Παίζοντας με τις αποχρώσεις του λευκού!


Έβαλα στόχο να ανακαινίσω σιγά-σιγά το σπίτι μου και να φέρω κάποια μικροέπιπλα στις αποχρώσεις του αγαπημένου μου χρώματος το λευκό.Οπότε μην εκπλήσεσθε,όταν σας δείχνω ένα κομμάτι επίπλου ,ανανεωμένο κάθε φορά. όχι δεν έχω εμμονή στο λευκό χρώμα ,απλά κάνω ένα mix με το παραδοσιακό χρώμα των επίπλων  (που ήδη έχω).....θέλοντας να δώσω περισσότερη φωτεινότητα στο χώρο μου... αισθάνομαι ότι έχω επιτύχει ένα μέρος του στόχου μου.Αυτή την φορά θα δώσω ξανά οδηγίες,ως προς την μεταμόρφωση και επεξεργασία του επίπλου της εισόδου στο σπίτι μου.
Υπάρχουν αρκετά άτομα που μου έστειλαν e mail και με ρωτούσαν για την επεξεργασία τους και τα υλικά που χρησιμοποιώ.Αρχικά έβγαλα τα πομολάκια απο το έπιπλο,για να μπορέσω να τρίψω τις επιφάνειες καλύτερα και ευκολώτερα.με το ηλεκτρικό τριβείο....απαλά και όχι για πολύ.Στη συνέχεια ετοίμασα το χρώμα που είναι οικολογικό βερνικόχρωμα και κάνει για ξύλο αλλά και για μέταλλο..ετσι ξεκίνησα το πρώτο χέρι βαψίματος με ένα μαλακό πινέλο.Αφού το πέρασα περίμενα να στεγνώσει καλά.Με βοήθησε και ο καιρός που είναι κατάλληλος ακόμα.,έτσι σε πολύ λίγο άρχισα και το 2 χέρι βαψίματος....μην νομίζετε μπορεί να είναι απλή διαδικασία αλλά θέλει χρόνο και κόπο.Πόσα χέρια βαψίματος θα κάνετε εξαρτάται απο το χρώμα του επίπλου στην αρχική του κατάσταση και πόσο το τρίψατε....έτσι αν είναι ανοιχτόχρωμα το έπιπλο σας ίσως με 2-3 χέρια βαψίματος να το έχετε ετοιμάσει.Εγω χρειάστηκα 5-6 φορές.Στη συνέχεια το αφήνω περίπου ένα 24ωρο να πιάσει καλά το χρώμα. Στο τέλος έβαλα  τα πομολάκια αφού τα έτριψα με γυαλόχαρτο για να λάμψουν και να φαίνονται καινούργια.Δείτε τις εικόνες και την μεταμόρφωση του επίπλου!














Σχόλια

  1. Καλά,έγινε πανέμορφο ,το λευκό ανέδειξε τις γραμμές του και φώτισε το χώρο σου.Πέρασες με glaze ή dark wax τα σκαλίσματα ή απλά τα έτριψες με γυαλόχαρτο;Περιμένω εναγωνίως απάντηση.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έπιπλο δεν είναι παλιό, το είχα πάρει πριν 7 χρόνια,απλά ήθελα να του αλλάξω χρώμα,για ενα φρεσκαρισμα Αλέκα μου. Η επεξεργασία του δεν ηταν τίποτα το ιδιαίτερο στα σημεία που έχει τα σκαλίσματα έβαλα λιγότερο χρωμα και δεν πίεσα το πινέλο να πάει παντού.Αυτό είναι όλο....μια καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πόσα χρόνια έχω να δω τέτοιο έπιπλο σε σπίτι, μόνο σε αντικερί πιστεύω οτι το βρίσκεις πια!! Τώρα για την μεταμόρφωση τι να πω.. Είναι εκπληκτική και σίγουρα το άσπρο το αναδεικνύει περισσότερο κατά την άποψη μου. Είσαι τυχερή που δε μένω κοντά σου.. θα σου είχα στείλει όλα τα έπιπλα μου πακέτο!! :))) Καλή εβδομάδα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αν ήσουν κοντά θα σε βοηθούσα και θα κάναμε ωραία πράγματα,Ελεάνα μάς τα χαλάει η απόσταση... καλη εβδομάδα και την καλημέρα μου....φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τους πήγε πάρα πολύ το λευκό χρώμα, τους έδωσε άλλο αέρα ,σύγχρονο!!!Πολύ ωραία και η διακόσμησή τους!!!!!!Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήθελα να πετύχω απο την αρχή μια ολοκληρωμένη Φωτεινή διακόσμηση στον χώρο μου μια όμορφη καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Επαγγελματική δουλειά Μαράκι! Κάνεις απίστευτες μεταμορφώσεις επίπλων. Το λευκό νομίζω σου πάει και είναι εξαιρετικό για δώσεις μια πνοή ανανέωσης σε ένα χώρο. Συγχαρητήρια για μια ακόμα φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαγγελματική δεν θα το έλεγα αλλά με πολύ προσπαθεια τα κατάφερα να του δώσω ενα κομψό αποτέλεσμα. Μετα απο τόσες ανανεώσεις επίπλων απέκτησα ειδικότητα Σοφία μου ....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου την έχεις τελειοποιήσει την τεχνική σου! Μένω έκθαμβη!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο ... κάποια στιγμή θα σου στείλω μαιλ να μου πεις τι μπογιά χρησιμοποιείς και δίνει τόσο βελούδινο αποτέλεσμα! Μπράβο κορίτσι μου, εξαιρετική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου δώσω στοιχεία Χριστίνα μου,αν και δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο το χρώμα που χρησιμοποιώ είναι σατινε σε απόχρωση του λευκού(γαρδενια),και η ποιότητα του είναι της χρωτεξ για ξύλο και μέταλλο (χρώμα του νερού)επίσης χρησιμοποιώ απλό πινέλο...μετά απο κάποιες στρώσεις γίνεται αυτό το αποτέλεσμα ....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα έγιναν και φωτεινά !!!!
    Τα παλιά έπιπλα αναδεικνύονται πάρα πολύ στο άσπρο !!!
    Τέλεια .... να τα χαρείς !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως το λευκό φωτίζει και δίνει ανανεωμένο και φρέσκο χαρακτήρα στη διακόσμηση Ράνια μου....καλη εβδομαδα και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, έγιναν υπέροχα!!!! Μου φαίνεται πως θα κλέψω ένα παρόμοιο έπιπλο που έχει η μαμά μου για να το βάψω κι εγώ λευκό!!!!!!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εχεις κάποιο έπιπλο που χρειάζεται ανανέωση μην διστάσεις να το κανεις το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει Μαρί μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Έγιναν καταπληκτικά κι έδεσαν με τον υπόλοιπο χώρο!!!
    Καλή συνέχεια και στην υπόλοιπη ανακαίνιση και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα ξεκουραστω για λίγο και μολίς βρω κατάλληλο χρονο θα αρχίσω το επόμενο.... σιγά-σιγα,μην μου βγεί και η μεση....χαχαχα....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. υπεροχο...με Παριζιανικο αερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Ζηνα μου.....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφο έγινε Μαρία και το πόμολο του συρταριού είναι τρισχαριτωμένο!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι το ήθελε το ανοιχτό χρωμα ,το έκανε πιο μοντέρνο και έδεσε περισσότερο στο χώρο που το έχω,όσο για τα πομολακια τα ετριψα αρκετά για να τους δώσω αυτή την λάμψη....καλή εβδομάδα να περάσουμε!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου πολύ πολύ ωραίο το έπιπλο! Του έδωσες νέα πνοή κι έχεις αρχίσει να φέρνεις το χώρο σου πολύ κοντά σε αυτό που θέλεις πιστεύω! Φαίνονται όλα πιο φρέσκα και φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό θέλω να πετύχω την φωτεινότητα στον χώρο μου αν και δεν έχω πρόβλημα αλλά μ'αρεσουν τώρα πια τα ανοιχτόχρωμα έπιπλα και διακοσμητικά Μαίρη μου...φιλακια και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απίστευτη μεταμόρφωση Μαρία μου!!! Μοντέρνα και φωτεινά αλλά με την κομψότητα του κλασικού! Μου φαίνεται έχουν και μια ρομαντική νότα. Τα ανέδειξες με τον καλύτερο τρόπο! Και το ρολόι κομψοτέχνημα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ,έγινε ακριβώς αυτό που ήθελα απο την αρχή να το φωτίσω ,για να μπορώ να το χαίρομαι στο χώρο μου θάλεια μου...πολλά φιλάκια και απο εμένα !

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα έπιπλα και νομίζω ότι το λευκό είναι το χρώμα τους!!! Έγιναν τέλεια !!!! Εξαιρετική και η διακόσμησή τους !!! Καλή σου μέρα και από εδώ, Μαρία !!! Καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη σε πολλά σπίτια γίνεται ένα είδος mix επίπλων στα χρώματα έτσι υπάρχει περισσότερη ένταση στο χώρο της διακόσμησης Ιωάννα μου αυτό θέλω να πετύχω και εγω με το πέρασμα του χρόνου...την καλησπέρα και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα έγιναν Μαρία! Η μεταμόρφωση του λευκού καλά κρατεί από ότι βλέπω και αναδεικνύει φοβερά τα έπιπλα αλλά και τη διακόσμηση σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεται και συνέχεια αλλά σιγά-σιγά μην μας φύγει και η μέση μας Κατερίνα μου εεεε....φιλάκια πολλά και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Το πιστεύεις ότι έχω ένα ολόιδιο επιπλάκι σε σοκολατί απόχρωση και αναρωτιόμουν αν θα άξιζε να το μεταμορφώσω; Την κρατάω την πρότασή σου και σαν καλοκαιριάσει απόφασίζω. Να είσαι καλά Μαρία! Και πάντα δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομίζω οτι οποιοδήποτε έπιπλο που δεν μας κάνει πιά, αξίζει τον κόπο να το μεταμορφωσουμε.Αν εχεις διαθέσιμο χώρο μπορείς να το ξεκινήσεις αμέσως Χριστίνα μου.Εγώ σου εύχομαι απο τώρα να εχεις ενα Κάλο και ωραίο αποτέλεσμα.... την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εξαιρετική δουλειά, μπράβο Μαρία δείχν τόσο εκλεπτυσμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου