Με την νησίδα στο κέντρο!

Σ'ένα περιβάλλον όμορφο,άνετο και λειτουργικό,πολλά μπορείτε να κάνετε και κυρίως να απολαύσετε.Πώς; Εφ'όσον οι διατάσεις το επιτρέπουν,στον χώρο σας, τότε πολλές απο εσας τις νοικοκυρές θα θέλατε να είχατε περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στην κουζίνας σας.Θα αποκτήσετε αυτή την άνεση τοποθετώντας,ένα πάγκο εργασίας ή μια νησίδα στο κέντρο της κουζίνας...
πραγματικά διευκολύνει με άνεση τις κινήσεις σας .Αποδεικνύεται ιδανική,γιατί ακριβώς αξιοποιεί μέχρι και το τελευταίο τετραγωνικό εκατοστό,εξασφαλίζοντας αφενός πρόσθετο πάγκο εργασίας,αφετέρου άφθονα ντουλάπια στη βάση.Είναι ένα "εργαλείο"που θα σας φέρει πιο κοντά στη λειτουργικότητα,στην εργονομία,στην ελευθερία κινήσεων,και στην σχολαστική τάξη.Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο!















Σχόλια

  1. Καλώς σε βρίσκω!Η πόλη σου όμορφη και αγαπημένη! Με μια γρήγορη ματιά όλα ειναι όμορφα εδώ, ταχτοποιημένα και ρομαντικά και θα ..περνώ συχνά! Καλό μήνα ,καλό φθινόπωρο! Μόνο που δεν είδα κάπου e-mail.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο "blog" μου και χαίρομαι ιδιαίτερα που γνώρισες σημεία της πόλης μου...ελπίζω να περνάς και να τα λέμε....όσο για το e-mail θα ενημερώσω σύντομα την σελίδα μου...σ'ευχαριστώ και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Μακάρι να είχα χώρο ...,η τελευταία νησίδα στο πράσινο χρώμα με μάγεψε.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου δεν χρειάζεσαι να έχεις τόσο μεγάλο χώρο για να τοποθετήσεις ένα πάγκο ή νησίδα στην κουζίνα σου....τις διαστάσεις τις προσαρμόζεις εσύ και μπορείς να μετατρέψεις ακόμα και ένα παλιό γραφείο ή τραπεζι σε νησίδα....είναι τόσο απλό και είμαι σίγουρη ότι θα το καταφέρεις....φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτε γτ απλα δεν έχω τόσο χώρο. Αλλά σίγουρα θα είναι πολύ βολικό για κάθε νοικοκυρά.

    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...όπως προείπα και στην Αλέκα δεν είναι απαραίτητος ένας μεγάλος χώρος.....ιδέες υπάρχουν πολλές.ίσως κάποια στιγμή κάνω μια ανάλογη ανάρτηση για κατασκεές πάγκου απο παλιά τραπέζια ή οτιδήποτε έπιπλο είναι κατάλληλο γι'αυτην την χρήση.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι ιδέες που μας δίνεις!!! Πολύ θα ήθελα να έκανα μια φθινοπωρινή ανανέωση στην κουζίνα και μετά... στο υπόλοιπο σπίτι!!! χαχαχα
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μια ανανέωση στο χώρο με το ξεκίνημα της σεζόν φέρνει μια φρεσκάδα στο σπίτι Στέλλα μου αν μπορείς να το προγραμματίσεις θα ήταν το καλύτερο...φιλάκια πολλά και καλήμέρα!

      Διαγραφή
  5. Είναι ένα από τα θέλω μου αλλά δεν υπάρχει ποτέ τόσος χώρος...τόσο χρήσιμο και σαν τραπέζι και για ένα ποτηράκι κρασί αλλά και για εντοιχισμό συσκευών. Αν ποτέ αποκτήσω θα είναι περίπου σαν το κόκκινο μιας και όλη η σύνθεση της κουζίνας μου άρεσε πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Χριστίνα μου είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός εντοιχισμένων ντουλαπιών,που σημεινει περισσότερος χώρος στην κουζίνα(ποτέ δεν είναι αρκετός) και εξυπηρέτηση στηις διάφορες εργασιακές δουλειές της κουζίνας,όσο για την κουζίνα που σου άρεσε έχει αυτή την δυναμική στο χώρο της....καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες ιδέες!!! Δυστυχώς η δική μου κουζίνα είναι πάρα πολύ μικρή και δεν χωράει τίποτε, διαφορετικά θα μου άρεσε και μένα πάρα πολύ ένας πάγκος ή μια νησίδα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αν ο χώρος δεν το επιτρέπει είναι κάπως δύσκολο να τοποθετήσεις ένα πάγκο κουζίνας,εκτός αν μετατρέψεις το τραπέζι σε νησίδα με κάποια κενά για να το προσαρμόσεις....πάντα βέβαια με τις απαραίτητες μετρήσεις και την δυνατότητα που έχει καθένας Θάλεια μου ....καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Ένα must στο σπίτι των ονείρων μου!! Και άκρως πρακτική με μπόλικο αποθηκευτικό χώρο και πολύ όμορφη προσθήκη σε μία κουζίνα, ειδικά αν είναι ανοικτή στους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που πραγματικά χρειάζεται είναι λίγο περισσότερος χώρος για να φανεί και η χρηστικότητα της νησίδας,εκτος του ότι είναι και ένα στολίδι απο μόνη της.....Δήμητρα....καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Η νησίδα είναι εκτός από τέλειο διακοσμητικό στοιχείο πρέπει να είναι και πολύ πρακτική! Δυστυχώς η κουζίνα μου δεν ενδείκνυται για κάτι τέτοιο κλαψ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κατερινούλα μου κλαψ.... όντως και στερούμαι αυτή την χαρά ,μελλοντικά είναι στα σχέδια μου.....πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  9. Καλέ αυτές είναι κουζινάρες!! Υπέροχες, άνετες, καινούργιες! Βρε τι μαγειρική θα έριχνα εκεί μέσα δεν λέγεται! όλες τις θέλω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι το καλύτερο σου δώρο θα ήταν μια σουπερ κουζίνα με όλα αυτά τα απαραίτητα γκατζετάκια για τις πολύ γευστικές μαγειρικές σου συνταγές Λίλια....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Αχ Μαράκι μου ξύνεις πληγές! Πολύ μου λείπει μια νησίδα απο την κατά τα άλλα όμορφη κουζινίτσα μου. Αυτή στην 7η φωτογραφία και στην προτελευταία η κόκκινη είναι όνειρο! Μήπως να αρχίσω να γκρινιάζω στον καλό μου? Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ......γιατί όχι; καλό είναι να δείχνουμε τις σκέψεις μας και να τις λέμε και που ξέρεις ίσως το επιτρέψουν οι συνθήκες και οι "καιροί",Σοφία μου....μια γλυκιά καλημέρα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου