Το καινούργιο Κλασσικό!

Μήπως έχει πλέον ενοχοποιηθεί το κλασσικό στυλ-τουλάχιστον στην Ελλάδα- ή όχι; Μάλλον η μινιμαλιστική δεκαετία των '90ς δημιούργησε αισθητικά ταμπού.
Με την σκέψη αυτή αποφάσισα να δώσω παράταση χρόνου σε μια παλιά κονσόλα ξεχασμένη στην αποθήκη.Ακριβώς για να σας δείξω ότι μπορεί να συνδυαστεί ακομπλεξάριστα με διαφορετικά στοιχεία  και αυθεντικό design,που μπορεί και συνθέτει τα trends χωρίς το άγχος να δείχνει trendy.... Η επεξεργασία της στο αρχικό στάδιο ήταν εύκολη,αφού δεν ήθελε ούτε τρίψιμο.Μόλις την είδα αρχικά μέσα στην σκόνη και το θαμπό χρώμα που είχε αποκτήσει με τον καιρό λίγο απογοητεύτηκα.....έτσι ξεκίνησα μ'ενα καλό ξεσκόνισμα και την έβαψα στο  λευκό χρώμα,όπως βλέπετε στην άνω εικόνα.Στην συνέχεια αφού στέγνωσε (ευτυχώς γρήγορα)την πέρασα με ένα σπρέυ χρυσό,για να μπορέσω αργότερα να κάνω τα μαγικά μου με τα χρώματα.Χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα σε σωληνάριο που μπορείτε εύκολα να βρείτε στα καταστήματα ζωγραφικής,έχουν την ιδιότητα να στεγνώνουν πολύ γρήγορα γι'αυτο και οι κινήσεις μου ήταν γρήγορες και μετρημένες..Χρησιμοποίησα 4 διαφορετικά χρώματα
 1της ώχρας
2 το απαλό εκρού
3 το μεταλιζέ χρυσό και 
4 το παστέλ σομόν-ρόζ
Καθώς περνούσα κάθε χρώμα χωριστά μ'ενα μαλακό καθαρό πανάκι το σκούπιζα αμέσως κάτι σαν πατίνα αλλά όχι ακριβώς.Το αποτέλεσμα απο την πρώτη στιγμή που το είδα με ενθουσίασε και έτσι προχώρησα  στην ίδια διαδικασία και στο καθρέπτη. 


Ειναι μια π.χ(προχριστουγεννιάτικη προεργασία) μιας και σύντομα θα ξεκινήσω και άλλες κατασκευές....
Εδώ είναι έτοιμη η κονσόλα, και η φιγούρα του άγγελου έχει πάρει την τελική της μορφή με τα παστέλ παιχνιδίσματα χρωμάτων και τις πινελιές του χρυσού.


Η κοσνσόλα είχε απο δικού της αυτά τα νερά στο  μάρμαρο, που απο εκεί εμπνεύστηκα και τα χρώματα.Κοντά λοιπόν στην αναγέννηση της κονσόλας προστέθηκαν και δύο ξύλινα κουτιά που επεξεργάστηκαν με τον ίδιο τρόπο και τώρα ποζάρουν έτοιμα για να τα δείτε.... 


Η αναγέννηση μιας παλιάς κονσόλας πήρε παράταση χρόνου!























Σχόλια

  1. Πολύ όμορφη την έκανες την κονσόλα σου Μαρία μου, και την ανέδειξες εξίσου ωραία! Έχεις δίκιο με τη μινιμαλιστική δεκαετία των '90s αλλά και '00s, μας έκαναν να βλέπουμε το κλασικό ως κάτι παρωχημένο..χαίρομαι που η τάση αυτή έχει περάσει πλέον και τα κλασικά κομμάτια χαίρουν και πάλι τς εκτίμησης που τους αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα καλά κλασσικά κομμάτια πάντα έχουν μια θέση στη καρδιά μου ξεχωριστή ανεξάρτητα από τις τάσεις τις εποχής! Μου αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποίησες...βγήκε γλυκό και κομψό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα η ανανέωση σε ενα παλιό έπιπλο δίνει νέα φρεσκάδα στο χώρο διακόσμησης...και αυτό εκανα ΛΙλια... στα χρωματα που πήρε περισσότερο χρονο μέχρι να βγει το ζητούμενο...φιλάκια και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Το κλασσικό δεν φεύγει ποτέ από την μόδα, άσχετως του τι πλασάρεται σε πληθώρα περιοδικών και ΜΜΕ. Εξάλλου όπως πολύ σωστά λες κι εσύ, μπορεί κάλλιστα να ενσωματωθεί με πιο λιτά κομμάτια και να συνυπάρξει άκρως αρμονικά και νομίζω πως αυτή είναι η νέα προσέγγιση, το mix n match.
    Πάντως πολύ καλά έκανες και έδωσες παράταση στην κονσόλα σου Μαρία καθώς έδεσε πολύ όμορφα και με τον ανανεωμένο καθρέπτη αλλά και τα κουτιά και θα ήταν κρίμα να μην αξιοποιηθεί. Με γειες λοιπόν και να τα χαίρεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κλασσικό στυλ συναντάει την αισθητική του σήμερα,δημιουργώντας ενα σύγχρονο περιβάλλον γι όσους προτιμούν αυτού του ειδους διακόσμηση....με αυτό το σκεπτικό αποφάσισα να ανανεωσω και να διατηρήσω αυτή την κονσόλα,τον καθρέπτη και τα ξύλινα κουτιά...την καλησπέρα μου και σ'ευχαριστω Δήμητρα!

      Διαγραφή
  4. Η κονσόλα έγινε πολύ όμορφη και το κλασικό είναι διαχρονικό!!!
    Καλό απόγευμα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πήρε παράταση χρόνου Στέλλα μου,και μου γέμισε δημιουργικά τον χρόνο μου,καθώς την εφτιαχνα.Αλλωστε τα κλασσικά κομματια παντα είναι επίκαιρα σε οποιαδήποτε διακόσμηση, και αν τα τοποθετήσεις...καλό απόγευμα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα δεν λέμε "all time classic"? Πάντα είχα κλασσικά κομμάτια σπίτι μου και γιατί οι εξορμήσεις μας σε παλαιοπωλεία ήταν συχνές και συγγενείς υπήρχαν μπόλικοι που δεν τα ήθελαν. Μια αποθήκη γεμάτη έπιπλα έχω... Πολύ όμορφη έγινε η κονσόλα και τα διαφορετικά στρώματα χρώματος της έδωσαν και χαρακτήρα και ανέδειξαν το σχέδιο της! Μπράβο Μαρία μου...καλημέρα και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην απόδοση της κλασσικής διακόσμησης δεν νομίζω ότι χρειάζονται υπερβολές,έτσι κατάφερα με την μείξη των χρωμάτων,που έκανα να φέρω μια αρμονική αισθητική διάρκεια στο χρόνο Χριστίνα μου....την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τέλεια έγιναν η κονσόλα και ο καθρέφτης Μαρία μου. Έχω τρομερή αδυναμία σε κλασικά κομμάτια και εσύ τα ανέδειξες με τον καλύτερο τρόπο. Τα έκανες να δείχνουν φοβερά κομψά και πολυτελή. Καλημέρα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρησιμοποίησα μια δική μου τεχνική,στο βάψιμο για να έχω αυτό το αποτέλεσμα Θάλεια μου,ευτυχώς το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό για μένα...την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Τι καταπληκτικές δημιουργίες έφτιαξες πάλι! Ό,τι πιάνεις στα χέρια σου γίνεται αριστούργημα! Συγχαρητήρια ,Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμ έχω πάθει "κόλλημα", με τις ανανεώσεις Αλέκα μου....λέω τώρα κάποια στιγμή θα μου περάσει....χαχαχα φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου έγινε τέλειο! Πολύ αριστοκρατικό! Η επιλογή σου στα χρώματα δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου