Μικρές παρεμβάσεις!

Φτάσαμε στην εποχή  των αλλαγών και προσαρμογών. Τι εννοώ; μα τις μικρές, απλές παρεμβάσεις για την ανανέωση στο  χώρο μου....και αυτό το πέτυχα στην εφαρμογή του,μετά απο αρκετούς μήνες γιατί όπως καταλαβαίνετε το καλοκαίρι ήταν και είναι ακόμα εδω στην Κρήτη, Σαχάρα θα έλεγα...έτσι το πήγα σιγά-σιγά για να μην βαριόμαστε.... κάτι να γίνεται, ακόμα και μια μικρή ανανέωση δίνει άλλο αέρα και  φρεσκάδα στο σπίτι....να λοιπόν πως ξεκίνησα αυτή την συρταριέρα που όπως ήταν ογκώδης με τρόμαζε, αλλά με πολύ προσπάθεια και κόπο την άλλαξα .Η διαδικασία της αλλαγής απο σκούρο χρώμα να φτάσει σ'αυτό το σημείο μου πήρε αρκετό χρόνο στο τρίψιμο με το ηλεκτρικό τριβείο και σε κάποια σημεία όπως τα πόδια τα έτριψα με το ειδικό σφουγγαράκι...στη συνέχεια άρχισα να το βάφω με το χρώμα του νερού, το ένα χέρι ακολουθούσε το άλλο,(5-6 φορές στο σύνολο περάστηκε το χρώμα)  εφ'όσον στέγνωνε με τέτοιες θερμοκρασίες γρήγορα....όπως καταλαβαίνετε ο ιδρώτας έτρεχε ποτάμι και εγω ψιθυριστά(#*~&*)έλεγα τα δικά μου....Τα χρώματα είναι δύο για την βάση χρησιμοποίησα το λερωμένο λευκό και στα συρτάρια έδωσα ένα πολύ απαλό ανοιχτό ρόζ. Δείτε το αποτέλεσμα και πείτε μου  την γνώμη σας.....
Οι φωτογραφίες είναι μέσα απο τον χώρο του υπνοδωματίου μου......
Τα δύο αυτά στοιχεία πέρασαν απο την ίδια διαδικασία και το αποτέλεσμα της πολυθρόνας αντίκας έγινε έτσι όπως το βλέπετε και το μικρό stant.







Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα, εδεσε πολύ ωραία με το χωρο σου!!
    Σιγουρα το προτοιμώ έτσι.
    ......και αυτό με τη Σαχάρα ξαναπέστω, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο έγινε και ταίριαξε πλήρως στο χώρο που είναι πραγματικά πανέμορφος!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρε άλλη όψη διακόσμησης το υπνοδωμάτιο με την αλλαγή των χρωμάτων ήταν κάτι που το ήθελα πολύ καιρό....σ'ευχαριστώ Θάλια μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο, Μαρία! 'Αξιζε ο ιδρώτας σου.....έγιναν πολύ όμορφα και ταιριαστά όλα!!!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρί μου άρκεί που το βρίσκετε και εσείς ωραίο με ικανοποιεί απόλυτα....καλή εβδομάδα και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Ωωωω!!! Πολύ elegant! Πολύ ωραία εφαρμογή Μαράκι μου το χέρι σου είναι χρυσό! Συγχαρητήρια! Τι σου κάνει το χρώμα βρε παιδί μου, όμως μεταμορφώνει τα πάντα! Πάρα πολύ ωραία και με διαολίζεις γιατί έχω κι εγώ μια παράταιρη με το χώρο συρταριέρα ,που σκεφτόμουν να ντεκουπάρω. Τώρα με βάζεις σε σκέψεις... μήπως να της δώσω μια ελαφριά διχρωμία και εγώ και να αφήσω τα πειράματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αποφασίσεις πως θα την φτιάξεις καλό είναι να την βάψεις σε απαλούς τόνους,την συρταριέρα για καλύτερο και ωραιότερο αποτέλεσμα Σοφία μου...εμένα πάντως με ταλαιπώρησε αρκετά γιατί οι επιφάνειες της ήταν φθαρμένες(νόμιζα ότι δεν θα την τελείωνα)αλλά με κάποια περισσότερη προσπάθεια έγινε αυτό που ήθελα .Την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Μικρές αλλά ωραίες παρεμβάσεις Μαράκι! Φωτίστηκε ο χώρος!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχω πάθει τώρα τελευταία μια εμμονή με τα ανοιχτά χρώματα στα έπιπλα Λίλια.Ενώ το σπίτι μου έχει άπλετο φώς εγώ θέλω ακόμα περισσότερο....τρέλλα; μπορεί χαχαχα την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Chumpy chic μουρλια έγινε! Κάτι με γαλλικο αέρα, αλλά απο παρεμβάσεις κρητικιας! Σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρεμβάσεις επεμβάσεις,όλα μαζί Ζήνα μου....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Να σου πω το προτιμώ ανανεωμένο!! Έγινε εκπληκτικό!! Βέβαια έχω κολλήσει με τη κρεβατοκαμαρά σου, θηλυκιά και ρομαντική!! Αυτό που κρέμεται πίσω από το προσκέφαλο (μου μοιάζει με στεφάνι) δείχνει πανέμορφο!!
    Έχω κάτι που θέλει αλλαγή αλλά προσπαθώ να το αποφύγω (βαριέμαι το τρίψιμο) αλλά έτσι όπως πάει με βλέπω να μπαίνω στο πειρασμό... :)) Καλή εβδομάδα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που είναι πάνω απο το κρεβάτι ήταν μια κορνίζα με καθρέπτη...έλα μου ,όμως που έπεσε κάτω και έσπασε,έτσι σκέφτηκα να του βάλω ένα μικρό προσαρμοσμένο κομμάτι απο την ταπετσαρία του τοίχου ,που είχα περισευμα...και έτσι βρήκε την κατάλληλη θέση...καλή εβδομάδα και σ'εσένα Ελεάνα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Γεια στα χέρια σου Μαρία!!! Ταίριαξαν υπέροχα με το όλο ύφος και στυλ της ρομαντικής σου κρεβατοκάμαρας!
    Χαλάλι και όλο το τρίψιμο και ο ιδρώτας και τα... γαλλικά :)
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ.... τα γαλλικά μου ευτυχώς τα άκουγα εγω μόνο Δήμητρα.....χαχα καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο έγινε!!! Μπράβο!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ κοριτσίστικο και frenchy το επιπλάκι.Ενθουσιάστηκα με τα μαξιλαράκια και το κουβρλι(couvre lit) στο κρεβάτι σου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε η εποχή θέλει κάποιες μικροαλλαγές έτσι για να δώσουμε άλλη οπτική στον χώρο Αλέκα μου...φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου πραγματικά υπέροχη η αλλαγή στην συρταριέρα και στην καρέκλα και το σταντ αλλά και όλο το σύνολο της διακόσμησης στην κρεβατοκάμαρά σου! Είναι όλα τόσο αριστοκρατικά και ρομαντικά σαν να ναι βγαλμένα από νουβέλα του 19ου αι! Πραγματικά τέλεια όλα!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη δουλειά!!! Γεια στα χέρια σου Μαρία μου. Βλέποντας το στις φωτογραφίες θα ορκιζόμουν πως είναι από χέρι επαγγελματία. Και η υποψία ροζ στα συρτάρια έδωσε τον απαραίτητο ρομαντισμό που βλέπω να είναι διάχυτος στον χώρο σου. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τα περισσότερα κομμάτια επίπλων ηταν στο χρονοντούλαπο κλεισμένα.Με τον καιρό σκέφτηκα να τα ανανεωσω,να τους δώσω ακόμα λίγη ζώη αφού κανένας δεν τα χρησιμοποιουσε....βέβαια αυτές οι παρεμβάσεις πήραν καιρό και αρκετό κόπο.... Πάντως σ'ευχαριστω για το σχόλιο σου και σου εύχομαι μια όμορφη καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. Είναι αδύνατον να υπάρχουν παλιά έπιπλα και να περάσουν απαρατήρητα απο τα μάτια μου, είμαι λάτρης της ανανέωσης καιτης επανένταξης των επίπλων στον χώρο μου....έτσι Βέρα αποφάσισα να δώσω νέα πνοή στο υπνοδωμάτιο μου....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφα και ταιριαστά που τα έχεις κάνει όλα Μαρία! Η συρταριέρα είναι όνειρο! Πολύ ρομαντική κρεβατοκάμαρα, έχει τον αέρα μιας άλλης εποχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ της εποχή της Αναγέννησης, ειναι πολύ ρομαντικο το στιλ της,και ολά τα υλικά που χρησιμοποιούσαν ηταν άριστης ποιότητας και διαχρονικά.μ'αρεσει η ή κλασική διακόσμηση και πολλές φορες σε συνδυασμό με την μοντέρνα...μια γλυκιά καλημέρα Μαίρη!

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ ωραίο έγινε Μαρία! Άξιζε τον κόπο σου! Υπέροχα τα πουά μπεζ μαξιλάρια που έχεις στο κρεβάτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτά τα μαξιλάρια είναι φτιαγμένα απο εμένα, ασχολούμαι με την ραπτική τώρα και 5 χρόνια,ερασιτεχνικά βέβαια και όχι πάντα τέλειο αποτέλεσμα Κατερίνα, με λίγη προσπάθεια κάτι γίνεται όμως... Φιλάκια και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικές ιδέες για διακόσμηση και το αισθητικό αποτέλεσμα εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου