Σκηνικό εποχής!

 Το ξύλο είναι μια ιδανική διακόσμηση στον χώρο σας, ειδικά για όσους ενδιαφέρονται να στολίσουν με φυσικά χρώματα και υλικά.
Το λευκό κυριαρχεί,όπως και το απαλό γκρί και οι τόνοι  του καφέ σε διάφορα διακοσμητικά στοιχεία,έτσι έχετε ένα αποτέλεσμα σαν να βρίσκεστε σε κάποιο σαλέ του βουνού ή καταφύγιο..Επίσης ζεσταίνει τον χώρο και η προσθετική ενός ακόμα στοιχείου, που είναι το πλεχτό ,είτε είναι σε κουβέρτα ή ριχτάρι ή ακόμα και σε αντικείμενα διακοσμητικά απογειώνει την αισθητική του χώρου....δείτε τις εικόνες και πάρτε ιδέες για διακόσμηση!
Τα ξύλινα έπιπλα σε πρωταγωνιστικό ρόλο, δίνουν την απόλυτη ζεστασιά και απλότητα στο χώρο ,το σκαμπό ,με ξύλινα πόδια και λευκή γούνα,ξεχωρίζει  και είναι ιδανικό για το ντεκόρ... 
Με τα κατάλληλα υφάσματα και χρώματα ,δημιουργούνται χώροι απόλυτης ζεστασιάς και αρμονίας....




Σχόλια

  1. Αυτά τα πλεκτά κουβερτάκια και τα faux γουναρικά στις πολυθρόνες και τα σκαμπώ πόσο μου αρέσουν!Μαράκι μου,μου έφτιαξες το σαββατοκύριακο πάλι με τις όμορφες εικόνες που μας έδειξες!
    Λίγη γουνίτσα σε κάποιο μαξιλαράκι μου θα βάλω,δε γίνεται! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο ζεστούλικα και απαλά στην αφή αυτά τα πλεχτά Αλέκα μου που δεν τα αφήνεις εύκολα απο πάνω σου.Καλό σ/κο να περάσετε και πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που είναι όλα! Και τα φαναράκια (έχω πολλά απ'αυτά στο σπίτι) και τα γουνάκια (θέλω να πάρω ένα τέτοιο σκαμπουδάκι που το είδα τις προάλλες αλλά ο καλός μου γελούσε δεν του άρεσε) αυτό το κουβερλί το χνουδωτό επίσης! Είναι όλα πανέμορφα! Καλή κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκαμπό είναι το πιο εύκολο να το βρείς ή να το φτιάξεις,όσο για το απαλό γουνάκι υπάρχουν και άλλοι τρόποι ,να το αντικαταστήσεις με συνθετικό που είναι πιο οικονομικό και εύκολο να το βρείς.Σ'ευχαριστώ Λυριελ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Λευκά και όμως τόσο ζεστά και γιορτινά!Μόνο εσύ θα μπορούσες να μας βρεις τόσο ξεχωριστές ιδέες! Ελπίζω να περνάς όμορφα το ΣΚ σου!!
    Φιλιά πολλά Μαράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό είναι ο μεγάλος καμβάς που τα "ζεσταίνει"όλα και τα κάνει να φαίνονται πιο εκλεπτυσμένα στο χώρο της διακόσμησης,,,,πάντως σ'ευχαριστώ πολύ Λίλια για την συνχή υποστήριξη σου....καλή κυριακή και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ειλικρινά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα από όλα όσα μας παρουσιάζεις!!!
    (Μήπως παραενθουσιάζομαι?!!!)
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον είναι μέσα στις προτιμήσεις σου, γι΄αυτό και δεν ξεχωρίζεις κανένα Λάουρα,χαίρομαι που υπάρχουν άτομα με τόσο λεπτό γούστο.....καλή κυριακή και απο εμένα!

      Διαγραφή
  6. Αυτά τα στολίδια είναι καταπληκτικά!! Και τα πρώτα μαξιλαράκια!! Εκείνη η κουβερτούλα η γούνινη θα μου άρεσε να με σκεπάζει το βράδυ στον καναπέ :)) Έχεις πολύ ωραίο γούστο!! Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η κουβερτούλα αν την τυλιχτείς δεν θα θέλεις να σηκωθείς απο εκεί που είσαι είναι τόσο απαλή σαν "προδρέμ",Ελεάνα μου,μην σας κακομαθαίνω....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναιιι!! Νομίζω διάλεξες τα καλύτερα! Πόσο στυλάτα δείχνουν τα λευκά αντικείμενα! Είναι δύσκολα όμως γιατί λεκιάζουν και κιτρινίζουν.
    Άντε μας ξεσήκωσες πάλι!!!
    Τις ευχές μου για μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το λευκό χρώμα έχει τις δυσκολίες του αλλά τι να κάνουμε που το αγαπάμε τόσο πολύ....κόλλημα Χριστίνα μου....καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Όμορφοι, αρμονικοί και ταιριαστοί συνδυασμοί Μαρία!!!
    Το λευκό σαν χώμα και το ξύλο σαν υλικό αποτελούν διαχρονικά στοιχεία στη διακόσμηση και μας έδωσες ωραίες ιδέες για την εφαρμογή τους!!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό σαν χρώμα σε συνδυασμό με ξύλινες ανοιχτές επιφάνειες είναι ότι πιο αρμονικό,μέσα στο χώρο της διακόσμησης ενός σπιτιού, Αλεξάνδρα μου....καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Πως τα καταφέρνεις Μαρία μου και πάντα οι προτάσεις σου είναι τόσο εκλεπτυσμένες! Πλεκτά ριχτάρια, πλεκτά μαξιλάρια, το σκαμπό με την γούνα και ο κορμός σε ρόλο τραπεζιού πολυαγαπημένα μου να τα αποκτήσω... Καλό ΣΚ Μαράκι και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι τόχεις στην διακόσμηση ,γι'αυτό και ξεχωρίζεις τα καλά και διαχρονικά στοιχεία αυτό είναι Χριστίνα μου εσύ έχεις τα μάτια και βλέπεις....καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. εκπληκτικές οι ιδέες και οι φωτογραφίες που διάλεξες!!! το λευκό γενικά είναι τόσο αγαπημένο μου που περιμένω να μεγαλώσουν τα παιδιά για να έχω όλο το σαλόνι μου σε λευκές και χρυσαφί αποχρώσεις! Καλή Κυριακή! Ντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλος ένας καταπληκτικός και αξεπέραστος συνδυασμός το λευκό σαν καμβάς και χρυσά-λευκά στοιχεία στη διακόσμηση του χώρου.Εύχομαι να το αποκτήσεις σύντομα και να το χαρείς Ντίνα μου...καλό και όμορφο ξεκίνημα αυτή την εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Τι ωραίες προτάσεις μας έχεις πάλι Μαρία μου!!! Λατρεύω το λευκό με τα πλεκτά, τα γουναρικά και το φυσικό ξύλο να ζεσταίνουν τον χώρο. Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολοκληρωμένες προτάσεις για ένα ζεστό και χουχουλιάρικο χειμώνα Θάλεια μου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξύλο +λευκό... καταπληκτικός συνδυασμός και άκρως χουχουλιάρικος!!!
    Με γεια και την νέα εμφάνιση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικοί συνδυασμού Μαρία! Αγάπησα όλα τα στοιχεία των φωτογραφιών! White Christmass!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου