μου Σοφία!

      Διαγραφή
  10. 'Εχω αμέτρητα ξύλινα στολίδια για το δέντρο, που τα αγόραζα λίγα-λίγα κάθε χρόνο από την Αγγλία...είναι τα αγαπημένα μου. Αλλά και οι καρυοθραύστες μου έχουν πάντα την πρώτη θέση στην χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού. Πολύ την χάρηκα την ανάρτησή σου, Μαρία μου! Και πολύ όμορφος ο στολισμός σου!!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πιστεύω ότι πολλοί απο εμας αγαπάμε τα ξύλινα στολίδια και ειδικά οι καρυοθραύστες είναι σε πρωταγωνιστικό ρόλο στο στόλισμα του δέντρου Μαρί μου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπώ το παραμύθι του καρυοθραύστη και σαν παιδί το έβλεπα στο βίντεο κάθε Χριστούγεννα!! Αλλά και η μουσική του και το μπαλέτο πόσο όμορφα και γιορτινά!!! Στη φετινή μου χριστουγεννιάτικη λίστα πρώτος πρώτος είναι ένας καρυοθραύστης, αλλά θέλω να είναι σχετικά μεγάλος και δυσκολεύομαι να βρω! Η γωνιά με τα στρατιωτάκια σου είναι παραμυθένια και η διακόσμηση του βάζου συμπληρώνει το όμορφο σκηνικό που έχεις στήσει! Χαίρομαι που βλέπω ήδη στολισμένα σπιτάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω να σου κάνω μια πρόταση, Μαιρουλα μου.Έχω δυο στραιωτακια ξύλινα που μου περισσεύουν,στο μπλε και πρασινο χρώμα. Αν θέλεις μπορω να σου τα στείλω.Το μέγεθος τους είναι 6~8 εκατοστά. Ειλικρινά θα χαρώ πολύ. Αλλωστε τα Χριστούγεννα έρχονται και τα δωράκια σίγουρα θα ανταλλάσσονται. Στείλε μου την διεύθυνση σου στο mariavagiakakos@yahoo.com φιλακια!

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου τώρα είδα την απάντηση και τι να πω! Πραγματικά με συγκίνησες με την προθυμία σου! Σου στέλνω μέιλ. :)

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς το mail που μου έγραψες μου λέει ότι δεν υπάρχει και μου γυρίζει πίσω..

      Διαγραφή
  13. Λατρεύω τον καρυοθραύστη Μαρία!!!!! Γενικά όλα αυτά τα Χριστουγεννιάτικα παραμύθια!!
    Με τα ξύλινα στολίδια είχα σταματήσει εδώ και καιρό να αγοράζω, μάλλον που είχα πολλά από παιδί και τα είχα βαρεθεί, τα δύο τελευταία χρόνια όμως ξανά κόλλησα μαζί τους. Μου δίνουν την αίσθηση πως είναι αυτά που συνθέτουν ένα όμορφο παραμύθι-σκηνικό στο σπίτι μας!! Καλημέρα και να είναι πάντα όλα τόσο όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσο κοντά είμαστε στη σκέψη Ελεάνα μου.Όλο το σκηνικό των Χριστουγέννων είναι τόσο εορταστικό, και χρωματισμένο που η μαγεία του σε κανει να γίνεσαι παιδί. Λαμπιόνια, μπαλλες παιχνίδια άλλα και αγάπη, σηματοδοτούν το πνεύμα των Χριστουγέννων...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Αχ Μαρία μου πόσο τα αγαπώ! Εχω άπειρα ξύλινα στολίδια για δέντρο, τα πιο πολλά είναι πάνω από 20 χρόνια και έχουν αρχίσει και μου χαλάνε... εκεί όμως τα στολίζω έστω και αν τους λείπει κάποιο χεράκι... Οι στολισμένες σου γωνιές υπέροχες όλες. Καλό απόγευμα και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πιο όμορφο, απο το να βγαζεις απο την κούτα παλιά άλλα όμορφα στολίδια που σίγουρα κουβαλανε τις δίκες τους αναμνήσεις Χριστίνα μου...έτσι κάνω και εγώ Οσα χρονιά και αν περάσουν έστω και σπασμένα τα στολίζω.... αυτή την χάρα την εισπράττω....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Η αλήθεια είναι ότι ένα τέτοιο στρατιωτάκι λείπει απ' το σπίτι μου!!!
    Πολύ όμορφα τα στολίδια σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Λάουρα... νομίζω ότι πολύ εύκολα θα βρεις στη αγορά και να ξέρεις οτι υπάρχουν μεταλλικά εξ' ίσου πολύ όμορφα...φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Στις vignettes είσαι απερίγραπτα δημιουργική!Θαυμάζω το κλαδί του δέντρου με τα ξύλινα στολίδια του.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν σου πω οτι αυτό το κλαδάκι ηταν για πέταμα; αλλά ειχα δει σε μια αναρτηση σου οτι τελικά τίποτα δεν πρεπει να πετάμε,έτσι με την δικιά σου συμβουλή βρηκα τροπο και το στολισα....νασαι καλά Αλέκα μου...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου