luxury διακόσμηση σε τόνους μαύρου-χρυσού λευκού,με πiνελιές animal prints!

Βασισμένο στο παιχνίδι των αντιθέσεων αλλά και της υψηλής αισθητικής, οι τόνοι του χρυσού  συνδυασμένοι με το μαύρο -λευκό και πινελιές σε animal print δίνουν το στίγμα της πολυτέλειας και της διάρκειας στο χώρο του σπιτιού..
Μοντέρνα και κλασσικά στοιχεία,ανάμεσα σε σκούρες και φωτεινές επιφάνειες,σε καμπύλες και ευθείες γραμμές,γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον το ντεκόρ....όλα αυτά τα ιδιαίτερα χρώματα είναι δημοφιλή την περίοδο των εορτών και ιδαίτερα τα Χριστούγεννα.Εγω θα σας πρότεινα να το υιοθετήσετε καθ'όλη την διάρκεια του χρόνου προσθέτοντας με μέτρο μερικές πινελιές χρυσού ασημί,ή animal prints, γιατί έτσι θα έχετε μια ζεστή και φιλόξενη λάμψη! 
Προσθέτοντας διακοσμητικά αντικείμενα με τις σωστές χρυσές πινελιές,θα έχετε λάμψη και φωτεινότητα στο χώρο σας.... 
Τα μεταλλικά χρώματα και οι χρυσές αποχρώσεις είναι μέρος της εσωτερικής διακόσμησης και των μοντέρνων και κλασσικών σχεδιαστών του χώρου στο σπίτι.
Δώστε αίγλη στο χώρο σας,διαλέγοντας λίγα έπιπλα σε χρυσές ή ασημί αποχρώσεις.Υφάσματα,αξεσουάρ,ακόμα και ένας  μοντέρνος πίνακας,μεταμορφώνουν με λάμψη το χώρο.... 

Αν θέλετε και σας γοητεύει η ιδέα να προσθέσετε  animal print, στο ντεκόρ του σπιτιού χρησιμοποιήστε καλή ποιότητα υφασμάτων και μοτίβων για ένα πιο ξεχωριστό χαρακτήρα και στυλ διακόσμησης.... 
Τα animal prints είναι πιο εκκεντρικά και προσελκύουν το ενδιαφέρον στον χώρο σας δίνοντας μια πιο glamorus εμφάνιση και αισθητική.Διακοσμήσετε το χώρο σας με  στοιχεία σε μεταλλικούς τόνους του ασημί,σε υφάσματα απο μετάξι και σατέν,και δώστε την ξεχωριστή πινελιά στο απαλό χρώμα του σμαραγδιού στο φωτιστικό!






Σχόλια

  1. Όντως είναι πολύ chic ο συνδυασμός αυτών των τεσσάρων στοιχείων.
    Μου άρεσαν πολύ τα μαξιλάρια με το animal print και τα λουλούδια, τα βρίσκω πολύ πρωτότυπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαξιλαράκια που σου άρεσαν είναι απο την εκπληκτική συλλογή του r.cavali.Εχει μια μοναδικότητα το στυλ του και τον προτιμώ στην διακόσμηση του χώρου....φιλάκια πολλά και την καλησπέρα μου Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  2. Καλά δε θα πω πόσα κομμάτια θέλω από αυτά που έχεις βάλει, κατάντησα γραφική πια... Έχω όμως μια ερώτηση.. Η πρώτη φωτογραφία έχει ασημένιο μαύρο και χρυσό?? Μπορεί να ταιριάξουν ασημένια κομμάτια με χρυσά??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να συνδυάσεις τις μεταλλικές αποχρώσεις του χρυσού και ασημί ανάλογα με το ύφος διακόσμησης στον χώρο σου ,με μέτρο και όχι σε μεγάλες επιφάνειες.Μικρές διακριτικές πινελιές και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ σικ Ελεάνα μου ....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχος συνδυασμός Μαρία και all time classic! Οι προτάσεις σου, όπως πάντα, τέλειες! Αλήθεια, μπορείς να μου πεις από που είναι το αστέρι και τα μαχαιροπίρουνα (εννοώ ποιας εταιρείας);; Ευχαριστώ. Πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά all time classic Δήμητρα με υψηλή αισθητική του χώρου αυτή η διακόσμηση ...θα σου λύσω την απορία σου για τα μαχαιροπήρουνα που όντως είναι εντυπωσιακά θα τα βρείς στο  zgallerie.com.και το μοναδικό φωτιστικό απο κρυστάλλους το βρήκα στο blog.uniqueuniquedesign.com φιλάκια πολλά και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Πάω να χαζέψω :)

      Διαγραφή
  4. Για το φωτιστικό θα σε ρωτούσα κι εγώ ,αλλά λύθηκε η απορία μου.Θέλω απεγνωσμένα τη χρυσή πολυθρόνα με το ασπρόμαυρο σχέδιο τύπου ''μαίανδρος''.Αυτή τη φορά ξεπέρασες τον εαυτό σου,είναι όλα τα κομμάτια καταπληκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φωτιστικό είναι σαν απο τον πλανήτη Κρύπτον του (superman)εμένα κάτι τέτοιο μου θυμιζει Αλέκα μου....και επειδή το βρήκα ασυνήθιστο γι'αυτό και το πόσταρα,όσο για την καρέκλα με την επένδυση του Μαίανδρου είναι εντυπωσιακή .Σχεδόν όλα τα κομμάτια είναι απο την συλλογή του R.Cavali.Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολλά τα κομμάτια που θέλω αλλά δεν βλέπω να άφησαν κάτι οι φίλες μας!! Και δεν τις αδικώ!!Την επόμενη φορά θα μπω νωρίτερα , χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμ με προβληματίζεις Λίλια έχω αρκετά αποθέματα για όλες μας...χιχιχιχι πάντα θα κρατώ (την πισινή) που λένε.....

      Διαγραφή
  6. Παρα πολλά κ όμορφα κομματια...δυστυχώς απαγορευμένα ακόμα λογω μικρών! Μόλις μεγαλώσουν με το καλό, θα βγάλω το Άχτι μου! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε αδικώ Ζήνα μου....εχω περάσει αυτή την περίοδο και καταλαβαίνω απόλυτα πως νοιώθεις....υπομονή και όταν έρθει ο κατάλληλος χρόνος πραγματικά έχεις όλο το ελεύθερο να βγάλεις όπως λές το άχτι σου...φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ glamorous συνδυασμός Μαρία! Δεν τον επιλέγω για το δικό μου χώρο καθώς αποφεύγω το μαύρο στο σπίτι, αλλά είναι πολύ εντυπωσιακή και χλιδάτη όλη η αίσθηση που αποπνέει! Καλό μήνα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ξέρω ότι το μαύρο στη διακόσμηση είναι κάπως δύσκολο χρώμα αλλά υπάρχουν τόσοι συνδυασμοί που μπορεί κάποιος να το κάνει να δείχνει πιο ανάλφρο στο χώρο του....Καλό μήνα Μαίρη μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες και εντυπωσιακές οι προτάσεις σου Μαρία! Με τα animal print μαξιλάρια έχει ξετρελαθεί η κόρη μου. Έχω πάρει εδώ κι ένα μήνα το σχετικό ύφασμα να της τα φτιάξω αλλά δεν αξιώθηκα ακόμη καθότι δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις με το ράψιμο. Τα υπόλοιπα τώρα με την κρίση θα αρκεστώ μόνο να τα θαυμάζω,κλαψ. Καλό μήνα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα παίρνω όλα!!! Είναι αυτό που έχω σκεφτεί να κάνω στο σαλόνι φέτος! Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις
    υπέροχες εικόνες - ιδέες! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω δει πιο glamourous pista!!!!! Όπως πάντα οι επιλογές σου στη διακόσμηση είναι μοναδικές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου