Εκλεκτά δερμάτινα στοιχεία!

Τα δερμάτινα έπιπλα στη διακόσμηση συνδυάζονται με άλλα υλικά στοχεία όπως το φυσικό ξύλο το μέταλλο και όλα αυτά τα αντικείμενα,θα δώσουν την κομψή και μοναδική εμφάνιση στο σπίτι σας.
Δέρμα,ξύλο και μέταλλο,δίνουν ένα μίγμα κύρους και πρωτοτυπίας σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού. Τα δερμάτινα έπιπλα ασκούν μια διαχρονική γοητεία στο χώρο της διακόσμησης Αν είστε λάτρεις των δερμάτινων επίπλων,μπορείτε να δείτε τις συλλογές που έκανα και τους κατάλληλους συνδυασμούς με άλλα στοιχεία διακόσμησης... 
Μια αυθεντική,όψη διακόσμησης απο τη δεκαετία του'60,συνδυασμένη με στοιχεία απο φυσικό ξύλο και δερμάτινη μπαμπού πολυθρόνα.
Ο δερμάτινος καναπές συνδυάζεται με ξύλινα διακοσμητικά αντικείμενα και χαρίζει την ζεστασιά στο χώρο του καθιστικού σε μοντέρνα γραμμή....
Ένας δερμάτινος μεγάλος καναπές διακοσμεί το σαλόνι και γίνεται αντικείμενο πόθου για την ωραία και used αίσθηση που χαρίζει στο κλασικό σαλόνι.
Το μαύρο το χρώμα της δερμάτινης πολυθρόνας δένει και κάνει αντίθεση με το ανοιχτό μπλέ και συνδυάζεται με τον κλασσικό καθρέπτη που είναι βασικό στοιχείο για να δημιουργήσετε μια σοφιστικέ ατμόσφαιρα!














Σχόλια

  1. Τόσο οι συλλογές σου όσο και τα αντικείμενα που επιλέγεις κάθε φορά ,ξεπερνούν τις προσδοκίες μας σε προτάσεις διακόσμησης.Έχεις πολλούς ωραίους συνδυασμούς.Ξεχωρίζω το τραπεζάκι -ελέφαντα και το ρετρό επιπλάκι δίπλα του,καθώς επίσης και τους γαλάζιους βιβλιοστάτες από αχάτη(?).Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου δεν αμφισβητώ και εγω με την σειρά μου τις υπέροχες προτάσεις και δημιουργίες στο δικό σου blog,πάντα με μεράκι και με το δικό σου στυλ,πάντως έκανες ωραίες επιλογές απο τις εικόνες....τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει... μπαουλάκια, βαλιτσάκια και σκαλιστοί καθρέφτες.. αγαπημένα αντικείμενα!!! :))
    Το λίγο πράσινο στη διακόσμηση το έχω ξαναδεί πριν χρόνια σε έπιπλα σε δύο διαφορετικούς χώρους, τότε το απέρριψα τώρα όμως βλέπω πως θα ήταν μια ευχάριστη νότα (σε μικρή δόση) σε ένα χωλ ή σε ένα σπίτι με βαριά κλασσική διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το πολύ απαλό χρώμα του πράσινου ,θα το έλεγα παστέλ και κάνει πολύ δυνατούς και ωραίους συνδυασμούς ιδιαίτερα με το γκρί και το λευκό και λίγο πιο σκούρο ταιριάζει με το χρυσό ...την καλημέρα μου Ελεάνα!

      Διαγραφή
  3. Αχ αχ αχ... έχω βάλει στο μάτι κάτι δερμάτινα χαλιά και πουφ αλλά είναι απλησίαστα τα άτιμα!!!!
    Η εφημεριδοθήκη και το κάθισμα της τελευταίας φωτογραφίας, υπέροχα!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα δερματινα αν είναι καλή ποιότητα οι τιμές τους είναι τσουχτερές,ίσως είναι καλύτερα και πιο οικονομικά την περίοδο των εκπτώσεωνή σε κάποιες προσφορές....θέλει λίγο ψάξιμο αν διαθέτεις χρόνο....μια όμορφη καλημέρα Δήμητρα μου!΄

      Διαγραφή
  4. Ότι έχει σχέση με ελέφαντες και ζέβρες μου αρέσει πολύ και το είδα συχνά σε αυτή την ανάρτηση και σε ωραίους συνδυασμούς!!!
    Το οθωμανικό με τον αποθηκευτικό χώρο που έκλεψε τη καρδιά...
    Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μου πήρε τα μάτια όταν το είδα Αλεξάνδρα μου,έχουμε κάτι κοινό στο γούστο μας....φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι ως ενήλικας με ενθουσιασμό 13χρονου, έχω ξεχωρίσει πάνω από τα 60% των αντικειμένων που είδα!! Δεν συμφέρω καθόλου τελικά χεχε
    Μαράκι μου καταπληκτικές προτάσεις, ζεστές και γήινες^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα ένα ολόκληρο κατάστημα Λίλια σίγουρα δεν θα σε φτάνει χαχα....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία κομμάτια πας και βρίσκεις βρε Μαράκι! Το ένα καλύτερο απο το άλλο. Ε.. τους δυο ταμπά καναπέδες μη τους κοιτάζει κανείς άλλος. Τους έχω κλείσει. Τέλος! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι είναι το ιδανικό δερμάτινο χρωμα το Τάμπα που πηγαίνει σε καναπέ Σοφία μου....εγώ πάντως θα σου το κρατήσω ....έτσι δεν θέλω να ανησυχεις..... Φιλάκια και καλη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. 'Εχω δύο πολυθρόνες δερμάτινες στο πρόχειρο καθιστικό και τις έχω συνδυάσει με σκούρο ξύλο, βιβλιοθήκες, τραπεζάκια. Εξ αιτίας της πρόσφατης μανίας μου για animal print accessories λέω κάτι να φτιάξω σε απομίμηση δέρματος αγελάδας. Πραγματικά οι πίνακες που φτιάχνεις με προτάσεις είναι ότι καλύτερο έχω δει να κυκλοφορεί. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τις ιδέες...καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν οι δερμάτινες πολυθρόνες σου είναι σε σκούρο χρωμα μπορείς να προσθέσεις αξεσουάρ σε animal prints, αφού σου αρέσουν, Χριστίνα μου είναι μια πολύ όμορφη αντιθέση και συγχρόνως μοντέρνα. Σ'ευχαριστω για τα Κάλα σου λογια....καλή! εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου