Σε λευκό φόντο!

Μήπως ήρθε η ώρα να φρεσκάρετε οι λάτρεις του λευκού το χώρο σας;Ακόμα,ο καιρός είναι με το μέρος μας και έτσι θα στεγνώσει γρήγορα και εύκολα το χρώμα.
Μπορείτε λοιπόν να προγραμματίσετε,τις δουλειές σας και να ξεκινήσετε το φρεσκάρισμα στους τοίχους για την ανανέωση του χώρου σας.Αναφέρομαι,φυσικά στο αγνό, διαχρονικό και κομψό λευκό χρώμα.Τα λευκά δωμάτια έχουν μια ιδιαίτερη επίδραση επάνω μας,και έτσι δημιουργείτε ένας μεγάλος καμβάς,ώστε διακοσμώντας με χρώματα γίνεται πιο ενδιαφέρον.

 Το να διαλέξετε το λευκό χρώμα δεν είναι και τόσο εύκολο όσο νομίζετε.Πρέπει να γίνει η σωστή επιλογή του χρώματος,για να έχετε το αποτέλεσμα που θέλετε δηλ το θερμό λευκό,μαλακώνει τον χώρο και δίνει μια αίσθηση άνεσης και ζεστασιάς,ενώ το φωτεινό λευκό ,δίνει μια μινιμαλιστική τάση και πιο μοντέρνα.Οι διαφορετικές αποχρώσεις,υφές και τα σχήματα σε λευκό,είναι ένας τρόπος,για να προσθέσετε αντίθεση σ'ένα all white χώρο.

 Η διακόσμηση με λευκούς τοίχους, δάπεδο, ακόμα και με τα έπιπλα επιτρέπει στο φυσικό φως να χορεύει γύρω σας και να τονίζει τα πάντα γύρω του ενώ παράλληλα δημιουργείται η ψευδαίσθηση του μεγαλύτερου χώρου. Το βασικό πλεονέκτημα του όμως είναι πως το λευκό ταιριάζει σε κάθε γούστο και στυλ είτε αυτό είναι μοντέρνο, είτε κλασικό, είτε κάτι ενδιάμεσο.

Αν ο χώρος σας είναι μικρός και σκοτεινός το λευκό έχει την ιδιότητα να τον μεγαλώσει. Καλό είναι να χρησιμοποιήσετε την ίδια απόχρωση λευκού σε όλο το χώρο –τοίχους και οροφή. Η ομοιομορφία αυτή θα επιτρέψει στο μάτι να περιπλανηθεί τόσο ώστε να κάνει το χώρο σας να φαίνεται μεγαλύτερος.




Σχόλια

  1. Ωραίο το λευκό!Το προτιμώ σε μικρότερες δόσεις...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό χρώμα ανάλογα με το που θέλεις να το χρησιμοποιήσεις φτιαχνεις και τις δόσεις που θέλεις στον χώρο σου Είναι ο καμβάς που δέχεται ολά τα χρώματα στη διακόσμηση... φιλακια και απο εμένα Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  2. Το χρώμα που διαλέξαμε για την ανακαίνιση του γραφείου του Ασύλου! Και πραγματικά, αν είχα τη δυνατότητα, θα έβαφα όλο το Άσυλο λευκό, καθώς λάτρεψα το πως μεταμόρφωσε τον χώρο! Δέχεται τόσα χρώματα και τόσους συνδυασμούς, που πλέον το αγαπώ! Καλή επάνοδο Μαρία μου & καλό Φθινόπωρο. Φιλιά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λευκό χρώμα, έχει την δυναμική της καθαρότητας του φωτός αλλά και την απλότητα στην διακόσμηση του χώρου. Είμαι σίγουρη Δήμητρα οτι το Άσυλο θα έγινε πολύ όμορφο με το διακριτικό και καλογουστο στυλ σου.Εύχομαι να περάσουμε καλό φθινοπωρο με νέες και ωραίες δημιουργίες.... φιλιά και Κάλο βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Που είσαι Μαράκι μου εσύ με τα ωραία σου!!Έχουμε καιρό να τα πούμε! Καλό χειμώνα να έχουμε!Φαντάζομαι να πέρασες καλά!
    Όσο για το λευκό μου αρέσει! Είναι η βάση για να παίξεις με ότι χρώματα και λεπτομέρειες θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς ΛΙλια όλα τα χρωματικά παιχνίδια γίνονται με βάση το λευκό χρώμα.Πάντως η απουσία σου ηταν αισθητή,πως και πως περίμενα την επάνοδο σου.Εύχομαι σε ολους μας καλό χειμώνα (αν και δεν το βλέπω ναρχεται σύντομα)θα έχουμε πολλά να πούμε στην πορεία... φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ elegant καταστάσεις! Παλιότερα το φοβόμουν το λευκό αλλά είναι πραγματικά υπέροχο! Ευχαριστούμε για τις ιδέες Μαράκι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφια η λευκότητα στο χώρο του σπιτιού είναι πολύ καλη επιλογή,άλλωστε μπορείς να διαλέξεις ακριβως το λευκό που θα χρησιμοποίησης το αποτέλεσμα θα σου αρέσει πολύ.... φιλακια και καλό βραδύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λευκό όπως έχω ξαναπεί είναι σαν ένα λευκό καμβά που πάνω του μπορείς να βάλεις ότι θέλεις. Να σκηνογραφήσεις χώρους, να δώσεις φως, να προβάλλεις αντικείμενα και έπιπλα. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου και οι χρήσιμες οδηγίες όπως εξαιρετικό και το νέο look του blog σου. Πολλά φιλιά και καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα θα σε καλημερίσω και θα σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, που πρόσεξες την αναβάθμιση στο blog μου Χριστίνα μου,τώρα για το λευκό όπως πολύ ωραία το έθεσες είναι ένας μεγάλος καμβάς με απεριόριστες δυνατότητες στο design εσωτερικού ή εξωτερικού χώρου....πολλά φιλιά και απο εμένα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι σκάλες στην πρώτη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η σκάλα,για εσωτερικό χώρο και έτσι όπως είναι διαμορφωμένη κλέβει την παράσταση!

      Διαγραφή
  8. Παλιότερα δεν το συμπαθούσα και τόσο το λευκό, τώρα βλεποντας το μου αρέσει η καθαρότητα και η διαύγεια που δίνει στο χώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ράνια μου, αναδεικνύει τις καθαρές γραμμές ενός καλόγουστου design....φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Φθινόπωρο σε λευκό φόντο!!!! Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες και οι διακοσμητικές σου προτάσεις!!!! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομιζω οτι ενα φρεσκαρισμα σε χώρους που χρησιμοποιουνται περισσότερο χρειάζεται,για ανανέωση και φρεσκάδα, στην ατμόσφαιρα... Κάλο μήνα και μια όμορφη καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ θα ήθελα να βάψω μερικά κομμάτια σε λευκό, αλλά δεν το τολμώ ακόμα...φοβάμαι μην τα χαλάσω...
    ίσως το αποφασίσω κάποια μέρα....πάντως μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός του λευκού με το σκούρο ξύλο.
    Καλό ξημέρωμα,Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ταιριάζει με το χώρο σου το λευκό χρωμα ,τότε μην διστάσεις να δώσεις μερικές πινελιές χρώματος,θα ανανεωθει και θα φρεσκαριστεί ο χώρος σου Μαρί....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Αν κ το λατρεύω, το έχω μονο στο μπάνιο κ στην κουζίνα. Είναι όμως πραγματικα υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και σ'αυτούς τους χώρους είναι αρκετό,ειδικά στην κουζίνα που σίγουρα θέλουμε περισσότερο φώς Ζήνα μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου