Γραφείο με θέα τον κήπο!

Δημιούργησα ένα χώρο για τις προσωπικές μου εργασίες, τοποθετώντας ένα μικρό μεταλλικό τραπέζι με γυάλινη επιφάνεια (κρύσταλλο ασφαλείας) και μεταλλικό σκελετό σε χρώμα γραφίτη.
Έτσι έδωσε την θέση του κοντά στο παράθυρο  με θέα τον κήπο....Ένα γραφείο που μπορεί να φιλοξενίσει ένα μικρό φορητό  υπολογιστή ή ένα tablet, σε μίνιμάλ διακόσμηση για περισσότερη άνεση.
Τα αντικείμενα που πρόσθεσα στην επιφάνεια του γραφείου είναι απο γραφίτη και κασσίτερο,μια αναμνηστική καρδούλα απο την Ιθάκη και ένα μικρό  βαζάκι ζωγραφισμένο στο χέρι,δίπλα στο μεγάλο αλλά και χρήσιμο τασάκι (δεν καπνίζω)για να βάζω διάφορα μικροπράγματα...
 Η θέση του γραφείου για μένα είναι πηγή έμπνευσης και δημιουργίας γι'αυτό το τοποθέτησα σε μέρος του σπιτιού που να έχω θέα το πράσινο του κήπου αλλά και το γερασμένο πεύκο που βλέποντας το μου ανοίγει την ψυχή....δύο βιβλιοστάτες και ένα ρολόι  απο αχάτη ,στόλισαν την επιφάνεια του γραφείου....
Όσοι ασχολούνται με γραφική εργασία στον δικό τους χώρο νομίζω ότι χρειάζονται ένα περιβάλλον με την δική τους γωνία.Ένας χώρος που να έχει τα δικά σας διακοσμητικά αντικείμενα,όπως στόλισα εγω ένα γυάλινο βάζο επεξεργασμένο στο χέρι για την συλλογή των στυλό και  μαρκαδόρων,μια  πέτρα απο αχάτη διακοσμητική και τους βιβλιοστάτες ,που δένουν αρμονικά με την διακόσμηση στον χώρο μου.... 















Σχόλια

  1. Η θέα ''μιλάει'' από μόνη της και οι βιβλιοστάτες σου πόσο πρωτότυποι! Το τσαγερό-ανθοδοχείο κλέβει την παράσταση.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένα αντικείμενα, τα οποία βρήκαν την θέση τους μετά από πολύ καιρό ,που τα είχα φυλάξει Αλεκα μου....όσο για την θέα, είναι φορές και ιδιαίτερα τον χειμώνα που με μαγεύει βλέποντας εξω τον κήπο.... Καλημερουδια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφος χώρος, για δημιουργική εργασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή γωνιτσα για να περνάει η ωρα μου Ράνια σε στιγμές δημιουργίας..... Φιλακια!

      Διαγραφή
  3. Μα τι όμορφη καρδουλα! Και με τέτοια θεα, φαντάζομαι τι θα δημιουργεις!!!!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έμπνευση η ωραία θέα, προσωπικά με βοηθάει πολύ γενικότερα Ζήνα μου....φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ζεστός, καθαρός και καλόγουστος ο χώρος σου Μαράκι! Σου ταιριάζει^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα στα δικά μου μέτρα,διακοσμω τον χώρο μου για περισσότερη άνεση και λειτουργικότητα... ασε που πολλές φορες κάνω διάφορες μετακινήσεις των επίπλων για να αλλάξει ο χώρος και η διάθεση μου....φιλακια!

      Διαγραφή
  5. Ο αχάτης άλλο πράγμα, προσθέτει από μόνος του τόση ομορφιά!!
    Πολύ όμορφος ο χώρος σου Μαρία!!!
    Εύχομαι να περάσεις εκεί πολλές όμορφες στιγμές δημιουργίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έναι πια στην καθημερινότητα η σχέση μου με το διαδίκτυο, έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό τον χώρο περισσότερο για τη θεα....που είναι πηγή έμπνευσης και χαλάρωσης για μένα...μια όμορφη καλημέρα Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  6. Το ρολόι το λάτρεψα! Υπέροχη η γωνιά σου Μαρία και μ' αυτή τη θέα εγώ δεν θα μπορούσα να συγκεντρωθώ σε τίποτα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφιά δεν εχεις άδικο σ'αυτο που λες αλλά είναι μια συνήθεια.... πάντως τα καταφερνω στη συγκέντρωση του μυαλού μου....εεεεε καμμία φορά.... Ξεχνιεμαι και εγω....καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Οι αχάτες-βιβλιοστάτες είναι υπέροχοι! Αλλά και η θέα από το γραφείο σου δεν πάει πίσω Μαρία!
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήθελα απο καιρό να ποσταρω τους αχατες στο blog μου απλα περίμενα να βρω την κατάλληλη θέση για να φανούν Δήμητρα....ναι η θεα είναι πραγματικα πολύ όμορφη....καλημέρα και απο εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα τα λεφτά είναι θέα!!!! Δε ξέρω αν θα έκανα δουλειά σε αυτό το γραφείο... όλο απ' έξω θα χαζεύα!! Πολύ όμορφο το βάζο για τα μολύβια σου!! Σου εύχομαι να περνάς πολλές δημιουργικές ώρες!! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το χειμώνα είναι ακόμα πιο ωραία κοιτάζοντας να πέφτει η βροχή,ξεχνιέμαι πολλές φορές,είμαι και απο την φύση μου ρομαντική,οπότε είναι στην καλύτερη θέση το γραφείο μου....μια καλησπέρα Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη θέα και πολύ όμορφα διακοσμημένο το γραφείο σου με ξεχωριστά και πρωτότυπα αντικείμενα!!! Ότι πρέπει για ήσυχες δημιουργικές ώρες !!! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ Μαρία μου!!! Καλώς σε βρήκα και εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το γραφείο σου Μαρία μου, αλλά και η θέα είναι όλα τα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η θέση που διάλεξες...μια ανάσα από την φύση! Οι αχάτες υπέροχοι και το κουτάκι με την καρδούλα. Αχ πόσο σας ζηλεύω σε μένα δεν περισσεύει χώρος! Καλή & δημιουργική εβδομάδα από το υπέροχο γραφειάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη θέση για γραφείο!!! Μου αρέσει πολύ, αν και δεν είμαι τόσο φαν του γυάλινου.
    Οι αχάτες σου είναι πολύ όμορφοι. Και το βαζάκι/τσαγιέρα υπέροχο!!!
    Να την χαρείς την νέα σου γωνίτσα!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερή θέα που θα σε γεμίζει έμπνευση! Μου άρεσαν πάρα πολύ και οι βιβλιοστάτες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίες οι ιδέες σας ! θα διακοσμήσω και εγώ σίγουρα το γραφείο μου τώρα ! ευχαριστώ ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου