Κατασκευές Π.Χ(προ Χριστουγέννων)!

Κάθε μέρα που περνάει,όλο και πιο κοντά βρισκόμαστε στην πιο εορταστική εποχή του χρόνου,τα Χριστούγεννα και μην μου πείτε ότι δεν τα περιμένετε και εσεις;
Μπορεί να είμαστε στο μέσον του Νοεμβρίου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καθόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτα,εννοώ κατασκευές diy,με χριστουγεννιάτικα projects,για να προετοιμάσουμε τον χώρο του σπιτιού.Έτσι λοιπόν γεννήθηκε η ιδέα της λινάτσας.....ένα μεγάλο κομμάτι ύφασμα που μου είχε περισσέψει ,βρήκα πως θα το εκμεταλευόμουν, ειδικά τώρα που η λινάτσα είναι στα φόρτε της.Κάπως έτσι ξεκίνησα την κατασκευή της λινάτσας ,που θα είναι ένα ωραίο backround,όπου και αν την τοποθετήσετε....όπως βλέπετε ,πρόσθεσα 3 μεσαία κομμάτια θήκες για τα επερχόμενα δωράκια που θα προκύψουν...και κόλλησα τσόχινα δενδράκια έτοιμα για να δώσω την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση....μια πολύ εύκολη κατασκευή και χρήσιμη για να αποθηκέυσετε στολίδια και άλλα καλούδια....δείτε λεπτομέρειες της κατασκευής  απο προηγούμενη ανάρτηση με το ίδιο θέμα http://harmonyinspace.blogspot.gr/2014/06/blog-post_16.html ....καλή επιτυχία αν αποφασίσετε να την φτιάξετε!
Μια άλλη πρόταση διακόσμησης απλή και εύκολη στο να τη στήσετε είναι αυτή η ιδέα με τον δίσκο.Τοποθέτησα λίγα πράσινα κλαράκια κομμένα απο τον κήπο,μαζί με φυσικά κουκουνάρια και πρόσθεσα 2 πορσελάνινα σπιτάκια που φωτίζουν  ανάβοντας τα κεράκια και  έτσι δημιουργείται μια πολύ ωραία εορταστική έως ρομαντική ατμόσφαιρα.



















Σχόλια

  1. Πολύ ωραία η κατασκευή με την λινάτσα Μαρία μου αλλά και η σύνθεση στον δίσκο δεν πάει πίσω!!!
    Καλές γιορτινές προετοιμάσιες! Την καλημέρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι κάθε χειροποίητη κατασκευή την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, θα προσθέσει νέο και φρέσκο στυλ στο ντεκόρ του σπιτιού....άλλωστε έχουμε αρκετό χρόνο μπροστά μας και για περισσότερες κατασκευές....τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω την έμπνευση που έχουμε τις ημέρες των γιορτών και ιδιαίτερα των Χριστουγέννων. Οι ιδέες έρχονατι παντού σαν την βροχή και δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω! Υλικά όπως τα κουκουνάρια και τα γκι κάνουν θραύση!
    Η λινάτσα πάλι είναι ένα υλικό πολύ χρήσιμο και μπορεί να προσαρμοστεί παντού! Έτσι όπως βλέπω τα χαριτωμένα δεντράκια σου λέω να τα γεμίσεις καλούδια και καραμέλες που να ξεχειλίζουν!!!
    Τα φιλιά μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά τα κουκουνάρια είναι σε πρώτο πλάνο μιας και συμβολίζουν πολύ τα Χριστούγεννα Λίλια....και εγω έχω αρκετά στον κήπο για να κάνω πολλά πράγματα.Η λινάτσα θα γεμίσει όταν θα έρθει η "ώρα"της,ειδικά με ζαχαρωτά αφου έχουμε 2 παιδάκια ακόμα στην οικογένεια μου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μου ρχεται να ρχίσω να τραγουδάω τα κάλαντα Μαράκι! Τι όμορφα όλα! Αυτές οι τσεπούλες απο Λινάτσα κρύβουν και καλούδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάλαντα και εγω τα σιγοτραγουδώ για να μπώ στο κλίμα των Χριστουγέννων και να έχω περισσότερες εμπνεύσεις Σοφία μου....τα καλούδια,και ζαχαρωτά, αργότερα γιατί μέχρι τότε θα έχουν φαγωθεί....χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Πράγματι η λινάτσα είναι πολύ όμορφη και λειτουργεί και σαν διακοσμητικό και σαν χρηστικό αντικείμενο. Αυτό όμως που θα δείχνει πανέμορφο ειδικά το βράδυ που θα αντανακλάει το φως των κεριών στον ασημένιο δίσκο είναι η σύνθεση... Τι ωραία εποχή που είναι οι μέρες πριν τις γιορτές με όλες αυτές τις ετοιμασίες. Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό νομίζω ότι αξίζει περισσότερο Χριστίνα μου, όλος αυτός ο οργασμός της προετοιμασίας για να το απολαύσουμε όταν θα έρθει η ώρα....την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία! Πανέμορφη η διακόσμησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν παραμύθι που εξελίσσεται στο δάσος μοιάζει ο δίσκος που διακόσμησες!!!
    Αλλά και η κατασκευή είναι πολύ όμορφη. Αν οι τσέπες χωράνε & τις ευχετήριες κάρτες που θα λάβεις, θα είναι υπέροχο το αποτέλεσμα!!
    Καλό σου απόγευμα και φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουαου να μια ωραία ιδέα που δεν την είχα σκεφτεί. Μπράβο Ελένη,σ'ευχαριστώ και να έχεις ένα καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Μη μου πεις ότι άρχισες τα στολίσματα Μαράκι!! Είναι τέλειες οι τσεπούλες και ο δίσκος τόσο κομψός! Επίσης να προσθέσω ότι είσαι πολύ τυχερή που έχεις κουκουνάρια και φρέσκα κλαδάκια από τον κήπο σου, θα σου λύσουν τα χέρια σε πολλές κατασκευές και διακοσμήσεις! Άντε και στα δικά μας στολίσματα με το καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα στολίσματα όχι ακόμα αλλά κάποιες μικρές κατασκευές έχουν μπεί σε εφαρμογή.Το καλό όπως λές Μαίρη μου είναι ότι έχω κοντά μου την φύση που έχει τόσο ωραία να μας προσφέρει....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Χθες μάζεψα κουκουνάρια από το δάσος !!!!!! Πολύ ωραία η σύνθεση πάνω στον δίσκο σου...και λατρεύω τα σπιτάκια!!!! Την λινάτσα δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ...τώρα με έβαλες στο πειρασμό να αγοράσω!!!!
    Καλή συνέχεια με τον εορταστικό στολισμό, Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολη η κατασκευή της λινάτσας,σαν ύφασμα και έχει πολλούς και εύκολους τρόπους για να φτιάξεις χριστουγεννιάτικες κατασκευές....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Και η λινάτσα πολύ ωραία και η σύνθεση με τα σπιτάκια ωραιώτατη !!!
    Όμορφη ατμόσφαιρα χριστουγεννιάτικη !!!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ράνια μου καλή συνέχεια σ'όλους μας για ότι δημιουργήσουμε....φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Μέχρι τελευταία την λινάτσα δεν την είχα για τόσο χριστουγεννιάτικη, βλέπω όμως πως έχει όμορφα αποτελέσματα και στην κατασκευή σου εγώ θα έβαζα στολίδια στις τσέπες!!! Αγαπάμε κουκουνάρια!!! :)))) Μπράβο Μαρία μου πολύ όμορφος ο στολισμένος δίσκος σου και εγώ πρόσεξα και κάτι πανέμορφο... το στεφανάκι!!! :)) Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Ελεάνα μου τόχεις να βλέπεις τις λεπτομέρειες...χαχαχα,τώρα οι τσεπούλες θα γεμίσουν όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή...είναι λίγο νωρίς ακόμα....σ'ευχαριστώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφα διακοσμείς πάντα ! Οι εικόνες με κάνουν να θέλω να ξεχυθώ στους δρόμους και να τραγουδώ το White Christmas.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ένα πιο γλυκούλι απ' τ' άλλο!!!
    Επιτέλους μπαίνουμε σε ρυθμούς Χριστουγέννων!!
    Καλα να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. gia sou Maria ,panemorfi diakosmisi ,y tzepoules prepi na ta ghemisis me dora......y na sou ta ghemisoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου