Σκόρπια τριαντάφυλλα.....

Ρόζ,κίτρινα τριαντάφυλλα σκορπισμένα σε κάθε γωνιά του σπιτιού δίνουν ένα ρομαντισμό και μια γλυκύτητα στο χώρο
.Η επιλογή αυτού του θέματος στη διακόσμηση,επειδή είναι πολύ ρομαντικό,πρέπει να προσεγγιστεί με απλότητα,για να βγεί στην επιφάνεια του η ομορφιά και η γλυκύτητα του....
Τα μικρά τριανταφυλλάκια κάνουν την εμφάνιση τους και σε άλλες λεπτομέρειες στο χώρο,όπως σε πλεχτά μαξιλαράκια σε μικρά ποτηστηράκια, ζωγραφισμένα πιάτα ,ακόμα και σε cupcakesμε μικρά τριανταφυλλάκια στην κορυφή.
Τα τριανταφυλλάκια χαρίζουν φρεσκάδα και ζωντάνια στην διακόσμηση του χώρου.
Και φτάσαμε και στο ποθούμενο της ανάρτησης.... τι άλλο απο ένα απλό τραπεζάκι το οποίο πέρασε απο την γνωστή διαδικασία του τρψίματος για να μπορέσω να το βάψω(πάντα με το χρώμα του νερού)και στο τέλος να κάνω την τεχνοτροπία του γνωστού πια σε όλους μας το ντεκουπάζ....Η αλήθεια είναι οτι με ταλαιπώρησε λιγάκι μιας και πρώτη φορά ασχολήθηκα, αλλά βλέποντας το αποτέλεσμα ικανοποιήθηκα και γι'αυτό ήθελα να το δείτε και εσείς...

Αυτό είναι το τραπεζάκι απο κοντινή φωτ. λήψη με χαρτοπετσέτα που έχει θέμα το τριαντάφυλλο.



Και όπως βλέπετε για να μην είναι μόνο του το τραπεζάκι ,έφτιαξα και το μεγάλο αυτό κηροπήγιο για να δέσει καλύτερα στο χώρο που θα το τοποθετήσω....
Δεν ξέρω αν θυμάστε σε προηγούμενη ανάρτηση μου είχα μεταμορφώσει 2 καρέκλες κουζίνας,έτσι είχαν μείνει άλλες 2 που τις έφτιαξα,με την ίδια επεξεργασία σύνολο 4 τώρα και είπα να τολμήσω να κάνω ντεκουπάζ στο μπροστινό και πίσω μέρος της καρέκλας,με θέμα τα τριανταφυλλάκια ....δείτε τις φωτογραφίες και πέστε μου αν σας αρέσουν γιατί εγώ λατρεύω τους απαλούς τόνους στα έπιπλα και στην διακόσμηση.



















Σχόλια

  1. Τέλειες έγιναν οι καρέκλες αλλά και το τραπεζάκι είναι φανταστικό!!! Μπράβο σου για την μεταμόρφωση!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τις καρέκλες τα πήγα καλά,είχα την εμπειρία, όσο για το τραπεζάκι, μεταμορφώθηκε και φώτισε τον χώρο Κωνσταντίνα... Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα! Κι αν όπως λες είναι η πρώτη σου απόπειρα στο decoupage χωρίς να είμαι ειδική θεωρώ πως είναι άκρως πετυχημένη!!! Μπράβο Μαρία μου ... πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά -σιγά μεταμορφώνω κάποια επιπλάκια που έτσι και αλλιώς με την φθορά του χρόνου,είχαν τα σημαδάκια τους και δεν τα χρησιμοποιούσα, έτσι μπήκα στη διαδικασία της αλλαγής Χριστίνα μου....φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  4. Έχεις πάρει σοβαρά τελικά το θέμα της αλλαγής των επίπλών!!!! :)) Πολύ ρομαντικά!!! Το κηροπήγιο το έβαψες? Έχω ένα μαύρο που θέλω να βάψω αλλά φοβάμαι πως άμα το ανάψω και ζεσταθεί θα αρχίσει να ξεφλουδίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου τώρα έχω αρκετό χρόνο στη διάθεση μου γι'αυτό και έχω βάλει μπροστά κάποιες αλλαγές,τόχω βέβαια και μεράκι .Όσο για το φανάρι -κηροπήγιο ήταν απο την αρχή στο άσπρο χρώμα,τώρα αν ρωτήσεις σε καταστήματα που έχουν μπογιές σίγουρα θα βρείς την κατάλληλη ώστε να μην ξεφλουδίζει ανάβοντάς το....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τα έπιπλα "φωνάζουν" Μαρία!!!! Γεια στα χέρια σου για τις μεταμορφώσεις!
    Καλό μεσημέρι & φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Δήμητρα μου ,έκανα ότι έκανα με το ντεκουπάζ,το βρίσκω πολύ λεπτοδουλειά και μου παίρνει αρκετό χρόνο,άντε ότι κάνω ακόμα την περίοδο των εορτών....και τέλος....την καλησπέρα μου και φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα έγιναν τα έπιπλα και τους πήγε πολύ το ανοιχτό χρώμα!!!Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα νομίζω οτι το ανοιχτό χρώμα σ'αυτή την τεχνοτροπία του ντεκουπάζ έχει καλύτερα αποτελέσματα Μαριλένα μου,και εκτός αυτού προτιμώ στο χώρο μου ,τα ανοιχτόχρωμα επιπλάκια πλέον....την καλησπέρα μου και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και η δουλειά σου αλλά και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!Ξετρελάθηκα με την καρέκλα με τα κίτρινα τριαντάφυλλα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι εξαιρετική δουλειά! Πολύ όμορφα όλα και ομοίως με την Αλέκα λάτρεψα τη καρέκλα με τα κίτρινα τριαντάφυλλα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου