Μπλέ σε συνδυασμό με γήινους τόνους στη διακόσμηση!

Στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους απαλούς τόνους του μπλέ ,είτε στους τοίχους ή σε έπιπλα και διακοσμητικά στοιχεία.
Η επιλογή αυτών των χρωμάτων,δημιουργούν μια αίσθηση χαλάρωσης ηρεμίας και τάξης στο χώρο σας.Μπορείτε να προσθέσετε το μπλέ χρώμα που σας ταιριάζει καλύτερα στο χώρο σας,χρησιμοποιώντας μπλέ έπιπλα ,όπως εδω στις εικόνες ο χαρακτηριστικός μπλέ βελούδινος καναπές σε διάφορους συνδυασμούς με άλλα έπιπλα σε γήινους τόνους.Εκτός απο τα έπιπλα ή απο τους τοίχους σας,το μπλέ χρώμα μπορεί να προστεθεί στο χώρους σας  με διάφορα αξεσουάρ.Υφάσματα,πορσελάνες,φωτιστικά,κορνίζες,μαξιλαράκια και άλλα πολλά.Δείτε τις εικόνες και πείτε μου αν σας αρέσει το μπλέ χρώμα,και που θα το τοποθετούσατε..... 










Σχόλια

  1. Η τελευταία σύνθεση με τρέλανε Μαράκι! Μου αρέσει το μπλέ συνδυασμένο με μπέζ αλλά και με σκούρο καφέ! Οι προτάσεις σου είναι τέλειες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πιο κοντά στους γήινους τόνους με πινελιές μπλέ χρώματος και αυτό κάνει την διακοσμηση του χώρου πιο ζεστή και φιλόξενη Σοφία μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/07/blog-post_91.html
    Εδώ φαίνεται η αγάπη μου για το θαλασσί συνδυασμένο με το φυσικό καφέ του ξύλου.
    Λατρεύω τις ταπετσαρίες σ'αυτό το χρώμα.Αυτές που προτείνεις είναι καταπληκτικές!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την είδα ξανα την ανάρτηση σου με την μεταμόρφωση που εκανες στον καναπε με μεγάλη επιτυχία Αλέκα μου σ'αυτό το υπέροχο απαλο σιελ χρώμα στο μαίανδρο, καθώς και όλος ο υπόλοιπος χώρος είναι πολύ ωραία διαμορφωμένος ,και με χρωματική αρμονία.... έχουμε ενα πάθος με τις αποχρώσεις του μπλέ.... τι να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Μαρία μου!!!!!!!!!! Μου αρέσει πολύ το θαλασσί και ειδικά σε συνδυασμό με λευκό. Τα μικροέπιπλα που δείχνεις είναι φοβερά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλε τόνοι και λευκό το προτιμω την καλοκαιρινή περίοδο στην διακόσμηση εσωτερικού η εξωτερικού χώρου. Τώρα για πιο ζεστό αποτέλεσμα την χειμερινή περίοδο νομιζω οτι τόνοι και χρωματα της γης είναι πιο φιλόξενα σε συνδυασμό με το μπλέ, ειδικα στα έπιπλα και αντικείμενα Θάλεια μου....καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  5. Είναι ένα χρώμα που δεν το έχω χρησιμοποιήσει γιατί το φοβάμαι και το είχα κατατάξει στα κρύα χρώματα, αλλά νομίζω πως και εγώ κόλλησα στην τελευταία φωτογραφία!! Θα συμφωνήσω με την Σοφία καφέ με μπλε είναι πραγματικά ένας ωραίος συνδυασμός και αρκετά αριστοκρατικός!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ζεστός συνδυασμός αυτά τα δυο υπέροχα χρώματα, ακόμα κσι σε αξεσουάρ του σπιτιού δείχνουν μοναδικά Ελεάνα μου....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ και ψηφίζω κι εγώ την τελευταία φωτογραφία ... υπέροχος συνδυασμός εγώ τον τόλμησα φέτος Μαρία μου το ξέρεις στο πιο σκούρο του μπλε... Πωπω κόλλησα με την τελευταία φωτογραφία! Καλή εβδομάδα να έχουμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει το μπλε πολύ σε συνδυασμό με κρεμ-καφέ! Αν και γι αυτούς τους χρωματισμούς πήγαινα αρχικά κατέληξα σε διαφορετικά χρώματα, αλλά με τη διακόσμηση είναι επόμενο να ξεκινάς από αλλού και αλλού να καταλήγεις! Λάτρεψα την τρίτη και την τελευταία φωτογραφία! Ειδικά στην τρίτη ερωτεύτηκα το ανάκλιντρο και το αμπαζούρ! Την καλησπέρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αμπαζουρ που σου αρέσει Μαίρη μου είναι απο την Laura Ashley,και το ανάκλιντρο σ'αυτο το βαθύ μπλέ χρώμα απο βελούδο είναι ιταλικής προέλευσης... εχεις ιδιαίτερο γούστο...περιμένω να δω το αποτέλεσμα των χρωμάτων που επελεξες....τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  8. Αν και προτιμώ τα ζεστά χρώματα μου άρεσαν πολύ τα μαξιλάρια!!!
    Καλή μας εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η χαριτομενια τα μαξιλάρια σ'ενα χώρο που έχει μπλε και γήινους τόνους μαζί...καλη και όμορφη εβδομάδα Λάουρα!

      Διαγραφή
  9. Το ξέρω Χριστίνα μου οτι αγαπάς το μπλε χρωμα,άλλωστε το απεδειξες ποσταροντας την υπέροχη κρεβατοκάμαρα σου,όπως την μεταμορφωσες....είσαι και εσυ fun του μπλέ. Καλη και δημιουργική εβδομαδα με νέες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα μόνα μπλε που έχω στο σπίτι είναι στους πίνακες. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να χρησιμοποιήσω αυτό το χρώμα ίσως επειδή με παραπέμπει στο "νησιώτικο" στιλ! Οι συνδυασμοί που μας δείχνεις είναι πολύ αρμονικοί και ξεφεύγουν τελείως από αυτό που έχει κολλήσει στο μυαλό μου, τόσο μάλιστα που πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να το τολμήσω! Καλή εβδομάδα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένος διακοσμητικά συνδυασμός αλλά είναι όμως εξαιρετικά καλαίσθητος είτε αφορά τις βασικές αποχρώσεις στο σύνολο ενός χώρου είτε επιμέρους αντικείμενα, υφάσματα κλπ.Καλό είναι να δοκιμάζουμς νέους χρωματικούς συνδυασμούς για πιο ωραίο αποτέλεσμα στη διακόσμηση του χώρου Αλεξάνδρα μου....καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πάντοτε μου άρεσε το μπλε στην διακόσμηση και τον τελευταίο καιρό μου αρέσει ακόμη περισσότερο!!! Υπέροχες οι επιλογές σου Μαρία μου!!! Ξεχωρίζω το κομοδίνο με το postal motif, όλες τις ορτανσίες ... από τα πολύ αγαπημένα μου λουλούδια ... και τον πολύ όμορφο μπλε καναπέ!!! Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα και από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα απο τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα αυτού του συνδυασμού όπως και σε κάθε άλλον που περιλαμβάνει γήινους τόνους,,είναι ότι αυτό μπορεί να είναι το χρώμα των επίπλων, του πατώματος ή κάποιων μεγάλων επιφανειών μέσα σε έναν χώρο που αυτός είναι ο φυσικός τους χρωματισμός, έτσι το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να προσθέσετε μπλε πινελιές σε διάφορα σημεία του χώρου Ιωάννα μου ....την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες οι προτάσεις σου Μαρία και πολύ σικ! Λάτρεψα τον γαλάζιο καναπέ της πρώτης φωτογραφίας!
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο βελούδινος καναπές είναι απο τα πιο σημαντικά διακοσμητικά στοιχεία στον χώρο Δήμητρα.Απο αυτό το σημείο και μετά αρχίζει η διαμόρφωση της διακόσμησης....καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Τομπλε ρουά ανάκλιντρο παρακαλώ!!! Τέλειο το μπλε σε όλες τις αποχρώσεις του, αλλα κρίμα δεν ταιριάζει στο σαλόνι μου!
    Υπέροχες επιλογές Μαρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ανάκλιντρο είναι πειρασμός,ετος του ότι μπορείς να χαλαρώσεις αποτελεί απο μόνο του ένα υπέροχο διακοσμητικό στοιχείο Ζήνα μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός των γήινων χρωμάτων με το γαλάζιο της πούδρας! Ευχαριστούμε για την έμπνευση Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το μπλε με το καφέ πηγαίνει πολύ αλλά εσύ Μαρία μου έχεις ακριβώς τους τόνους που αγαπάω! Βρε μπας και είσαι στο μυαλό μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου