Μεταλλικές λεπτομέρεις απο ορείχαλκο,μπρούτζο και inox!

Τα διαφορετικά είδη μετάλλου,αποτελούν κάποια απο τα πιο βασικά είδη διακόσμησης εσωτερικού χώρου,παρέχοντας βέβαια μεγάλη γκάμα σε φινιρίσματα,με τεράστιες αντοχές,αλλά και μια μεγάλη ευκολία,στην χρησιμοποίηση τους για κατασκευές παντός τύπου. Προσέξτε πόσο ωραίο στυλ δίνει μια σκάλα απο ορείχαλκο ή inox .Δείτε,επίσης πολλά διαφορετικά μεταλλικά στοιχεία,μπρούτζινα,η απο διάφορα κράμματα μετάλλων να διακοσμούν χώρους και έπιπλα με μοναδικό στυλ.Σας γοήτευσε ποτέ η ιδέα να διακοσμήσετε τον χώρο σας με διάφορα αντικείμενα απο ορείχαλκο ή μπρούτζο;Αν ναι... τότε θα δώσετε,μερικές σύγχρονες πινελιές στο ντεκόρ του σπιτιού σας ,μέσα απο  10 διαφορετικά σύνολα που σας παρουσιάζω....







Σχόλια

  1. Ειδικά μπρούτζο και ορείχαλκο είναι εκπληκτικά υλικά. Ζεστά και αριστοκρατικά ή μοντέρνα και ευφάνταστα ξεχωρίζουν.Μου βγάζουν κάτι το αυθεντικό...Μας δείχνεις πολλά ωραία διακοσμητικά αντικείμενα σήμερα που άνετα θα έβαζα στο σπίτι μου. Καλή εβδομάδα Μαράκι<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υλικά αντοχής ,κρύβουν μια ιστορία πίσω τους και σίγουρα σαν διακοσμητικά στοιχεία ξεχωρίζουν αναλόγως με το υφος της διακόσμησης.Δεν χρειάζονται πολλά αντικείμενα ακόμα και φωτιστικό η μια φιγούρα θα κάνει την διαφορά....καλή εβδομάδα Λίλια και την καλησπέρεα μου!

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα ελάφια!!!!! Λατρεία!! Θα συνδύαζα μπρούτζινα αξεσουάρ με καφέ και άσπρα έπιπλα και νομίζω πως το αποτέλεσμα θα ήταν αρκετά σικ! Αν και βλέπω πως ακόμα με τραβάει το innox σε κάποια αντικείμενα.. :)) Καλή εβδομάδα Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα ελαφάκια είναι τόσο cute,που θα μπορούσαν να σταθούν οπουδήποτε Ελεάνα μου.Επίσης ο μπρούτζος ή ο ορείχαλκος συνδυάζονται απίστευτα με το μαύρο χρώμα σαν ουδέτερο που είναι και δημιουργούν μια αίσθηση πολυτέλειας....την καλησπέρα μου και μια όμορφη και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Λίψη λάμψη είναι απαραίτητη σε κάθε χώρο. Νομίζω πως γνωρίζεις ήδη Μαρία τις σκέψεις μου επί του θέματος ;)
    Υπέροχες οι επιλογές σου και αρκετές πολύ θα ήθελα να τις έχω στο Άσυλο! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δήμητρα μου,σε καταλαβαίνω και γνωρίζω πια τις προτιμήσεις σου,πάντα καλόγουστη και με πολύ καλές και εφαρμόσιμες ιδέες στο Άσυλό σου....την καλησπέρα μου και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Πόσο ομορφα δειχνουν οι σκάλες με μπρουτζινες λεπτομερειες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εσωτερική σκάλα του σπιτιο΄'υ μου τα κάγκελά της είναι απο inox στο απαλό χρυσό χρώμα λατρεύω αυτές τις όμορφες ιδέες στη διακόσμηση του σπιτιού...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες όλες οι επιλογές σου και η παρουσίαση Μαρία!!! Δίνουν τόση λάμψη στον χώρο!!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η πρασινη συρταριερα ειναι απλα υπεροχη! οπως και καθετι που στις προτασεις σου Μαρακι! καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η τελευταία φωτογραφία με τον αχάτη πάνω στο στρόγγυλο κουτί μου θυμίζει ένα diy στο DecorAsylum.Εγώ θα πάρω την πρώτη εικόνα και είμαι ok.Πάντως Μαρία,πάντα όλα ταιριαστά μας τα παρουσιάζεις κι έτσι δεν κάνουμε τον κόπο να ψάχνουμε για έμπνευση.Σ'ευχαριστούμε πολύ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η συρταριέρα η πράσινη θεϊκή ( θα συμφωνήσω με τη Ζήνα), το ίδιο και η πολυθρόνα η μπλέ και τα φωτιστικά μου αρέσουν όλα. Τα φοβόμουν εγώ τα χρυσά και μπρονζέ μές το σπίτι, αλλά με εσάς που έμπλεξα άρχισαν να μου αρέσουν και μάλιστα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσαν πάρα πολύ πολλά από τα αντικείμενα που προτείνεις Μαρία μου, πολύ ωραία η παρουσίαση!!. Κι εγώ έχω μερικά διακοσμητικά από μπρούτζο στο σπίτι μου .Καλημέρα και καλή συνέχεια!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου