Καινούργια αξία!

Ακόμα μια καινούργια δημιουργία,στο λευκό χρώμα, μιας και είναι το αγαπημένο μου αυτή την περίοδο(να δω μέχρι που θα φτάσω).Έτσι θέλησα να ανανεώσω και να φρεσκάρω μια αγαπημένη κονσόλα,αφού είχαν σχεδόν εξαντληθεί τα χρονικά της περιθώρια απο την φθορά του χρόνου.Κλασσική αξία δεν λέω αλλά με κούρασαν τα σκούρα χρώματα παρ'ολο που είχε σχέδιο επάνω στο έπιπλο και το ξύλο είναι απο τριανταφυλλιά.
Έπέλεξα να κάνω τις δικές παρεμβάσεις χωρίς ενοχές,έτσι το έφερα στη δικιά μου προσωπική "γραμμή" .Καθαρές και απλές γραμμές στην κονσόλα αναδεικνύουν το εκελεπτυσμένο στυλ της.Δεν αρκεί να φτιάχνουμε όμορφα πράγματα,ή αντικείμενα.για μένα είναι να έχουν ταυτότητα και πρέπει να δένουν όλα μεταξύ τους, να έχουν δηλ.μια συνέπεια στη διακόσμηση του χώρου.Στην πρώτη φωτο σας δείχνω πως ήταν αρχικά.Μετά απο την επεξεργασία έγινε, ένα έπιπλο καθαρό και φωτεινό όπως ακριβώς το ήθελα.Τα πομολάκια τα βρήκα σε 2 μεγέθη,ήθελα αυτή την διαφοροποίηση και σε χρώματα που ταίριαζαν στο λευκό και το χρυσό και φυσικά την πινελιά της λαμπερής πέτρας!
































Σχόλια

  1. Μπράβο Μαρία! Έδωσες νέα πνοή ζωής σε ένα κλασικό μεν, αλλά πιο παλιό δε έπιπλο, και το έκανες να μοιάζει σαν κονσόλα πολύ μοντέρνου στυλ, και με λίγη δόση glam στις μικρολεπτομέρειες ( φοβερά τα πομολάκια!)!
    Πολύ ωραία η νέα γωνιά, αγαπημένο χρώμα το λευκό, όλα δείχνουν νέα, καθαρά και πολυτελή!
    Καλημέρα και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τελευταία χρονική περίοδο μου αρέσει πολύ να ανανεώνω ότι απο τον καιρό έχει φθορά και να του δίνω λίγο χρόνο παραπάνω,βέβαια το στυλ είναι συγκεκριμένο,αφου έχω αποφασίσει ότι σιγά-σιγά κάποια απο τα έπιπλα μου θα αποκτήσουν το λευκό χρώμα.....την καλησπέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Και πριν ήταν όμορφο Μαρία αλλά τώρα του έδωσες φοβερό στυλ και κομψότητα και το έκανες πιο μοντέρνο και πολυτελές!! Τα πόμολα δείχνουν πολύ όμορφα!! Το στόλισες και πολύ όμορφα με τις πορσελάνες στις οποίες έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφισβητώ ότι και πρίν ήταν όμορφο Θάλεια μου ,είχε όμως αρκετά χτυπήματα απο μετακομίσεις του παρελθόντος και γενικά είχε χάσει την "λάμψη" του φαινόταν πολύ ταλαιπωρημένο...έτσι του "έδωσα" και κατάλαβε χαχαχα...φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  3. Η κονσόλα δείχνει πολύ μοντέρνα, διατηρώντας όμως και τoν κλασσικό της χαρακτήρα!!!
    Πολύ καλή η μεταμόρφωση της, μου αρέσει πάρα πολύ!
    Τα πόμολα με τις χρυσές λεπτομέρειες είναι πολύ chic και έδεσαν αρμονικά με τη κονσόλα!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήταν το ζητούμενο απο την αρχή,Αλεξάνδρα,να μην χάσει την αίγλη του και νομίζω ότι το πέτυχα...μου πήρε λίγο παραπάνω χρόνο για να το φέρω έτσι όπως είναι αλλά τα κατάφερα....σ'ευχαριστώ και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Είναι εκπληκτικό το πως ένα ωραιότατο έπιπλο σαν αυτό ξαναγεννιέται μέσα από τα χέρια μας και εξακολουθεί να ξεχωρίζει ...Είμαι τόσο σύμφωνη σε τέτοιες αλλαγές και ειδικά στα κλασσικά κομμάτια που υπέρ αγαπώ...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη ικανοποίηση να βλέπεις ότι αυτό που κάνεις έχει ένα καλό και όμορφο αποτέλεσμα Λίλια,αγαπώ πολύ τις ανανεώσεις,,,σε οτιδήποτε παλιό....δένομαι πολύ με τα αντικείμενα δεν μου αρέσει να τα πετάω....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Βρε Μαράκι τι φανταστικά πράγματα φτιάχνεις! Έδωσες νέα ζωή και ομορφιά στη συρταριέρα! Είναι τόσο μα τόσο κομψή! Λες να σε φωνάξω αν πέσει στα χέρια μου καμία αντίκα? Καλησπέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι; αν θελήσης ποτέ την βοήθεια μου μπορώ να σε εξυπηρετήσω άλλωστε μια πόρτα δίπλα είμαστε εεεε;....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ chic πλέον η κονσόλα και τα καινούργια πομολάκια δίνουν και έναν αριστοκρατικό τόνο! Πολλά μπράβο Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου αυτά τα πομολάκια έχουν μεγάλη φάση ,άλλα πήρα άλλα εκεί κατέληξα μεγάλη ιστορία τουλάχιστον ταίριασαν με την κονσόλα....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Έχεις πάρει φόρα και ανανεώνεις!!! :))) Πάρα πολύ όμορφη και πάρα πολύ φωτεινή!! Παρόλο που μου αρέσουν τα παλιά κλασσικά έπιπλα νομίζω πως σε αυτή τη περίπτωση η συρταριέρα δείχνει καλύτερη σε άσπρο! Μπράβο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φόρα;Ελεάνα μου δεν κρατιέμαι,έχω και άλλα μπροστά μου αλλά βλέπεις υπάρχουν και πράγματα στη ζωή που κάνουμε χαχαχα....φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη έγινε η κονσόλα,της πήγε πολύ η αλλαγή!!!!!Και τα πομολάκια με το διαφορετικό μέγεθος ταίριασαν υπέροχα!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευτυχώς ταίριασαν έστω και με διαφορετικό μέγεθος...μια χαρά αλλά αυτο είναι μια άλλη ιστορία που δεν μπορώ να την διηγηθώ τώρα φιλάκια και σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άψογο Μαρία! Άψογο πραγματικά! Elegant! Σαν εσένα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει αρκετά καλά τα κατάφερα,Σοφία,λίγο πολύ έχω αποκτήσει μια μικρή εμπειρία ματά απο αρκετές προσπάθειες....πάντως σ'ευχαριστώ πολύ πολύ....μια καλημέρα γλυκιά όπως εσύ!

      Διαγραφή
  11. Τεραστια αλλαγη! Καμια σχέση με πριν! Υπεροχή Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το ανοιχτό χρώμα φέρνει τα "άνω-κάτω",δίνει αυτή την αλλαγή έντονα στον χώρο Ζήνα μου....πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίες γραμμές και καμπύλες έχει το επιπλάκι σου.Μου αρέσει ιδιαίτερα η έξυπνη πινελιά της στρας πέτρας στα πομολάκια (τα ίδια είχα στις πόρτες της πρώην ντουλάπας μου και στα κομοδίνα)
    Το κηροπήγιο σου καταπληκτικό!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν τα πομολάκια όχι τόσο για την πέτρα αλλά για το λευκό-χρυσό που έχει,σκέτα έστσι όπως τα ήθελα δεν βρήκα στο κατάστημα που πήγα....ίσως δεν έψαξα αρκετά....Σ'ευχαριστώ Αλέκα μου και να έχεις μια καλή μέρα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλή δουλειά...νομίζεις πως έχει βαφτεί με πιστόλι. Εξαιρετικό κομμάτι και εξαιρετική η δουλειά που έκανες Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει φτάσει η χάρη μου μέχρι εκεί Χριστίνα μου ....το μόνο που δουλεύω είναι το πινέλλο και καμμια φορά με το ρολάκι,πάντως όπως και νάχει την δυσκολία του την έχει μέχρι να φτάσουμε στο ποθούμενο αποτέλεσμα....καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο κομμάτι η 'νέα' σου κονσόλα, Μαρία μου!!! Φαντάζομαι πόση δουλειά θα είχε (πόσο τρίψιμο, πόσα χέρια μπογιάς ! - αλήθεια, τι μπογιά χρησιμοποίησες?). Συγχαρητήρια!!
    Καλή συνέχεια, φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά είχε αρκετή δουλειά και φυσικά χρειάστηκα παραπάνω χρόνο για να το τελειώσω,Μαρί μου αλλά ευτυχώς τα κατάφερα... το χρώμα που χρησιμοποίησα είναι ultralac,οικολογικό βερνικόχρωμα νερού που κάνει για ξύλο και μέταλλο,έχει την ιδιότητα να στεγνώψνει γρήγορα και να στρώνει επίσης ωραία στην επιφάνεια του ξύλου...καλή συνέχεια και σ'εσένα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου