Οικία και προτάσεις!

Απλές λιτές πινελιές διαχέονται σ'ολα τα σύνολα διακόσμησης ,προκαλώντας συνειρμούς,καθηλώνοντας τα βλέμματα,υπενθυμίζοντας πως το στυλ ξεπαρνάει τα κλισέ και τα όρια,και καθοδηγείται απο το καλό γούστο και φυσικά τις ατομικές σας ευαισθησίες.Και μόνο τότε χρίζεται αυθεντικό..............
Ένας καναπές με λιτή γραμμή,συντροφιά με απαλά μαξιλάρια στο γλυκό χρώμα του πράσινου(animal prints),και ένα χνουδωτό χαλί αποκαλύπτουν τις φιλόξενες προθέσεις τους στο λιτό αλλά λειτουργικό καθιστικό....
Το διακοσμητικό κεραμικό με φιγούρα το ρόζ παπαγάλο,επιβλέπει τον χώρο....η περίτεχνη κονσόλα,επεξεργασμένη με τεχνική,συνδυάζεται με τον υπόλοιπο χώρο στους απαλούς τόνους του ρόζ.....
Η καρό ταπετσαρία ,δίνει περισσότερο στυλ και αναζωογονεί την ήπια χρωματική γκάμα του χώρου.....






Σχόλια

  1. Αχ αχ αχ Λοιπόν έχουμε και λέμε! Το σκαμπώ και της παχυτοσύνθεση της πρώτης εικόνας, το χουχουλιάρικο χαλάκι και την πολυθρόνα της τελευταίας φωτογραφίας τα θέλω!!!! Μην σου πω πως γλυκοκοίταζα ακόμα και τον ροζ παπαγάλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου αρέσουν βλέπω τα χνουδωτά σκαμπώ, χαλάκια Δήμητρα μάλλον θα είσαι απο εκείνους που θέλουν χουχουλιάρικη ατμόσφαιρα στο χώρο τους,γιατί όχι;.ένα τέτοιο περιβάλλον σε εμνέει και έχεις καλύτερη διάθεση για δημιουργίες.....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν Μαρία μου ξεσήκωσέ με!! Ψηφίζω ό, τι βλέπω στην 1η και 2η φωτογραφία, γήινα χρώματα, φυσικά υλικά, ζεστασιά του ξύλου, χνουδωτές επιφάνειες!!Ένα υπέροχο χειμωνιάτικο σκηνικό συνθέτουν όλα! Οπωσδήποτε όμως θα θελα τη καθιστή ζέβρα να φιλοξενεί το κομοδίνο μου, καθ'ότι λάτρης του animal print και του οτιδήποτε σχετίζεται με αυτό!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....ένα περιβάλλον έτοιμο να φιλοξενίσει με ζεστασιά τους ιδιοκτήτες του αλλά και φίλους ,Βέρα μου τα γήινα χρώματα ελαφρύνουν τον χώρο και αισθανόμαστε καλύτερα....καλό και όμορφο σ/κο!

      Διαγραφή
  3. Εγώ θα ψηφίσω τους συνδυασμούς της φωτογραφίας με το ζεστό ροζ!!! Ονειρικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου ρομαντική και γήινη,ένας γλυκός συνδυασμός πολλά υποσχόμενος....πραγματικά ονειρικός καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι εγώ όπως πάντα θέλω πολλά αλλά θα συμβιβαστώ με το μαλλιαρό σκαμπό και το φοβερό φωτιστικό-προβολέα στη πρώτη φώτο, τον υπέροχο ανοιχτόχρωμο καναπέ δεξιά κάτω στη δεύτερη φώτο , τον ροζ παπαγαλακο (που έχει πέραση από ότι βλέπω), στην πέμπτη,την κούπα-γλάστρα στην έκτη και τέλος το χαλάκι στη τελευταία...ζητάω πολλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα οι επιλογές σου είναι στα μέτρα σου,οπότε αν σου αρέσουν μπορείς να έχεις ότι θέλεις,και δεν νομίζω ότι ζητάς πολλά αλλά το αντίθετο μάλιστα....την καλημ,έρα μου και καλό σ/κο!

      Διαγραφή
  5. Παίρνω έτσι όπως είναι την πρώτη photo και φεύγω! Είναι ακριβώς στα γούστα μου!! Μια ξύλινη βιβλιοθήκη μου λείπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τόσο ωραία και λειτουργική , που νομίζω οτι πολλοί θα την ήθελαν στο χώρο τους Κατερίνα μου ...καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία κομμάτια βρε Μαράκι! Αυτό το στρόγγυλο το τραπέζι το ερωτεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στρογγυλό τραπέζι ,είναι απο μέταλλο και περίτεχνο συνδυάζεται πολύ ωραια με γήινους τόνους χρωμάτων Σοφία μου....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχοι οι σκουρόχρωμοι καναπέδες αλλά και ο πρώτος ο γκρι!!!! Τα alseda σκαμπό του Ikea είναι τα αγαπημένα μου!! Καταπληκτικές επιλογές και σε ριχτάρια Μαρία μου! Να περάσεις μια όμορφη Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι το γκρί χρώμα του κανεπέ αλλά και τα σκαμπώ κάνουν ένα ωραίο δέσιμο μεταξύ τους,όλα είναι προσαρμοσμένα για ένα ανάλαφρο και χαλαρό στυλ διακόσμησης.....Ευτυχώς ήταν ήρεμη και χαλαρή η κυριακή μου,Ελεάνα,μόλις στρώθηκα στον υπολογιστή ....καλή συνέχεια και σ'εσένα....

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες προτάσεις, λιτές κ σε εκπληκτικούς χρωματισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου είμαι σίγουρη ότι σου αρέσουν αυτοί οι τόνοι χρωμάτων ,κρίνοντας απο τις δικές σου αναρτήσεις...χαίρομαι που σου άρεσαν.....

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου αυτή τη φορά χτύπησες φλέβα! Τα γήινα ανοιχτά χρώματα είναι το στοιχείο μου και μου αρέσουν όλα τα combo που έχεις φτιάξει! Δηλώνω μια ιδιαίτερη προτίμηση στην 1η βιβλιοθήκη, στους καναπέδες και στη ρομαντική κονσολίτσα! Α, και στον παπαγαλάκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου